Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 1 Okt - 19:31

Konan
Her går børn der er i lære som shinobier... klare de skolen kan de kalde sig selv shinobier med ranken Genin (den laveste ninja rank)

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Man 18 Okt - 18:21

avatar
Man hørte den høje larm fra de mange nye shinobier, der alle var meget energiske og spændte på at komme igang. Dog var der en enkelt dreng, med højrødt hår og et farligt udtryk, som var tavs og bare lænede sig op af muren.

Denji: "Tss.." Sukker dybt og ville ønske der var nogle der gad lege med ham.
"..." Begynder at blive irreteret over de mange skrig fra de glade børn, og alle der nærmer ham går indenfor uden at se på ham, som var han et glubsk rovdyr.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 18 Okt - 18:41

Konan
Han gik igennem mængden, han var i godt humør og det var ikke nu.. det var han altid når han var i skole. Han valgte helt bevist at sætte sig længets væk fra de andre, men han var ikke alene.. der sådan også en eller anden rødtop

"Og du er?" sagde han ligetil uden rigtig at kigge på rødtoppen

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Man 18 Okt - 18:44

avatar
Han blev glad da en dreng spurgte hvem han var, men holdte den rå fasade.
"Maioritas Denji" Han fnyste og tog armene over kors og det ene ben bøjede sig, for at sætte hælen på muren.
"Hvem spørger?" Han så på drengens øjne, men de var ikke rettede imod Denji, og det gjorde ham en små-sur. *Tss.. Er jeg et monster eller er der en anden grund til i ikke gider se på mig?"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 18 Okt - 19:00

Konan
"Mit navn er Shinibi, men folk omkring kalder mig bare Shini. Han smilede venligt, som om de havde kendt hinanden altid, "monster nej overhoved ikke.. du virker rigtig venlig.. man skal bare lige kigge lidt dybere nede" han åbnede sine næsten grå øjne. "Og ja du må undskylde jeg ikke så på dig.. men jeg kan alligevel ikke se dit ansigt"

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Man 18 Okt - 21:36

avatar
Denji så overrasket på drengen. "Wow! Hvordan kunne du vide hvad jeg tænkte?" Han var en smule nysgerrig, og det gav ham endnu et lille shok af at se de pupilløse, grå øjne. "Ej hvor sejt.. Er du blind? Så må du virkelig have en god hørelse!" Denji blev som det lille barn, han nu engang skulle være.
"Shinibi? Jeg vil kalde dig Shin! Det er et ret fedt navn du" Han smilte stort og klappede Shin på skulderen.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 18 Okt - 23:27

Konan
Shinibi var ikke just vant til alt opmærksomheden men nød det nu alligevel
"Jeg har været blind det meste af mit liv" han valgte at undlade hvorfor og hvad der var skyld i det. Han lo "jamen hvis du syntes Shin passer fint så kald mig det"

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Man 18 Okt - 23:29

avatar
Denji slap hans skulder og så rundt.
"Ved du hvad? Jeg sys bare det er cool du er blind og stadig gider leve, det betyder bare du er viljestærk og tør udfordrer dig selv! Ikke sandt?"
Han smilte over sin egen klogskab og klappede ham igen på skulderen.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 19 Okt - 0:20

Konan
Shini smilede venligt "jeg har mine grunde til at være i live" han sukkede "uden mig dør min klan ud.. min mor og far vil have at jeg gifter mig snares så jeg kan føre den næste generation videre"
Han smilede igen "måske.. jeg ahr aldrig tænkt på at jeg måske var så stærk.. men måske har du ret.. jeg er sikkert stærk.. og tja det er derfor jeg bliver den elev med de bedste karakter når vi bliver Geniner"

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 0:24

avatar
"Haha! Dig kan jeg lide!" Denji slog ham flere gange på skulderen, med et bredt smil.
"Jeg ender sikkert med de værste.. Hader skriftlige ting.."
Han stoppede med at slå ham på skulderen og tænkte for en kort stund.
"Jeg håber faktisk vi kommer i samme hold.. Har hørt rygter om man bliver sat i en gruppe på 3.. Og du virker som en fin fyr Shin"
Han smilte bredt og lo lavt, han ønskede det faktisk.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 19 Okt - 1:03

Konan
"Du virker også som en fin fyr" lød det fra Shini "hvad jeg ikke forstår er at ingen gider dig" han så ud mod børnene og det selvom han alligevel ikke kunne se dem "de er bange for dig.. bange for alt der er nyt og bange for hvordan du måske vil reagere" han smilede over til Denji "men det tager tid for folk at tage det første skridt.. men du bliver sikkert anerkendt en dag.. det er jeg sikker på"

En mand kom op på siden af de to drenge
"Vi skal hjem nu" han to hårdt fat i Shinis arm
"Jeg håber vi ses i morgen igen Denji" han smilede "det var hyggeligt at møde dig"

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 1:06

avatar
Denji smilede og rødmede, ligenu var han glad for at Shin ikke kunne se hans ansigt.
"Måske.. Men jeg er rimelig glad for at jeg fik snakket med dig.."
Han begyndte at se ondt imod manden der tog fat i Shins arm, med et hårdt greb. Men kunne ikke lade værd med at grine og vinke, med en sær følelse, ikke kun fordi Shin ikke kunne se det.
"Farvel Shin! Og det gør vi nok! Ellers så sørger jeg for det"
Denji tog en dyb indånding og traskede påvej tilbage til de gamle, faldefærdige hybel.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 19 Okt - 11:36

Konan
"Hvad laver du samme med ham" lød det fra en pige Shini havde fulgtes i skole med et par gange før
"Han er flink" forsikrede han, "bare giv ham lidt tid" han lo en smule "i har jo som sådan ikke noget imod mig.. selvom i aldrig har giet at lege med mig"
"Du ved godt at det er grunden, den kan læse vores tanker og det er vildt sært" hun løb i forvejen men Shini, han satte ikke farten op.

Han kom til at tænke på gårsdagen, Denji og hans far. Faktisk håbede han at Denji var der, for det var ikke fordi han talte eller opførte sig meget mere anderledes end alle andre.. men den sorg, han kendte den.. og det var måske det der havde fået ham til at snakke til ham.

"Du har intet ud af holde dig ved sådan et monster og det ved du også godt", hans far.. eller det der skulle forestille hans far så vredt ned på ham og Shini kunne den gang tydeligt se hans ansigt.
"Du burde væe taknemmelig over at vi tog dig til os, underklasse møgsvin" faderen gav nu sønnen en på kassen og gik så sin vej
Shini stod bare tilbage, faderen havde heldigvis ikke været så hård i dag


Shini placerede sig samme sted som dagen før og nu ventede ham bare

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 13:07

avatar
Baru kom gående ned af en gang. Han bar på en kasse fyldt med is. "Jeg gad vide hvordan jeg skal holde det frossent?" Mumlede stille for sig slev. Efter lidt tid satte han kassen fra sig og så rundt. "Her er vidst ikke nogen." Mumlede og og så ned i sin kasse. "Tiger, vildsvin, hund!" Mumlede han mens han lavede håndtegnene der passede til dem. "Ice Release: Tearing Dragon Fierce Tiger!" Udbrød han så, og pludselig blev alt isen til en lille tiger der sprang rundt, men hurtigt gik i stykker og blev til en masse is stumper rundt over alt på gulvet. "Den holdt da længere den her gang." Mumlede han og begyndte at samle alt isen op i kassen igen.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 19 Okt - 13:14

Konan
"Ice Realease" mumlede Shini for sig selv, hans hørelse havde været en del bedre på det sidste så han ville nemt kunne høre en bestemt ting selv mens alle andre larmede omkring ham.
Han rejste sig op og fulgte lyden, og pludselig blev temperaturen koldere, han måtte være tæt på. "Hej med dig" sagde han venligt og vinkede mens han smilede til en hvidhårede dreng lidt ældre end ham selv

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 13:19

avatar
Baru vendte sig om. "Ser man det. Jeg var ikke helt alene." Stille rejste han sig og så over mod Shini. "Hej med dig, også." Han vinkede usikkert igen og samlede sig kasse op. Snart ville han være mester i den ninjutsu, hvis han da blev ved med at træne den hårdt.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 19 Okt - 13:41

Konan
Shini smilede, igen kunne han ikke tro andet end at fyren her sikkert var ligesom ham selv.. og Denji for den sags skyld "Ja du må udnskylde mine manerne sådan ikke at præsentere mig selv.. men mit navn er Shinobi, men er blevet kaldt Shini så længe jeg selv kan husje" han smilede endnu en gang "med Ice Realease kan du vel ikke være herfra Konoha, jeg syntes ikke jeg kan mindes nogen have Ice Realease herfra egnen"

Han vidste en del om de forskellige natur typer men faktisk havde han aldrig set nogen, eller for sags skyld mærket dem.. for se kunne han jo alligevel ikke.
Shini åbnede sine øjne, håbede ikke at den stadig fremmede dreng ville blive forskrækket over de blå, lettere går og nærmest døde øjne "men som sagt hedder jeg Shini og er fra Hyuga klanen"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 13:50

avatar
Baru så overrasket på fyren. "Tjo, jeg er selv fra Konoha, men min klan og familie er fra sne landet..." Svarede han og satte igen isen fra sig. "Min navn er Roga Baru, fra Roga klanen." Præsenterede han sig selv og rettede fokus mod isen igen. "Denne gang skal det lykkes!" Mumlede han og lavede igen håndtegnene: Tiger, Vildsvin og Hund! "Ice Release: Tearing Dragon Fierce Tiger!" Udbrød han og isen blev igen til en lille is tiger der sprang rundt, men hurtigt gik i stykker igen. "Det ville være nemmere hvis ikke det var så varmt, og jeg havde mere is..." Mumlede han stille.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 19 Okt - 14:05

Konan
Snini hørte godt efter alt hvad der skete og, ikke for at prale men for at hjælpe aktiverede han en af sine egne særlige evner "Baykugan" sagde han i en stille tone og hans syn opfangede snart Barus Chakra Flow "din chakra er vild og ustyrlig" han lo "ikke just sådan som is skal være...Chakaren og Naturelementet skal arbejde sammen før det hele fungere" hans syn blev igen søret og så tilbage til den helt hvide farve "måske har det noget med din personlighed af gøre"
"Is er sammesat af den ustyrlige vind natur og den rolige vand natur.. måske skal man finde et eller anden midtpunkt"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 14:20

avatar
Baru så over på ham. "Ustyrlig siger du?" Han gabte og så igen på isen. Han havde jo formået at bruge alt isen til sin tiger. "Ice Release: Tearing Dragon Fierce Tiger!" Udbrød han igen mens han fik lavet sine tre håndtegn, og en lille is tiger sprang rundt. Og denne gang holdt den ved. Et smil spredte sig hen over Barus ansigt, da han lod tigeren hoppe tilbage i kassen og blive til en klump is igen. Udmattet samlede han kassen op og så over på Shini igen. "Hvis jeg bare havde lidt mere is, kunne jeg sagtens bestå Akademiet." Sagde han stille.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 19 Okt - 14:28

Konan
Shini undrede sig over Barus sidste kommentar "Hvorfor ville du da ikke bestå?, vi er jo alle sammen så godt som Geniner" han sukkede "du mener du ville have problemer.. jeg kan kun vores klans Gentle Fist teknikker.. og ude i den store verden kommer jeg ikke langt med et" han smilede "du burde ikke bekymre dig.. Ice Release er alligevel sådan en sjældenhed her at du sikker bare for at kunne bruge det består"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 14:30

avatar
Baru smilede. "Du har sikkert ret, men jeg kan stadig ikke vente med at bestå og så komme ud klare en masse missioner, og hvem ved." Han så spændt på en tilfældig dør. "Måske jeg får chancen for at opleve landet af sne!"

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 15:14

avatar
Denji havde sovet en del over sig, selvom det ik var nyt, men en enkelt person i hans tanker fik ham til at skynde sig afsted fra sin hybel og til hvor han havde mødt Shin.
"Shiiiiiin!"
Han lod sig ikke mærke af at han stod ved siden af en anden dreng, først da han stod foran dem og gaspede efter vejret.
"Je... Phh... Jeg sov over mig.."
Efter et par sekunder opdagede han den lyshårede dreng.
"Hvem er han...?"
Denji brød sig ikke om ham, af ren instinkt. Selvom drengen tydeligt var ældre, måske var det derfor han ik brød sig om ham.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 15:17

avatar
Baru smilede stille og begyndte at gå. "Nå, men det var vel hyggeligt. Men jeg skal altså have mig lidt mere is, til min træning." Han vinkede lidt til Shin og så drilsk på den anden dreng. "Navnet er Roga Baru, men du vil snart kende mig: The White Tiger of Konohagakure!" Og det blev det sidste han sagde frø han forsvandt.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 15:21

avatar
"white ice... Ligemeget.. Det sker nok aldrig alligevel.."
Denji blev tavs da han så drengen vinkede Shin hen til sig.
"Grrr.. Næste gang jeg ser ham får han er smag på min Taijustsu!.. Men hvorfor gik Shen mon med ham?"
Han grublede for sig selv, hvilket altid gav ham en efterfølgende hovedpine.
"... Må træne min Taijutsu.. Så jeg kan banke den tiger-dreng til kattemad!"
Han knyttede næven og så morderisk i den retningen drengen og Shen forsvandt.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner