Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Tors 7 Apr - 19:09

avatar
Nu er den helt nye opening ude, og jeg kan faktisk ret godt li' den, den er ret "catchy". (:

I må med glæde gerne debattere omkring opening, spørge om opening, simpelthen diskuttere alt om openingen her inde.

Naruto Shippuden Opening 9 HD:

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tors 7 Apr - 21:02

Noesmos
til at starte med har jeg fundet en video der er i bedre kvalitet for dem (inklusiv mig) der går op i det.

Video fjernet på grund af den ikke eksistere mere på YouTube, da den ikke overholdte Copyright loven.

jeg synes helt klart at det er en af de bedste for ikke at sige den bedste. og der ud over elsker jeg killer bee så da jeg så ham i opening'en bliver jeg vildt glad :D

der er to ting jeg spekulerer på når jeg ser den.
#1 når man ser madara, zetsu og kisame sammen hvorfor sætter klipperne sig sammen i baggrunden
#2 den eksplosion bag killer bee - hvad skal det betyde.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 7 Apr - 22:02

Suigetsu
noesmos skrev:
der er to ting jeg spekulerer på når jeg ser den.
#1 når man ser madara, zetsu og kisame sammen hvorfor sætter klipperne sig sammen i baggrunden
#2 den eksplosion bag killer bee - hvad skal det betyde.

#1 For hvis de ikke reparerede sig selv, ville Sakura jo dø, og de, som laver animeen, skal nødigt gøre det, for Kishimoto-sama lader ikke til at holde af ideen

#2 Fordi, han er så bad-ass, at hans blotte tilstedeværelse skaber eksplosioner bag ham OwO KB FTW!

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 8 Apr - 16:15

Konan
Jeg er ikke særlig glad for sangen.. men syntes derimod at det er cool at vi igen har en kvinde til at synge (det er noget tid siden.. sidste var vist i Sha la la)

Men alt i alt er den okay.. syntes ikke den er så EPIC som andre.. men det er nok fordi jeg ikke bryder mig særlig meget om 4 kage arket
Dog er det bedste når Sakura trækker sin Kunai og står mellem Naruto og Sasuke

Men alt i alt en fin opening men ikke den bedste

Kan dog ikke lade være med at fnise lidt da det der lille billede med båden kommer ind.. det syntes jeg ikke passede men var sejt alligevel

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 20 Apr - 12:04

Noesmos
er der nogen der har et link til den fulde version af sangen.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner