Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 12 Jan - 17:50

Konan
Shini var glad, men hvorfor.. han genkendte chakaren lang fra.. allerede det øjeblik han havde trådt ind på Konohas jord havde han mærket det.. for noget kunne han jo ligeså godt blive bedre til

Julie så ned på baru, men hun gjorde intet, sagde intet.. hun smilede "Jeg skylder vist nogen en middag" hun smilede stadig "men få lige et plaster på den de der hudafskrabninger ikke" hun gav ham et nip på panden og sukkede "vi holder Briefing om et kvater.. og så giver jeg ramen bagefter" hun gik igen

"Jamen dog så du kom altså tilbage" Shini var just ikke glad, men heller ikke vred "du burde lære at gemme din chakra.. den er alt for let at opspore" han sagde ikke noget i et stykke tid "og du har sikkert heller ikke hørt fra Denji?"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 12 Jan - 17:56

avatar
Baru så efter Julie. "Hvor er jeg havnet?" Derefter så han på Shini. "Vissevasse. Ikke alle går rundt med dine sanser stump." Sagde han lagde en hånd på hans skulder. "Og makker. Denji... Sikkert ædt op af sin egen elendighed. Den knægt lavede ikke andet end at beklage sig, og det kommer man ikke langt med." Han tog sine bånd bandager af, og band dem derefter om de værste sår han havde. Ikke det store, men han ville nu ikke have Julie på nakken, så tidligt....

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 12 Jan - 18:06

Konan
Shini havde glemt at Baru var kæphøj... "Måske.. eller snuppet af Akatsuki, den gamle Hokage holdte sig noget at en selvfed tale her for nogle dage siden.. om hvordan Akatsuki er vendt tilbage og hvordan vi skal sikre alle lande ved at tage ringene.. spørg mig ikke hvorfor.. men det har noget med Chunin eksamen der vist snart ligger for døren" han opgav at være seriøs.. for hvad nyttede det.. lige nu var det vel bare godt at se andre fra Team 9 igen
"Her" Shini gav baru en lille fæltflaske.. "tog mig den frihed at være hvordan man heler sår" han lo "du troede sikkert bare at jeg have trillet tommelfingre herhjemme"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 12 Jan - 18:09

avatar
Baru så på ham og lo. "Dig alene med Julie? Selvfølgelig havde du ikke trillet tommelfingre. Det ville ud ikke turde. Men nu hvor lille Denji er væk, hvem skal så erstatte ham? kan vi ikke finde en hund? Den vil være tyve gange mere effektiv end han var!" Han så nærmest begejstret ud, over det med hunden.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 12 Jan - 18:20

Konan
"Er klaret.. Kyosona Daisuke.. du ved han gutten fra vores klasse.. du sad vist ved siden af ham en enkelt gang da vi havde førstehjælpetræning" han brød sig ikke synderligt om at Baru ville sammenligne Denji med noget laverer end en hund, men hvad pokker.. han havde jo ret.. knægten havde været umulig.. siden dag 1"

"Nå så snart vores nye offer dukker op så tager vi en briefing okay" Julie stod pludselig bag dem

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Ons 12 Jan - 18:28

avatar
Spike går stadig rundt i forhallen og spekulerer over hvordan han skal tage skridtet videre.
"Hey!"
"Hvad?" Spike vender sig om, og ser ind i brystet på en fuldvoksen mand. "Woah!" Spike skynder sig at hoppe tilbage.
"Team 9 har mistet en mand, så du er blevet rykket ind på det hold!"
"Nå, så er det da klaret! Så skal jeg bare finde Team 9..." Spike ser rundt omkring for at finde nogle som kunne være Team 9.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 12 Jan - 18:32

avatar
Baru så noget skuffet. "Jeg ville nu stadig have haft en hund." Pludselig så han betænksomt på Shini. "Du, Shinibi, tror du ikke du kan blive god til at gø, når der er fare på fere?" Han så helt opmuntret på Shini. "Ja, det kunen virke, vil skal bare skaffe dig en hale!" Opdagede Julie. "Selvfølgelig, og så skal vi på mission, ikke?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 12 Jan - 19:19

Konan
Julie pegede på Barus næse, og pressede sine skarpe nejle i den "jo du har en mission.. find vores sidste mand.. og få ham her hen med det samme" hun så vredt på ham "vov" lød det trært fra hende.. "og jeg kan give dig en hale, omvendt god nok" hun pegede ned på hans skridt "men det vil vi ikke have vel?" hun smilede lumskt

Shini vidste ikke helt om han skulle være bange eller vred over barus kommentar.. men han var vist mest bange lige nu

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 12 Jan - 19:28

avatar
Baru gik ldit bagud og bukkede. "Jeg har ham fundet på ingen tid!" Og straks løb han, men kom dog hurtigt tilbag, med en lille dreng, ca. 4-5 år gammel. "Ham her?" Bag ham kom en rasende lære løbende, og tog drengen med igen. "Og du vover på at tage flere af mine elever!" Baru så chokeret efter manden igen, og listede så igen af sted, inden Julie kunne nå at røre ham. "Og hvordan skal jeg så finde ham... Jeg har ingen idé om hvordan fyren ser ud..." Sukkede han opgivende...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 12 Jan - 19:32

Konan
"Du ved godt kan ikke ved hvordan fyren ser ud ikke?" Shini så op på sin Sensei
"Ja" hun lo fornøjet "det er meningen" hun knyttede sin næve "det er hans straf og vende tilbage i sådan en tilstand
"Eller så presser du ham til han grænser netop fordi du ser noget i ham" Shini var stille "for helt nede elsker du jo os"
SLAM
Og så havde Shini fået en på kassen, slaget havde sendt ham flere meter tilbage og han lå nu, faceplantet i gulvet mens han huskede at nej.. deres Sensei elskede dem ikke

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 12 Jan - 19:35

avatar
Baru løb gennem gangene. "Team 9's nye medlem?" Uden endelgi at vide hvad han havde gang i ramlede han brutalt ind i Spike, og trillede derefter ned af gang. "Det må du undskylde knægt, men jeg skal finde en Daiskue et eller andet.... Tror jeg..."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 12 Jan - 19:38

Konan
"Så kan du også lede efter ham Muldvarp" Julie tog fat i hans krave "men kun fordi jeg ikke tør lade idioten gå på fri fod"
"Ja.. javel" stammede Shini og bevægede sig ned af gangen.. den vej som Baru havde gået "Hey Baru?" sagde han i en lidt højere stemme "sensei ville have at jeg fandt lille duksedreng.. ohh ja og vores nye medlem også"

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Ons 12 Jan - 20:13

avatar
Spike vælter omkuld og vælter ind i en plante. "Aav....!" Spike rejser sig op og tørrer jorden fra potteplanten af sig. "Mit navn er Daisuke...men det er garanteret ikke mig".
Spike retter lidt på sit tøj og skal til at gå videre.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 12 Jan - 20:22

Konan
"Der var du" Shini smilede venligt til Spike "så du er altså den nye.. fint" han hev fat i Spike.. "vi må hellere skynde os.. Sensei er ikke en person der kan lide at vente" han satte farten op "kom nu sløve" råbte han af Baru.. "hvis du da vil forblive intakt"

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Ons 12 Jan - 20:25

avatar
"Woah!" Spike blev, helt uventet, revet med bagfra.
"Nå, det var altså mig de ledte efter" sagde Spike til sig selv. "Så er det problem af vejen!"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 12 Jan - 20:27

avatar
Baru løb hurtigt op ved siden af Shini. "Jeg orker altså ikke at åbne flere porte i dag..." Mumlede han og satte farten lidt ned. Han kom stilel vaklende hen til Julie, og så på hende. "Sensei, vi fandt din nye gælledække." Mumlede han udmattet.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 12 Jan - 20:34

Konan
Julie så på dem alle tre... og gav dem en flad....
"Vatpind" hun stirrede på Baru "Hospital NU" hun pegede ud mod akademiets udgang
"Muldvarp" hun vendte blikket hen mod Shini "ikke mere egotrip.. du er på et hold igen fra og med lige nu"
"Og du" hun så skarpt på Spike, lagde så mærke til hans ben "hjulben" hum smilede venligt til ham "siden du er den nye dreng i klassen så må jeg hellere være lidt sød" hun lo "du kan få lært de her to udulige Ninjafjolser lidt" hun kiggede så på dem alle "Team 9 er hermed genansat.. så gider i ikke i det mindste prøve at være et team denne gang"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 12 Jan - 20:53

avatar
Baru så på Julie. "Ikke vores skyld Denji rente sin egen vej, og aldrig lærte hvordan man gik igennem en port, så han kunne hjælpe med vores mission." Han så på hende og lo stille. "Og glem hospitalet... Jeg er kun udmattet, ikke andet. Jeg er klar til endnu flere missioner, og sagde du ikke du gav middag?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 12 Jan - 21:18

Konan
" Nej ikke vores skyld.. DIN skyld.. du var leder på den mission og alligevel formåede du ikke at få ham med hjem.. ydermere så ved ingen af os nu hvor han er.. takke været dig" hun slog hårdt til han højre overarm.. et af de steder hans krop var forbundet "og kom så ikke og sig til mig at du ikke har brug for en tur på skadestuen" hun sukkede "du burde lære at høre hvad jeg mener og ikke hvad jeg siger.. desuden så bliver folk bange for dig.. du ligner en mumie.. og uden den rette påklædning.. ingen mad"

Shini forstod udmærket godt hvad Julie mente.. men så igen.. Egotrip.. havde han virkelig været egoistisk.. men det kom sig nok af at der alligevel ikke var nogen til at se efter ham.. "Og så har vi hele smøren en gang til"

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Ons 12 Jan - 21:40

avatar
Spike står, helt tavs, for ikke at forstyrre deres personlige snak. Stemning var lidt for intens af hvad han var vant til, så han var bange for at sige noget, da det kunne medføre vold.
"Meeeh"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 12 Jan - 22:56

Konan
"Du skal ikke tage dig af Julie" forsikrede Shini sin nye kammerat "hun og Baru er altid lidt oppe og toppes.. desuden så er hun nu rigtig flink.. selvom hun har en speciel måde at vise det på"

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Ons 12 Jan - 23:02

avatar
"Det tvivler jeg ikke på! Hun ser meget....venlig ud" Spike ser rundt for at finde på noget at tale om. "Nå, vejret er nu også dejligt!" Spike ser ud af vinduet og ser at det regner. "Meeh"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 13 Jan - 0:18

avatar
Baru så vredt på hende. "Ja, men du er vores Sensei! Hvad er meningen med at ligge ansvaret for et blind muldvarp, undskyld Shinibi den smuttede, og en tanketom bavian der kun kunne finde ud af at klynge på så ung Ninja, hvis eneste mulighed for kamp er Tai-Jutsu, da alle hans Nin-Jutsu'er kræver is eller sne!" Han så stadig vredt på hende. "Og prøv nu ikke at snakke uden om den middag du skylder os!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 13 Jan - 0:22

Konan
Julie blev underligt stille og skule lige til at slå ud efter Baru, men stoppede sig selv.. i sin knyttede næve havde hun mere end nok penge "her køb jer noget Ramen... og byd den nye velkommen" hun gik efter disse ord.. på gulvet lå 1000 yen*

Selv Shini var helt stille, aldrig havde han set det komme



*Omkring 70 kr

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 13 Jan - 0:26

avatar
Baru bukkede sig ned og samlede alle pengene op. "Havde jeg ikke været skadet, havde jeg fået sådan en, lige mellem øjnene." Han lo stille og så på Spike. "Men Shini sagde. Hun er god nok. Hun har i hvert fald ikke forsøgt at myrde mig. Endnu." Han grinte lidt og rystede med hånden, så pengene raslede. "Skal vi gå?"

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | Video games | Roleplay Games (MMORPG, WOW...) | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner