Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 26 Okt - 18:29

Konan
Vi kan ikke komme udeneover dem.. og nogle af dem er gode.. men hvad er jeres egen mening og Fillere.. hvilket er god, hvilket er dårlige ect.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tirs 26 Okt - 18:43

Suigetsu
Den med Sora var den ENESTE som nærmede sig Masashi Kishimotos stil, gode historie fortælling osv.
Jeg bryder mig ikke om fillere :·(

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 14 Dec - 1:59

Konan
Jeg personligt har nogle Fillere jeg ikke kan tage og andre der bare er skønne.. Ultimate Weapon arket (De sidste 4 afsnit af den originale serie) er nogle af mine favorit.. og som du nævner er den med Sora heller ikke slem.. desuden er der afsnit i History of the leaf arket jeg også godt kan lide.. især de første der omhandlede Irukas bånd til Naruto

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tors 6 Jan - 23:46

Fasa
Der er ALT for meget filler i Naruto -_-' ...
Dog vil jeg sige at jeg nogle gange, på nogle punkter nyder fillers, da man får chance for at se figure som man måske ikke ser så meget til i manga'en.
Min favorit filler act var den hvor Deidara og Tobi skulle indfange den trehalede.. Syntes bare at Guren, med hendes krystal-element var cool /:
....
Men den omgang fillers som sker lige for tiden er for meget... En hel filler sæson for består af intet andet end flashbacks.

Kontakt Ultimate Ninja SpoofyLUK


Skrevet af Ultimate Ninja Spoofy

Fre 7 Jan - 15:16

avatar
Og så kommer jeg med det bedste spørgsmål i hele forummet;
Hvad er det nu helt præcis fillere er?

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Fre 7 Jan - 15:29

Fasa
"Filler" er som ordet hentyder til, noget som "Fylder ud".
Det er noget som er i mange animer, ikke kun Naruto.
Animatorene laver fillers, så anime'en altid er lidt bagud i forhold til manga'en.. Det er ikke selve hovedforfatteren til serien som laver fillers, hvilket af og til skaber nogle rimelig lamme og tomme plots /: Blandt andet er der en filler-sæson hvor Hinata åbentbart kan heale o.O;

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Ons 12 Jan - 0:02

Rock Lee
Jeg har ikke set filler men har hørt de er ret dårlige i naruto :O... Den eneste jeg rigtigt har set LIDT fra er den hvor rock lee kæmper mod en kænguru som lod sejt men det var for kort og han tabte.. Det virkede weird

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

Man 17 Jan - 23:26

avatar
Er ikke srlig glad for fillere, men den der med Kakashi's ansigt kunne jeg godt lide.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 26 Feb - 19:07

Noesmos
filleren om den sekshalede jinchuriki var god fordi at det var en gennemtænkt historie som var ligesom en narutos rigtige missioner men dem der har været op til de fem kages møde var dårlige. der var ingen ordenlig handling eller historie. pludselig var naruto på en mission om ingenting, pludselig bliver de angrebet, af en eller anden grund overlever de og pludselig er de hjem igen. KE-DE-LIG...T

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner