Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 14 Aug - 1:48

Konan
Vi har vel alle en eller anden person vi bare mener er bedre end alle andre... ja det har jeg da.. (Det skla dog siges at jeg holder meget af alle personer.. men nogen mere end andre)


Nå lad mig endelig begynde


Nara Shikamaru - Siden jeg startede med at se Naruto var i lige kommet til finalen i chunin eksamen og oveni at historien var god på tidspunktet fik jeg også øje for Shikamaru der var det stik modsatte af hvad jeg overhoved havde set før. Den første Naruto manga kapitel jeg læste var Shikamaru vs Temari (det skal siges at jeg også er en stor Temari fan og støtter af ShikaTema^^). Siden da begyndte jeg at se animeen og nød at se hvordan han altid blev tvunget ud i ting han overhoved ikke gad selv. Jeg elsker det at han er den eneste fra sin årgang og den ældre klasse der bliver Chunin den første gang og at han med tiden pludselig bliver vildt voksen. PÅ dette tidspunkt syntes jeg bare om karakteren men han var stadig ikke yndlings personen. Men så dukkede arket op hvor Naruto, Neji, Choji, Kiba og Shikamaru selv skulle bringe Sasuke tilbage... taktikken der genial og jeg (selvom det kan virke ondt) så er jeg i bunden glad for at missionen endte i fiasko for siden da har han udviklet og udviklet sig... han er den dovne, ligeglade, beskyttene, geni der simpelthen ikke kan gøre andet end at få folk til at kunne lide ham

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Lør 14 Aug - 11:59

avatar
Yndlings person kan være svært at svare på, der er jo så mange, man har i tankerne, så det bliver i hvert fald ikke et let valg.

Men ja, har da masser af gange haft Shikamaru som yndlings person og mange af de grunde som du udtaler dig om, har da også været grunden til mit valg, men nok var det lige dovenskaben etc. som der slog mest igennem. Dog har Nara Shikamaru kun været min ynglings person gennem Naruto serien - hvis vi går over til Shippuden har jeg en helt anden i tankerne.

Men min yndlings person må så være Pein (Nagato). Elsker simpelthen mystikken over denne person, man kender jo ikke det store til ham, og det er trods alt også svært at regne ud, hvad der er med ham. Det eneste man sådan ved om ham, er at han er leder af Akatsuki og har været Jirayas og Yahikos lærling sammen med Konan på Team Ame Orphans. Så har han senere skiftet identitet, ved at tage Yahikos krop og ændre navn fra Nagato til Pein.

Desuden mestrer han jo også alle naturtyper og vil derfor have mulighed for at skabe alle jutsuer. Ikke nok med det, han kan ovenikøbet også bruge sin Rinnegan som sagt gør at han mestrer alle jutsuer og den har også den "Charkra-metode" som en blanding mellem Sharingan og Byakugan.

Men mest af alt er det simpelthen hans Rinnegan der har gjort ham til mig favorit, også selvfølgelig også det ukendte over ham. udseendet går jeg ikke så meget op i, da det jo trods alt er Yahikos krop og ikke hans egen.

Kontakt SaiLUK


Skrevet af Sai

Lør 21 Aug - 19:27

avatar
Tror lidt mit brugernavn afslører det? :P Men ja det er:
Sai
Jeg kan egentlig ikke ret godt lig måden han er på. Men altså jeg elsker hans måde og angribe på! Tegne og derefter lave det virkeligt... Ja det er egentlig den eneste grund til han er min yndlings person XD

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Søn 17 Okt - 19:40

avatar
Nemt, det er da selvfølgelig Rock Lee!

For det første! Man kan ikke andet end at elske hans udseende. Specielt hans øjenbryn! Og hvis han er sammen med Gai, er det suverænt!

Serien mangler også nogle flere Taijutsu anvendere. Det er der alt for lidt af, og det er så godt!

Og så selvfølgelig også når han er fuld. Der er han nu en dejlig unge.

Og så også det med at han ikke ville give op, selvom han ikke havde fået den mest positive diagnose. Han blev ved med at træne sine arme op, og endte med at kunne kæmpe igen. Dejligt!

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 25 Okt - 18:45

Suigetsu
Ligesom Sai sagde: Brugernavnet siger ALT! :P

Min yndlings karakter er helt sikkert Suigetsu 8D!!!
Der er bare et eller andet cool over hans væremåde! Det er rigtig fedt at Sasuke i det mindste fandt en person med Humor til sin bande! Hans skænderier med Karin er også sjove :D
Han burde have en ordentlig solo-kamp, så han virkelig kunne vise hvad han kan!

I det normale Naruto, var min yndlings figur... Sasuke! Jeg er bare vild med den stil han holdte, og hans måde at kæmpe (SHARINGAN xD ), ja i det hele taget som person. Nu hader jeg ham >:-( Hader hans kampstil (Susanoo! *SPLAT*) , Hader hans nye måde at være på ("lad os udslette Konoha" "Jeres liv er ligegyldige så længe jeg får min hævn! MUAHAHA!") HADER ham.

I Shippuden inden Suigetsu var det Naruto! Hans nye teknikker, kampstil, modenhed osv. Nu synes jeg han er blevet for over-powered! :-(

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Man 25 Okt - 21:17

avatar
Min ynglings person er faktisk blevet lidt svær.

Altså nummer 1, er helt sikkert Shikamaru Nara! Han er bare for sej. Hans væremåde, og tankegang. Den måde han er den karakter der har udviklet sig mest, uden på noget tidspunkt at ændre personlighed og attitude.

Men jeg må indrømme Rock Lee er godt i hælende på ham. Han styre jo for vildt. Hans kampstil, væremåde, og hans disciplinære opførelse. Helt seriøs. Hvis man så bort fra Naruto og Gaara(Som man vel godt kan sige er dopet på en måde), var han muligvis den stærkeste Genin under Chuunin eksamen.

Kontakt NoneSkillZLUK


Skrevet af NoneSkillZ

Fre 29 Okt - 12:17

avatar
Extrem svær, når det gælder mig ^^'

Men min number 1 favorit person kan ses på mit display billede.
Tayuya fra "The sound 4" (mener jeg gruppen hedder), synes det er syndt at hun dør ;S
Og det er og så synd at hun er med i Orochimarus Sound clan, men sådan er film jo ;)

Anyways, synes hun er nice, god, sej (En roman senere), som sagt :) My favorit person. De evner hun har, det at hendes våben er en fløjte er mega nice ;P
Og siden jeg elsker at høre musik, så er hun oplagt nr. 1 her :)

Ellers ville det nok være Pein (Nagato), han er nice, og har ret i meget af det han siger. Som Unknown Data siger "Mystikken over ham", og det at han har "Rinnegan" (eller Rennigan :S svære~ ord) ^^'


Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Fre 29 Okt - 17:52

avatar
Tjaa det må vel være Sasuke. Han er måske ikke lige min Yndlings person når han er med i Orochimarus Clan :;}:
Før jeg begynder med en begrundelse skal i lige vide at jeg har en svaghed for Uchiha Klanen xD. Siden jeg begynde med at læse Naruto har Sasuke været en rimelig sej person...
Sasuke var ikke rigtig bange for noget og i mine øjne var Naruto, Sasuke og Sakura
et super godt team.
/SPOILER fra mangaen/
Men så blev Sasuke hentet af Orochimarus Clan, og så fik sasuke en pille så han blev sindsyg O.o

Done! :/:

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Søn 14 Nov - 13:35

avatar
brugernavn siger alt gai´s rival nummer 1. kan man blive mere cool en kakashi

vidste du at: shikamaru begyndte at ryge efter at hans læremester døde.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 14 Nov - 19:15

avatar
kakashi_hatake: Du tager sjovt nok fejl. Shikamaru begyndte ikke at ryge. I manga udgaven røg han en kort lille chigaret(Kan bare ikke stave det ord), men det var så det. Han smed den mod Hidan, og slut. Shikamaru bryder sig ikke om røgen, og man ser ham ikke ryge igen.

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Man 15 Nov - 9:35

avatar
ok min fejl

Kontakt MadaraLUK


Skrevet af Madara

Man 27 Dec - 0:10

avatar
Mit brugernavn siger nok det meste
Grunden til at det er Madara fordi han er så sindysyg AWESOME

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Man 27 Dec - 0:24

avatar
Tror nok min avatar siger alt, but oh well.

Min yndlings karakter er helt klart Hidan.
Han var godt nok den første person fra Naruto jeg lærte, men lad det nu ligge. :P
Jeg synes bare der er noget over Hidan, som gøre ham til min yndlings karakter (Og nej, ikke fordi han er udødelig) ((Er ikke sikker på om han er det, men der er forskellige meninger)).

Men er nu ikke noget så langt igen i Animen, men kommer snart til delen med med Hidan, men i spillet Naruto Ultimate Ninja Storm 2, har jeg set den del med ham, og må stadig indrømme, han er min yndlings karakter! (:

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 27 Dec - 16:22

Konan
Når det kommer til akatsuki er Hidan også uden tvivl min yndlings.. han er så dejlig rapkæftet ((det er den meget, meget milde udgave at sige det på)).. eller han har faktisk en masse *UNDSKYLD* lort i munden og han brokker sig evigt og altid over noget..

Desuden passer det fint at jeg godt kan lide Hidan da jeg også godt kan lide Shikamaru ((de to hænger på sin vis sammen kan man sige)).. men nu vil jeg ikke spoile noget for Hr. DF.. det skal han have lov til at se selv.. Jeg personlig syntes det er så Awesome at Hidan er Semi-udødelig og hvordan han håbløst tror på at hans gud nok skal hjælpe ham... gad ham gerne komme tilbage.. men skæbnens ironi er ikke på min side og han er stadig ikke dukket op i hvad jeg tror bliver sidste Manga ark

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tors 6 Jan - 21:06

Fasa
Der er jo pænt mange nice figure i serien /: Ehh..
Må nok sige, Pein (Nagato). Han er bare awesome! Mega stærk, rødhået (jeg er sådan en freak .___.), har en nice stemme i anime'en, hans personlighed i helhed, at han kan finde ud af at skifte mening. (I modsætning til Sauce-kay >_>) ...Der ud over var han sindssygt nuttet som lille! (det skal der meget nut til at jeg siger... just sayin') Syntes til at starte med at Pein var cool nok, kom med nogle seje citater og alt det der, men da jeg så Nagato var jeg like... Omgwtfbbq. Hans kræfter er det tætteste på gude-kræfter i hele serien, han har alle elementer og alt det der...

Andre nice personer er:
Suigetsu, hans humor og elsk for yugurt er nok for at jeg synes han er cool xD
Neji (kun i Shippuuden '<_<) Den måde han har ændret sig fra at være "Skæbnen kan ikke ændres, bla blabla" til at være "... -_-'" er griner.. Har lidt ondt af ham, fordi han er på hold med Lee og Gai /: .. Han er også min tema-figur når jeg spiller Naruto spil mod folk : P
Sasori, master of puppet pulling his strings! (Metalica reference ftw) .. Meget det samme som med Nagato o.O ... Og også det at han er kunstner.
Shikamaru.... Dovenskab er min dyd, hvad mere kan jeg sige? xD Men også hans syge IQ og hans attitude..

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Ons 12 Jan - 0:52

Rock Lee
Rock lee fordi han er like en rigtig mand ligesom Guy. Når han er fuld er han awesome. Når han er sig selv er han awesome.. Han er altid awesome.. Han ser awesome ud og opføre sig awesome.. Alt er awesome ved den fyr

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Lør 15 Jan - 19:26

avatar
ved det ikke xD xD Hahah xD

Hvorfor skirve her inde så, når du alligevel ikke har nogen?
-Hidan

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Lør 15 Jan - 20:12

avatar
Jeg Favorisere helt klart Shino, han er jo bare genial, både Jutsu mæssigt og Personlighedsmæssigt.

Kontakt kosokoLUK


Skrevet af kosoko

Lør 9 Apr - 19:30

avatar
jeg må nok sige ............. rock lee og gaara/naruto

Kontakt kuramaLUK


Skrevet af kurama

Fre 9 Mar - 18:44

kurama
Jeg ville nok sige NARUTO!!!
kunne bedst lide ham inden shippuden. Han var sjov og frisk og bestemt ikke en svækling. Man kan ikke undgå at lide ham når man følger ham serien igennem xD

Kontakt Fru SasukeLUK


Skrevet af Fru Sasuke

Tirs 13 Mar - 16:11

Fru Sasuke
Sasuke :3 <3 Han er så nice ;) (og ikke mindst flot XD)

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Ons 14 Mar - 12:04

Jirai-ya
Zabuza Momochi er min favorit. Han er indbegrebet af en ægte ninja. Skjuler sig i tågen og dræber sit offer lydløst og hurtigere end de selv opdager det. Det er sku da ninja!

Han har en cool laid-back attitude, nogen vil sige han er en kold stodder, men han viser sine følelser da Haku dør. Derudover springer hans outfit mig i øjnene som et af de mest originale serien. Han ser sej ud :)

Jeg synes det var ærgeligt at en så gennemført karakter blev spildt så tidligt i serien. "Heldigvis" kommer han jo tilbage via Edo Tensei, men det desværre kun et kort gensyn.

Skønt man ikke kan sige Zabuza uden at sige Haku, så har han sjovt nok aldrig sagt mig en dyt! :)

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et forum på Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner