Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 10 Jun - 20:12

Suigetsu
Jeg har tænkt over dette lidt...

Hvad nu, hvis Masashi Kishimoto samarbejdede med et stort spilkompagni om at lave et stort Naruto spil?
Sådan en slags RPG eller MMORPG, hvor man selv kan lave sin karakter og vælge klan, elementer, teknikker, hjemland osv. og så drøne rundt gennem ninjaverdenen i et stort sandbox univers og klare missioner?
Og så ville man kunne opdage hemmelighederne bag alle de steder, der findes i universet og udforske steder, der ikke engang er vist i mangaen eller animeen
Det kommer sikkert ikke til at ske, men vi ser da noget lignende med LotR...

Men HVIS det skete, hvad ville I så synes?
Hvad for en slags karakter ville I spille som?
Hvilke andre ting ville I håbe på?
Synes I, det skal være single player med en episk historie eller MMORPG med missioner over det hele?

Kontakt Minato & Itachi ^^LUK


Skrevet af Minato & Itachi ^^

Søn 10 Jun - 21:02

Minato & Itachi ^^
Jeg har faktisk gået om drømt om så'n et spil! xD
Det sker sikkert ikke, men jeg er sikker på at det vil øge seér tallet på selve serien og der vil i hvert fald blive solgt mange eksemplarer af spillet. (alle bliver glade) xD

Men jeg ville så håbe på at det *måske* kunne være en form for online spil.
Hvor man kan chatte med andre, og klare forskellige missioner sammen. ^^

Ved karakter valget ville jeg nu også håbe på om man kunne vælge ens karakters evner. Altså hvor gode de er til Gen-/Tai og ninjutsu, og om de var medicinske ninja'er. Total drømme spil :D

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 17 Jun - 13:31

avatar
Hvis der virkelig ville komme sådan et spil, ville jeg spurte over i Gamestop den dag det udkom, og købe det hurtigere end nogen andre.

Jeg ville nok lave en karakter, som minder lidt om den jeg har her i RPGen, fordi jeg tænkte det ville være mega fedt at være Hyuga, dels fordi at Uchiha og Uzumaki sikkert ville blive totalt overbrugt.

Det meste måtte gerne være single player, men man skal kunne vælge muligheden "Coop with a friend" eller noget i den stil. Hvis man kunne spille singleplayer historien sammen med en ven, ville det gøre det meget sjovere at spille efter min mening.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret dit forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner