Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 6 Jan - 11:50

Konan
Nu da jeg, Konan er alene på fortet (ja hvis vi ser bort fra resten af personalet) kan det godt være at siden bliver en smule inaktiv, jeg har en skole der skal passes og jeg kan ikke forlange personalet, eller nogen anden for den sags skyld at være på 24/7

Vores plan (Suigetsu og jeg) er stadig at holde timeskippet, men da Chunin eksamen er forsinket og jeg nu er alene, kan det godt være at den bliver lidt forsinket.

Vi kan stadig godt bruge en hånd med at få bygget lidt på siden så send mig en besked hvis der er specielle ting i gerne vil hjælpe med

Siden kommer måske til at se lidt mærkelig ud den næste stykke tid, jeg skal lige have lært systemet helt udenad nu da der ikke er nogen anden til at hjælpe eller rette det, så jeg undskylder på forhånd

Og en sidste ting I skal vide er; At jeg ikke har nogen intentioner om at give op på NV og forlader ikke siden, jeg vil stadig gøre mit bedste for at holde liv i siden, selvom det hele nok bliver lidt langsommere og lidt mindre professionelt

De kærligste hilsner og lykønskninger til det nye år, Konan
Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner