Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tirs 20 Sep - 22:35

Fasa
Hipsters… I Danmark ser vi den måske ikke så ofte, andre steder end undergrundsmiljøer i KBH, men de er faktisk ret udbredte efterhånden..


I tilfælde af at i ikke ved hvad en hipster er, så forklare jeg det lige..
Hipster er en subkultur for folk der typisk er i 20'erne eller der omkring.
Hipstere værdsætter selvstændig tankegang, kreativitet, kunst og indie-rock samt intelligens. Mest af alt kan hele hipster-tingen siges at være en slags sindstilstand, men typisk går de med med specielt tøj. Ikke specielt, som det goths går med, men specielt, som at det ikke købes i Jack&Jones, H&M eller andre mainstream butikker. Tit ses hipsters også med ret oversized briller.
Mandlige hipsters vil ikke finde Britney Spears-typer (falsk blond hår, tan osv. osv. )attraktive.
Størstedelen af jordens hipsters kan findes i New York, Chicago og San Francisco.

Hipsters foretrækker typisk special fremstillet kaffe, Mac-computere og bøger.

Hipsters på gaden i NYC:
http://weaselzippers.us/wp-content/uploads/2011/08/hipster-7110982.jpg

Typisk hipster citat: "Det er nok ikke noget du har hørt om før."

Så tillad mig at spørger... Hvad synes i om hipsters? Støder i også på dem til tider, eller ser i dem kun på nettet?

Personligt bryder jeg mig ikke specielt meget om hipsters..
Mest af alt fordi det går op for mig, hvor meget hipster jeg selv er.
Derudover, er det for mainstream at være hipster.
Hvis folk spørger mig om hvad jeg hører på min iPod, vil jeg næsten automatisk svare "Det er nok ikke noget du har hørt om før." (og det har de nok ikke…)
Der er også mange ting som jeg ikke gør, simpelthen bare fordi andre gør det og jeg maler selv mønstret på en del af mine t-shirt.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 21 Sep - 16:50

Noesmos
jeg synes det er fedt når folk ønsker at være anderledes og specielle men jeg synes det er lidt ironisk at de gerne vil anderledes men så vælger at være en del af gruppe mennesker der er ens .__. jeg tror selv jeg er lidt hipster omkring at Hipstere værdsætter selvstændig tankegang, kreativitet, kunst og indie-rock samt intelligens som fasa skriver - minus indie-rock ^^

de er ikke nær så mærkelige som når vi animanga-freaks mødes xD
Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner