Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Søn 29 Jan - 16:50

Jirai-ya
Jeg går og savner et godt spil jeg kan sætte mig ned og fordybe mig lidt i. Jeg har ikke ret mange spil (Fifa, Red Dead Redemption, Naruto Ultimate Ninja Storm 1 og 2)

Jeg magter ikke alle de der overpopulære spil som Skyrim, Uncharted mf. der tager 50 timer - jeg har sku nok i RDR.

Ej heller gider jeg first person shooter, sådan noget skal man spille på PC.

Inden længe kommer der jo det nye Naruto Generations, og det skal jeg da selvfølgelig have. Der går også snak om et One Piece PS3 spil "Kaizoku Mosou" og det tror jeg da også jeg skal afprøve.

Men altså, jeg savner sku noget der er anderledes og ville høre om der var nogle anbefalinger?

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 29 Jan - 16:57

Noesmos
har du prøvet portal,la noire og assassin's creed?

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Søn 29 Jan - 17:17

Jirai-ya
Nej. Jeg har set videoer om Portal, det virker ikke så interessant synes jeg. Hvad er det præcist det går ud på?

LA Noire kunne godt være en mulighed. Jeg har før spillet en del GTA, jeg har spillet Mafia 2 og har jo pt RDR. Så jeg tror ikke det det er noget jeg har lyst til. Min hunger efter den slags spil er sådan rimelig tilfredsstillet :) Desuden siger min kammerat der har det at der er en farlig masse kedelig arbejde i at skulle finde informationer og bearbejde dem.

Assasins Creed er igen et af de der overpopulære spil. Jeg gider dem ikke. Jeg vil have noget anderledes.

Jeg tror i bund og grund at jeg er meget romantisk anlagt. Altså der er sku ikke noget som at sætte sig ned og spille et spil du spillede da du var barn - Crash Bandicoot, Mario Kart, SEGA spil og den slags. Det er nostalgi når det er bedst.

Det er nok også derfor jeg bliver ved med at købe Naruto spillende. Jeg kender universet og kan 100 % sætte mig ind i det. Det var det samme dengang jeg spillede Dragonball på PS2. Budokai 1,2,3 Budokai Tenkaichi 1,2,3 har jeg alle spillet. Måske jeg skulle prøve et af de nyere DB spil :)

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 29 Jan - 17:42

Noesmos
portal er et skydespil/puzzle spil. du skal igennem en masse baner som kan være nogle hovedbryder hvor du skal tænke anderledes og kreativt. det udfordrer dig virkelig mentalt.

og til Assassin's creed vil jeg sige at det stadig er et anderledes spil og der er en grund til at det er populært ;) der er, ifølge min mening naturligvis, en rigtig god historie.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 29 Jan - 19:17

avatar
Det nyeste: Dragon Ball Ultimate Tenkaichi, er sådan set et ret fedt spil, men det mangler alt den kamp som finder sted i de første Tenkaichi. Ja okay, du kan lave din egen karakter, men de fleste af sejrene er overladt til tilfældigheder. Før hver teknik, bliver der lavet en slags sten-saks-papir og vinderen må give slaget, eller undvige. Men alligevel er det et okay spil.

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Man 30 Jan - 12:38

Jirai-ya
Jeg har kigget lidt på Ultimate Tenkaichi og det ser jo i bund grund flot ud. Men der er godt nok meget kritik over det der 50/50 kampsystem du omtaler Blaze. Så jeg ved ikke om jeg prøver det eller det lidt ældre raging blast 2.

Noget andet der snart udkommer er det nye SSX - Deadly Descent. Det synes jeg ser voldsomt fedt ud!

Kontakt kuramaLUK


Skrevet af kurama

Tors 15 Mar - 9:09

kurama
Har du prøvet Teken 6 ?

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret dit forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner