Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Tirs 5 Jul - 13:14

avatar
jeg gik ind på google og skrev the answer to life the universe and everything og google svarede 42?? hvorfor 42? hvorfor? skal svaret være et tal? hvem har fundet ud af det er 42? lige nu er jeg et stort spørgsmålstegn!

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 5 Jul - 13:58

Konan
Tager jeg ikke meget fejl er det fra en Roman og skulle have været løst af en supercomputer ved navn Deep Thought.. det tog omkring 7,5 mio år at finde svaret.. som så var 42
Dog kender ingen til spørgsmålet

Desuden er det bare noget fiktivt noget og kan læses om her

http://en.wikipedia.org/wiki/Phrases_from_The_Hitchhiker%27s_Guide_to_the_Galaxy#Answer_to_the_Ultimate_Question_of_Life.2C_the_Universe.2C_and_Everything_.2842.29

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Tirs 5 Jul - 16:46

avatar
tak konan jeg havde ingen anelse om hvor det 42 kom fra før jeg læste dit indlæg. jeg mener også at der er lavet en film om det men der optræder super computeren som et hunkønsvæsen? mærkeligt at et tal i en roman kan få så meget opmerksomhed bare fordi det har noget at gøre livets mening.

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tirs 26 Jul - 17:21

Fasa
Yeah, der er også en film om det. Hver eneste gang jeg spørger min fætter om noget svare han nemlig "42", da det er svaret til alt. Jeg har dog ikke set filmen.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner