Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 1 Okt - 19:29

Konan
Her holder Hokagen til og det er her nye missioner blive givet

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 23 Jan - 17:07

Konan
”Jeg er klar over at jeg som Genin ingen ret har til at bestemme over dem ærede Hokage” han så stift på Konohas beskytter ”men som de ved, bedre end andre, har Team 9 brug for en mission, i det mindste for at få optrænet vores teamwork… oveni kommer at vi er rimelig splittet.. siden Denji..” han blev stille og bed sig i læben ”siden Denji valgte at forlade os har jeg selv ventet med toldmodighed på at vi skulle finde vores nyeste medlem.. dette er et forslag og en beslutning jeg har taget alene så vores sensei ved heller intet om dette endnu.. men kender jeg hende ret ville hun foreslå det samme, hvis ikke dette allerede er gjort” han blev hvor han var ”siden jeg kun har rangen af Genin kan min mening i det store hele sikkert være dig lige meget, men hvad betyder en rang i bund og grund sir” så forlod han rummet men ventede udenfor døren.. håbede at Hokagen allrede var ved at beslutte sig

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 23 Jan - 17:26

avatar
Pludselig sad en underlig dreng med en ANBU maske, fra Kirigakure i Hokage'ens vindue. "Roga Baru, eller skulle jeg måske sige Momochi Kuriarare Roga Baru?" Manden lo stille, og så på Baru fra sin stol. "Din kammerat har lige været her. Så I har ikke haft særlig mange mission'er på det sidste, hva?" Han lo lidt igen, og gjorde tegn til Baru skulle komme ind og sete sig. Baru smilede under masken og flyttede den tilbage, på siden af hans hoved, for derefter at sete sig på en stol. "Nå, men I vil gerne have en mission?" Igen lo han, og så på Baru. "Shinibi, kommer du ikke lige ind, og holder os med selvskab? Så vi kan få fundet jer lømler en mission."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 24 Jan - 0:17

Konan
Han trådte ind af døren, så stift på Hokagen, håbede, næsten troede at de skulle til Suna igen "jeg vil bede dem gennemtænke deres valg af mission igen ærede Hokage" han så på ham "hvis de tænker at sende os til Suna kan jeg hilse at sige at det var netop en mission til dette sted der var skyld i vores sidste medlems forsvinden"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Man 24 Jan - 0:30

avatar
Igen lo han, og gjorde tegn til Shini skulle sete sig. "Nu ikke så højtidelig. Set dig ned og hør hvad jeg har at sige til jer." Han så nu over på Baru. "Interessant maske du har dig der." Han lo stille. "Nå, men nu skal I to høre. Jeg har nemlig et utrolig vigtig C-Ranks mission til jer!" Han åbnede en skuffe og fandt et brev frem, som han så lagde på bordet. "Dette er et tophemmeligt brev, som I skal aflevere til Mizukage!" Baru løftede sine øjenbryn, og så på brevet. "Kirigakure?" Sagde han lavmeldt. Hokage nikkede blot og smilede igen. "Nu vil jeg bede jer om at tage brevet, finde jeres sidste medlem, og rejse så snart som muligt, men! Læs ikke brevet! For hvis I gør, vil straffen være forfærdelig!" Baru løftede forsigtigt sin hånd, og rakte ud efter brevet. "Tag den nu bare." Kom det opmuntrende fra den anden side af bordet. I samme tog Baru nu fadt i brevet og smilede for sig selv. "Kirigakure, heh? Det skal nok blive sjovt!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 24 Jan - 0:46

Konan
Tja hvad havde han håbet på, det var jo trods alt Geniner.. men en mission var en mission

"Jeg kontakter vores Sense med det samme" han skimtede Baru og et hurtigt rødt skær kunne ses i han øjne "så vil du være vores leder igen.. eller skal vi give Spike ansvaret for hvis nogle af os kommer til skade" så gik han

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Man 24 Jan - 0:53

avatar
Baru rejste sig. Nikkede farvel go fulgte Shini. "Jeg skal nok tage ansvaret. Fyren er stadig nu i faget, og han skal ikke ende op med at få skylden, hvis noget skulle gå galt. Desuden er jeg jo vand til at få ballade, så hvis nogen skal tage et sådan huk får holdet, står jeg gerne forrest." Sagde han hurtigt, og gik op foran Shini. "Hvis du skaffer Sensei, så finder jeg Spike. Vi mødes ved byporten, og tager af sted så hurtigt som muligt! Hvad angår mad og drikke, skal jeg nok købe noget, når jeg alligevel tager tilbag til Rammen Shoppen efter Spike." Og med det sprang han ud af nærmeste vindue, lande på et nærliggende tag, og løb af sted.

//OUT//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 24 Jan - 1:14

Konan
Shini så Hokagen igen, og så gik han


/OUT/

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 16 Feb - 15:52

avatar
Kencha sidder på sit kontor og ser på nogle rapporter fra Anbu-korpset. Pludselig braser en falkoner ind, "Hokage-sama! Vigtig meddelelse!"
"Jeg kigger allerede på vigtige meddelelser," svarer Kencha roligt.
"Det drejer sig om Akatsuki!"
"Hvad?", udbryder han. Han rejser sig op og tager rullen. Efter at have læst den, kalder han på Agara: "Agara! Skaf mig alle rapporter om igangværende missioner!"
"Javel!", svarer Agara og kigger skufferne igennem.
"og du, Kunie, du kontakter Anbu-korpset, som arbejder i Iwa. De skal til Tsukiyama så hurtigt som muligt!"
"Ja, hr.", svarer hun og løber med falkoneren.
"Er der nogle chunin'er eller jonin'er til råighed?", spørger han Agara.
"Der er ikke mange. De få, som ikke er på mission, bevogter enten porten eller ligger på hospitalet."
"Vi kan ikke sende grænsevagter derhen. Vi må vel bare prøve at holde dem hen indtil Anbu-korpset kommer."
I samme øjeblik kommer Kunie tilbage.
"Kunie," siger Kencha
"Ja, hokage-sama?"
"Du skal finde så mange ledige genin'er som muligt. De skal tage til Tsukiyama i Tsuchi no Kuni."
"Men hokage-sama, de kan da ikke-"
"Jo de kan," afbryder Kencha, "hvis du tager med dem."

//Skrevet af Suigetsu i anledning af Event//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 23 Feb - 15:16

Suigetsu
Mizuumi går stille og roligt op til hokagen, banker på og går indenfor.
"Hej, mit navn er Mizuumi. Jeg skal registreres som ninja her..."
"Godt, du kom," svarer Kunie, "det er hende, jeg fortalte dig om, hokage-sama"
Mizuumi tager en pose frem og giver den til hokagen.
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 27 Feb - 14:35

avatar
Hokago så på pigen og smilede. "Velkommen til Konoha!" Sagde han venligt og tog imord posen. Han virkede en smule mere alvorlig, men var alligevel rolig da han lagde posen ned i sin lomme uden at åbne den. "Momoichi, kom endelig ind, og luk vinduet efter dig. Det trækker." Og med en lille latter lyd kom Baru frem fra bag gardinet. "Så vi bruger efternavne nu var?" Spurgte han drilsk og lukkede vinduet. "Nah, men det er jo ikke hverdag man for besøg fra en sværdmand her i Konoha." Lo Hokage og så over på Baru. "Vend dig hellere til det gamle mand! For jeg står mission løs, og midlertidigt på pause grundet skader." Smiler og ser på den ene krykke han stadig går med.
"Tja... hvis du virkelig vil have en mission, så har vi en," sagde Kencha, "det er B-rank. Datteren af en fyrste fra Land of Hot Springs er blevet kidnappet. Hun lader til at være i Hi no Kuni. Dette er dog B-rank, så jeg ved ikke..."
"Han skal nok klare det," sagde Kunie, "men han får brug for hjælp. Der er en, jeg vil anbefale. Han er en Uchiha, og han sparker røv! Jeg sender bud efter ham..."
"Godt, så er det Agaras tur til at være sensei."
"Vent lidt!", indvendte Agara, "jeg skal passe min søsters dreng. Jeg har ikke tid..."
"Er han en ninja?"
"Ja, men..."
"Så er det afgjort. Det bliver Momoichi, Uchiha og din nævø, som er under din ledelse."
"Suk! Fint så..."

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 27 Feb - 15:10

Suigetsu
Akaui: *går indenfor og ser sig omkring* Melder mig til tjeneste, hokage-sama! *står ret*
Mizuumi: Hej, Akaui!
Akaui: Hvad? Hej, Mizuumi! *får øje på Baru* og hej med dig også! Hvad er det for en mission?
Mizuumi: Rolig, du! Først skal det tredje medlem komme. *går ud* vi ses!
Akaui: Ja, hejhej!
...

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Søn 27 Feb - 15:17

avatar
Kasa: *Går indenfor* " Hvorfor er jeg her så?"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 27 Feb - 15:22

Suigetsu
Akaui: *ser på Kasa* Nå, så han skal være vores tredje gruppemedlem? Hvem er vores sensei?
Agara: Det er jeg. Hejsa, Kasa!
Akaui: ¤nå, så det er det, han hedder¤ *går hen til ham* Hej, jeg hedder Akaui. Rart at møde dig! *rækker hånden frem*

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Søn 27 Feb - 15:24

avatar
Kasa: * Rækker hånden op*

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Søn 27 Feb - 15:27

avatar
Baru smilede stille. "B-Ranks mission?" Humper hen til Agara. "Lyder spændene." - "VENT!" Hokage så alvorligt på Baru. "Nu ikke noget med for meget vold. Du skulle nødig ødelægge Konoha's gode rygte!" Baru smilede og så på BukkaChi. "Tjo, jeg skal da prøve..." Nupper missions papirene og forlader rummet. "Kommer I?" "Ser tilbage, og humper derefter videre ned af tårnet. Agara sukkede stille og så på de to andre. "Kasa og Akaui, vi hellere komme af sted. Selvom han er skadet, kan den knægt nå at ødelægge rigtig meget hvis vi ikke holder øje med ham."

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Søn 27 Feb - 15:30

avatar
Kasa: *går ned ad trappen og hen til akaui* " sig mig er ham der ikke farlig?
* peger på Baru*

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 27 Feb - 15:31

Suigetsu
Akaui: Tja, jeg vil anbefale dig ikke at blive uvenner med ham... *går ned ad trappen*
Agara: Okay så, af sted til porten!

//Alle OUT - Konohas Indgangsport//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 28 Mar - 21:07

Konan
"Så du ser vigtigheden i det" han var ikke synderligt glad for det men det skulle gøres "Team 9 skal enten stilles opgaver med sværhedsgrad udover andre teams... ellers skal jeg flyttes" han sukkede "du kan muligvis bestemme hvem jeg skal være på hold med.. men ikke om jeg bliver på holdet" han så på Hokagen "jeg ved ikke hvor dybt min 'sag' så at sige går ned og om du overhoved ved hvad der skete i Huyga klanen år tilbage.. men du ved sikkert at hvis mine krav ikke kan tolereres må jeg bare følge min drøm alene"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 30 Mar - 16:51

avatar
Hokage så på Shini og smilede stille. "DU siger at DIT HOLD skal have svære mission'er? Men alligevel registrerede du ikke at din holdkammerat Roga lige er vent hjem fra en B-Ranks mission, med et special team?" Han rejste sig og så igen på Shini. "I denne verden er det sandt der er Ninjaer der er født med evner ingen andre har. Vidunderbørn om man vil. Men end ikke disse er uovervindelige. Din kammerat Roga ved det. Han er ikke medfødt med nogen særlige evner, kun Ice Release, der i sig selv blot er en Chakra Natur. Alligevel kommer han her hele tiden og forlanger den ene B eller A rank mission oven på den anden." Hoakge'n lo stille. "Ja, sågar S rank har han for øje." Han så nu alvorligt på Shini. "Men ved du hvorfor jeg lod knægten, på trods af hans opførsel, rank og skader, komme ud på en B-Ranks mission?" Han gik om til Shini, på den anden side af skrivebordet. "Fordi, uanset hvor meget han hader det, ved han at uden Teamwork og kammerater kan man ikke blive til noget! Nok har du medfødte evner fra Uchiha og Hyuga, men du er og bliver aldrig den perfekte Ninja!" Han så på Shini og smilede så. "En sådan Ninja findes ikke. Men der findes kammerater og rivaler. Og det er dem der føre en Ninja til toppen. Glem nu ikke det Shinibi. Nok er de ikke som dig. Men dine kammerater vil altid være der for dig."

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 30 Mar - 17:53

Suigetsu
- efter at Shini havde været inde hos Hokagen, gik Akaui ind og aflagde rapport -
Akaui: *efter at have rapporteret* ...og det var vist alt.
Hokage: Agara har givet besked. Kasa har det fint.
Akaui: *suk,* det var godt. Jeg skal ikke forstyrre Dem mere. *går ud*
???: Akaui!
Akaui: Hva'? Mor!
Shinrai: Hvad laver du her?
Akaui: Jeg skulle rapportere. Hvad med dig?
Shinrai: Har en aftale med Hokage-sama. Vi ses derhjemme, ikke?
Akaui: Ja! *går videre*

//OUT - Akauis Hjem//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 6 Apr - 13:58

Konan
Shini så det nu ret tomme gange til.. han nød ikke at være der.. men havde nu heller ikke noget imod det..
En enkelt Jonin eller to havde da gået forbi ham.. men han havde fra start følt en speciel energi.. og nu ventede han bare på at han kom forbi
"Og hvad bringer dig hertil?" han smilede "Kirisuke sensei?"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 6 Apr - 14:00

Suigetsu
Kirisuke: Nå, hej Shini. Jeg blev bedt om at møde hokagen. Er du kommet dig over din skade fra Tsukiyama?
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 6 Apr - 14:03

Konan
Shini lo let "Kan men vel sige.. sår hele hurtigerer end sjælen som man siger" han rømmede sig "jeg har selv lige været der.. så har en af dine elever.." han gabte "har du stødt ind i nogle af mine kammerater for nylig.. siden missionen i dødens skov har de været lidt stille"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 6 Apr - 14:06

Suigetsu
Kirisuke: Nej, ikke rigtigt. De trænger til hvile og måske lidt træning. Nå, jeg må videre. Skulle nødigt lade hokage-sama vente *går ind til hokagen*

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et gratis forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner