Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Næste

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 30 Maj - 14:32

Suigetsu
Dette er tråden, hvor alle små steder i Kiri, som der IKKE er en tråd til, kan være. Når man poster i denne tråd, skal man først skrive, hvor man er. Det er tilladt at finde på nye steder. De vil sættes på listen over steder, som man kan være i denne tråd.

LISTE
- Kiris hospital -
- Kiris Ninja Akademi -

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 30 Maj - 14:37

Suigetsu
//Kiris hospital//

Akaui lå i sin syge seng dagen efter. Han havde fået healet såret så godt som muligt, men det sved stadig.
Siden kampen i går havde holdet ikke snakket meget sammen.
Julie tog sig af BukkaChi og Baru havde endnu ikke givet en lyd fra sig.
Akaui lukkede øjnene og prøvede at sove. Det havde været noget af et førstehåndmøde han havde fået med sin nye gruppe.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 30 Maj - 16:11

Konan
Shini sad pænt og ventede ude i ventesalen.. han havde ikke brug for at snakke med nogen som helst lige nu.. han havde det underligt.. et sted i ham var han vred over han ikke havde slået Baru ihjel.. men et andet sted i ham følte han skyld over at ville det.. og så et helt 3. sted var han glad for at ingen var kommet slemt til skade

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Man 30 Maj - 17:18

avatar
Baru lå helt stille i sengen. Han lå stadig næsten død, og ingen af lægerne havde kunne sige om han ville overleve. Hans krop havde ikke kunne klare alt den kraft.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 2 Jun - 15:22

Konan
Julie havde sat sig over i en stol... hvad helvede var det lige hun havde gjort.. ikke kun Baru der var taget væk.. men også Akaui, den nye dreng...

"Du burde ikke bryde dit hoved med det" Shini lo "det nytter ikke noget"
"Hvem af os har klanen til at læse tanker" vrissede Julie
Shini lo venligt "men om du vil eller ej er du en Yamanaka og jeg er part Nara.. så det er klart at jeg forstod hvordan du har det.. for det er jo ikke meget anderledes end jeg selv"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 2 Jun - 19:56

avatar
Små bump kunne høres gennem gangen. "Er de nu helt sikker? Han er stadig voldsomt skadet og det er ikke sikkert han kan klare turen hjem." En venlig latter kunne høres. "Hvad er det dog de siger? Den knægt skal skam nok klare den. Han er ikke så nem at slippe af med." Pludselig stod Baru der. Han så lige hen på sin Sensei, men hele sin krop bundet ind. Kun lidt af hans ansigt og hår kunne stadig ses. Samtidig humpede han rundt med to krykker. "Jeg..." En blid hånd faldt på hans skulder. "Den bør i nok tage når du har det bedre." Hokage stod lige bag den unge Ninja. "Jeg vil personligt sikre mig at både Shinibi og Baru her kommer hjem til Konoha, så kan du tage dig af dit sidste medlem."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 2 Jun - 20:03

Konan
"Mig?" Shini lo let "jeg er sørme beæret sådan at blive babysittet af den store boss ham selv" Shini så over på Baru "kæft du ser godt nok herrens ud" han lo igen "det klæder dig"

Julie så på Hokagen, hun kunne ikke tage når han var sådan der "fint så Snark Akaui er klar vil jeg vende tilbage til Konoha"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 2 Jun - 20:12

avatar
Baru så koldt væk. "Bare efterlad ham. Her kan de sikkert bruge ham til noget fornuftigt. En målskive måske." - "Så, nu ikke så hård mod dine venner." Baru så tilbage på ham. "Hvilke venner? Jeg har det bekendtskab jeg skal bruge. Den fyr står kun i vejen, tro mig." Humper af sted. "Suk. Den knægt er ikke til at arbejde med..." Hokage så på Shini. "Vi bør nok også komme af sted. Baru når aldrig ned af trapperne i den tilstand." Og i samme kunne man høre en mindre brag og Baru's smerte skrig. "Eller også kom han faktisk ned..."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 2 Jun - 20:49

Konan
Shini begyndte at grine glad, og det var første gang han længe virkelig havde været glad.. lige nu var det som om han havde alt det han skulle bruge.. en beskytter og en bror
"Ja lad os det" han smilede og luntede langsomt ned mod Baru "brug for en hånd" han smilede "min 'bekendte'?"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 2 Jun - 20:52

avatar
"Nah, men hvis du gider hente min lever der over ville jeg blive glad." Baru så dumt op på Shini. Hokage lo stille og fik Baru op. "Når vi når ud af byen, er der noget jeg gerne vil snakke med jer to om." Han smilede og skubbede Baru ud af hospitalet og over til porten.

//OUT//

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 2 Jun - 20:57

Suigetsu
Akaui gik rundt i hospitalet og ledte efter Baru, Shini og Julie.
Han havde netop fået tilladelse til at gå.
Hans skulder dunkede af ømhed under bandagen, men han ignorerede det. Lige nu skulle han bare finde sin gruppe, så de kunne komme hjem (forudsat, at Baru var kommet sig)...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 2 Jun - 21:00

Konan
Shini fulgte stille med, undrede sig over hvad Hokagen ville.. men lige nu var det okay.. intet kunne ødelægge hvordan han havde det lige nu...

/OUT/

Julie så Akaui.. hvad skulle hun sige "Godt at se at du er okay... må jeg lige tale med dig" hun så bestemt på Akaui.. i det mindste kunne det give Hokagen lidt tid

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 2 Jun - 21:04

Suigetsu
Akaui hørte sensei og vendte sig mod hende.
"Hvad er der? Baru er vel ikke sluppet væk igen, vel!?"
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 2 Jun - 21:18

Konan
Julie smilede og lagde hånden på Akauis raske skulder "Nej det er ikke det" hun smilede "du er en god dreng, og en loyal ven.. men jeg vil bede dig finde et andet team med det samme...
Shini og Baru er uden tvivl dine venner.. men jeg kan ikke klare at du skal sætte dit liv på spil fordi jeg trækker dig med på farlige missioner.." hun smilede, eller prøvede på det "det går ikke at den anden Uchiha på holdet enten bliver dræbt, eller bliver en særling som Shini... "

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 2 Jun - 21:27

Suigetsu
Akaui gik bare forbi Julie. Inden han gik ud ad døren, vendte han sig om:
"Jeg er en ninja, ikke en kylling! Hvis missionerne bliver sværere, og det bliver nødvendigt at beskytte mine venner mod store farer, så må jeg bare blive stærkere!
Og lad os så komme af sted! Jeg behøver ingen mad. Jeg skulle nødigt få dårlig mave igen..."

//OUT - Kiris Indgangsport//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 2 Jun - 21:29

Konan
Julie fnøs for sig selv, men smilede "stædige dumme unge" hviskede hun til sig selv mens hun også gik mod porten

//OUT//

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Tirs 16 Aug - 23:22

avatar
Korosu træder ind i Headband shoppen "Jeg kan se at i kører en headband shop her, ikke sandt?" spurgte han hvor efter en flink gammel dame svarer ham "Jo selvfølgelig, ellers ville vi ikke have dette store skilt" Korosu står lidt og kigger rundt i shoppen "Nå, men jeg har aldrig bæret mit headband for the hidden water village, så jeg ville høre om jeg kunne få sådan en, bare så de kan se jeg kommer her fra?" den gamle dage gik om bag ved og fandt et headband frem "Værsego' min unge mand, nyd den, du kan jo altid komme tilbage efter en ny hvis den bliver slidt" Korosu ser meget taknemmelig ud "Jeg takker gamle dage, værsego' tag disse 20 ryo i drikkepenge" Han finder pengene i lommen og går der efter ud af shoppen.

//OUT - IN Kirigakure's Hovedgader//

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Tors 18 Aug - 14:56

avatar
Takamaru forlod hovedegaden og endte midt i hvad der så ud til at være en skolegård. Han så sig lidt omkring og lagde mærke til at der flød en masse vand lige rundt om hjørnet, han gik derom og fik øje på en ældre herre i færd med at sende et vandprojektil afsted mod en træningsdukke.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Tors 18 Aug - 15:41

avatar
Korosu følger bare med Takamaru imens han kigger op i luften "Hmm...." Han ser der efter hvad der sker, men det tyder der ikke på der er noget.

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Tors 18 Aug - 20:48

avatar
Takamaru gik roligt hen til den gamle mand "Oy, det var en ret kraftig Jutsu du havde gang i der" Sagde han. Den gamle mand vendte sig om og så på Takamaru "Hvad kalder man den?" Spurgte han nysgerrigt og så på den gamle mand.
Den gamle mand smilte "Det kaldes for Water Shark Bullet Technique" Forklarede han "Hvad typer Jutsu kan du lave knægt" Spurgte han og så vurderende på Takamaru.
Takamaru smilte "Hmm, lad mig nu se, der er Water-Style, Wind-Style og Ice-Style" Remsede han op og så på ham.
Den gamle mand nikkede "Kunne du tænke dig at lære denne teknik?" Spurgte han med et glimt i øjet.
Takamaru tænkte sig kort om "Ja meget gerne" Svarede han og gik hen til den gamle.
Den gamle mand nikkede "Jeg hedder Kirasu" Sagde han og gav sig til at forklare grundprincipperne.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Tors 18 Aug - 20:52

avatar
Korosu "Tsk... Dette kommer alligevel til at tage noget tid" Han strækker sig og sætter sig under et træ "I det mindste kan jeg sidde her i ventetiden"

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Fre 19 Aug - 17:30

avatar
Takamaru stod på alle fire, han havde trænet Non-Stop i mere næsten 24 timer, han var træt og næsten løbet tør for Chakra.
"Tag dig sammen knægt, jeg ved at du har mere i dig end det der" Sagde Kirasu der lød en anelse irriteret.
Gispende efter vejret rettede Takamaru sig op og gjorde håndtegnende "Water Style: Water Shark Bullet Technique" Råbte han og så til imens at regnen omkring sig dannede en haj og fløj imod træningsdukken der splintredes i småstykkere.
Kirasu klappede sagte "Flot klaret Takamaru" Sagde han og så på ham "Du mestre nu en Water-Jutsu på et helt andet plan end du nogensinde har kunnet" Sagde han.
Takamaru så på ham med et smørret grin "Tak for hjælpen Kirasu" Sagde han og gik over til Korosu "Nå, hvor syntes du at vi skal tage hen nu?" Spurgte han.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Fre 19 Aug - 17:36

avatar
"Der hvor du har lyst til at gå hen" Han strækker sig efter en rigtig god lur.

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Lør 20 Aug - 17:36

avatar
Takamaru så ned på Korosu "Hva med Land of Earth" Foreslog han med et skævt smil.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Lør 20 Aug - 17:59

avatar
Korosu tænker "Meh, hvorfor ikke så? Vi har alligevel ikke andet at lave"

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner