Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 13 Apr - 21:13

Suigetsu
Ja, her kan jeres brugernavne diskuteres.

- Hvad betyder jeres brugernavne
- Hvorfor I valgte det
- Overvejer I at skifte til et andet?
- Jeres brugernavne på andre sider

Jeg lægger ud! Navnet er Suigetsu. Jeg valgte Suigetsu, da er en af mine yndlingskarakterer. Hvorfor kan du se i tråden, "Yndlings Karakter"
På fora med temaer vælger jeg altid min yndlingsperson/figur fra det tema. På PokéTeam hedder jeg fx. Tyrogue, da det er min yndlingspokémon ^_^
Hvis der kommer en avatar med Killer Bee, så tror jeg, at jeg skifter. KB er nemlig blevet en af mine yndlings xD

Jeres tur 8D

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Ons 13 Apr - 23:03

avatar
Jeg kaldes Hidan, fordi Hidan er pro og han er min ynglings karakter? xD
Jo, jeg skifter nok ikke, måske til "My little Pony", hvis jeg keder mig en dag, men skifter nok tilbage igen, jeg elsker at være useriøs!
Jeg kalder mig nu Deidara rundt på de andre sider, det bliver jeg nemlig kendt for at hedde på andre sider, derfor er der ikke så mange der ved jeg er moderator her, da de ikke kan samligne mig. :p

Kontakt kosokoLUK


Skrevet af kosoko

Tors 14 Apr - 15:47

avatar
jeg kaldes kosoko, fodi jeg selv har fundet på det. XD

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

Tors 14 Apr - 18:42

avatar
Jeg fandt selv på navnet Etex, og har hed de i snart 6 år.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 15 Apr - 15:27

Konan
Ja jeg hed Flamejacket før.. og mest af alt fordi det er et meget gammelt brugernavn jeg første gang brugte på en One Piece OC hvis efternavn var Flamejacket.. men så skiftede jeg til Konan.. 1 fordi hun er min yndlings kvindelige Akatsuki og den eneste hvis man ikke mener karin er en del af Akatsuki.. og så også fordi den gik så godt i spænd med UDs avatar.. og så passede Konan lidt til avataren.
Jeg har nu ikke tænkt at hedde andet lige foreløbig.. for jeg har ikke tænkt mig at skifte til en mandlig karakter^^

Ellers er jeg kendt som Horoprins55 og/eller Spirit Girl andre steder.. hedder vist også Redeye et sted

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 16 Apr - 15:37

Fasa
Fasa, er mit alter-ego og en af mine egne karakterer i den serie jeg arbejder (lidt) på.
Jeg har brugt navnet lige siden jeg fik internet, og skulle oprette en bruger på en side for første gang.
(hvilket var sims.com ...>_>)
Stortset alle andre navne som jeg bruger på internette har noget med 'Fasa' at gøre (undtagen min deviantart.)
Det kommer også i variationer af 'Fasa -senpai', 'xxFasaxx', 'FasaKuroba' og 'FasaYamashita'

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 1 Maj - 21:44

Machaku
Jeg valgte at hedde Machaku uchiha fordi det var min selv opfundet karakter fra en meget gammel naruto side.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 21 Maj - 20:35

Anguis
Jeg valgte mg at hede Anguis eller De 5 element drage fordi jeg er heks for jeg er ikke krasten (kan ikke stave til det) og Anguis er latin på Engelsk og betyder drage eller slange. De 5 element drage er fordi der er 5 elementer i min tro som er Vand, Ild, Jord, Vind og Ånd. Ånd er ikke en element for der er kun 4 men jeg kunne lige så godt at det med ;)

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Video games | Roleplay Games (MMORPG, WOW...) | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner