Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Aug - 17:32

Konan
Ja jeg kan godt sige det med det same, jeg hader IKKE Sasuke.... før i tiden kunne jeg ikke tage ham og jeg må da indrømme at han stadig ikke er højt på listen.. men går man bare en smule i dybten kan man nemt forstå at Sasuke er som han er

Hvorfor Sasuke IKKE sucks

1
Sasuke har ligesom de fleste figure i Naruto levet et roligt liv (ser bort fra Naruto) hvor han blev elsket af sin mor, beundret af sin far og oplært af sin storebror, lige pludselig kommer Sasuke træt og glad hjem fra skole og finder sine forældre myrdet. Her er det allerede slået klik for ham (han er vel.. omkring 7 år på dette tidspunkt) og da han ydermere finder ud af at det er han egen bror der har slået forældrene ihjel.. og ikke kun forældrene men hele deres klan bryder den unge Sasuke fuldstændig sammen og hele hans live splinters. Så er det ikke underligt at man bliver en lidt indelukket dreng bagefter.. ville jeg da mene

2
Hævntørsten har været i manges øjne (og mine egne) været den faktor der har gjort at folk kommer til at 'Hade' Sasuke men tænker man sig lidt om kan man vel sagtens forstå at Sasukes største ønske er at går bod på den der slagtede hans klan. Det irritere Sasuke grænseløst at hverken Naruto og Sakura har en fjerneste ide om hvad der er sket (vel videne at hele Uchiha klanen er blevet myrdet) og det er skam også forståeligt nok.. så her må jeg sige at det nok er hans holdkammerater frem for ham selv der gør at sasuke virker som en ligeglad, kold nar

3
Bånd har Sasuke ikke mange af og så kan han anses forat være 'Emo' altså emetional (At have følelser) men igen de bånd han troede han havde er blevet brudt.. han førhen blinde kærlighed til sin bror er nu blevet til en ustoppelig vrede. Desuden nævne storebror Itachi også at for at Sasuke skal kunne vinde skal han tage livet af sin bedste ven og da Sasuke (altså fra start) var en uskyldig lille dreng der levede i lykke er han hunderæd for døden (hvilket giver sig selv da han så sine slagtede forældre foran sig kun få år senere). Sasuke kalder dog stadig Naruto og Sakura for sine bedste venner og prøver at bryde sine bånd med dem før der skal ske dem noget

4
Sasgay er det typiske navn du vil kalde den unge Uchiha fordi man nemlig mener at han har et homoseksuelt forhold til Naruto eller havde et af samme slags forholdt til nu afdøde storebror Itachi. Og hvis Saskue er homoseksuel er der heller intet i vejen med det.. det er bare kærlighed. Jeg selv mener ikke at der er noget bøsset overfor den måde han ser Naruto og så Itachi på.. begge har de betydet så meget i hans liv og han holder de få bånd han har tilbage med folk meget nært

5
Sasuke kan også betegnes som et 'koldt møgsvin' (undskyld) for at sige det rent ud men knægten tør vel ikke vise hvad han føler og det er (i forholdt til hvad han har været igennem) ikke mærkeligt. Sasuke er ikke føleles kold overhoved da han viser en følelse.. had. For det modsatte af kærlighed er nemlig ikke had med det at blive ignoreret. Det med at Sasuke skulle være gay (en meget piget dreng) passer ikke helt indt med hvorfor alle sige han ingen følelser har.. kvinder (som jeg selv) er kandt for at vise vores følelser og det er det nogle mener han ikke gør. (Dog kan man hvis man gider se godt efter at sasuke er fuld af følelser)

---

Dette skal ikke betegnes som en 'Elsk Sasuke tråd' men mere en tråd hvor man kan diskutere hvofor sasuke er så dårligt omtalt alle steder


Igen.. jeg er ikke den store Sasuke fan.. men kan heller ikke hade figuren

Kontakt WillyLUK


Skrevet af Willy

Søn 17 Okt - 15:12

Willy
Jeg vil nu ikke sige jeg har mødt nogen endnu, der faktisk har hadet Sasuke.

Min egen mening om ham er nu mere at han jo egentlig bare har haft en rimelig uheldig barndom, (Med forældrende myrdet af hans egen bror) osv.. Han kan godt virke ret så negativ for det meste men du ville heller ikke kunne betro dig nogen efter sådan en episode og især ikke når man var så lille og ung som han var...

Såå, jeg hader ham ikke; jeg har mere medlidenhed med knægten end afsky (:

Willy.

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Søn 17 Okt - 18:38

avatar
Altså, jeg bryder mig ikke specielt meget om ham.

Synes bare han virker som en kold og usympatisk person. Godt nok har han mistet hele sin familie pga. sin bror, men derfor behøver han jo ikke at lade det gå ud over andre end hans bror.

I starten kunne jeg virkelig godt lide ham, men så blev han bare dum...

Nu er jeg ikke helt updated med serien, så kan selvfølgelig ikke vide hvad der er sket med hans personlighed.

Kontakt NoneSkillZLUK


Skrevet af NoneSkillZ

Fre 29 Okt - 12:29

avatar
Hmm, i den første naruto serie, var Sasuke en af mine favorit personer.

Den måde han og Naruto skændtes på var nogle gange for sjovt, og den cool style han havde, var også nice.

Men nu er han synket ned til en af dem jeg mindst kan lide, han hader alt og alle pga. hans Mangekyou sharingan som helle tiden tager en del af hans godhed væk, hver gang han bruger den. :S Og jeg ved ikke hvor mange der læser mangaen, så jeg afslører ikke dette.

Men det han gør i en af de nyeste mod sin ven, er bare for nedtur. Og han er alt for meget "Revenge!", "I am a Avenger, that seeks vengance".
Han er bare for destructive :/ Og er lige glad med hvem, hvad eller hvor. Ingen skal stå i vejen for hans hævn.

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Søn 14 Nov - 13:30

avatar
det er sasukes bror der er skyld i at sasuke er som han er. han gjore sasuke til en hævner fordi han ville vide hvor stærk han er. >:(

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tors 6 Jan - 20:20

Fasa
"Hader" er sådan et stærkt ord... Jeg vil bare sige at 'jeg har noget imod ham -og nyder at gøre grin med ham'.
For at være ærlig, ville jeg nok også være gået efter hævn. Ville endda med glæde slå min fan-girl bevidstløs og stikke af til anime michael jackson! o.O ... Men det er hans mangel på tanker.. Han tænker så meget på hævn at han glemmer at overveje eller tænke på andet!

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Ons 12 Jan - 0:21

Rock Lee
Han virker lidt bah til tider.. Lidt for meget emo og bam bam med Naruto.. Han virker også bare tit lidt ens syntes jeg.. Nogengange kan jeg godt lid ham f.eks da han fik like det der nye øje dims men for det meste virker han lidt baaah

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Lør 15 Jan - 19:27

avatar
jeg hader ham ikke han er da meget sej :stjerne:

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

Søn 16 Jan - 16:04

avatar
Har aldrig haf noget imod sasuke. Jeg kan faktisk godt lide ham ret meget. HHan er en af minne favoriter fra Naruto. Kan ikke se hvorfor nogen kan hade ham.

Kontakt PainLUK


Skrevet af Pain

Tors 17 Feb - 17:12

Pain
Jeg tror faktisk godt, at man kan sammenligne Sasuke med Justin Bieber. Netop fordi der er så mange der elsker Sasuke, så vil der automatisk også bliver en masse haters, netop fordi Sasuke-lover'ne laver så meget hype omkring ham, og det er der en masse der er trætte af.

Jeg tror også, som Konan nævner i øverste indlæg, at Sasuke betragtes som arrogant, egoistisk, en kold skid, osv. Hvorvidt om disse 'beskyldninger' holder vand, er jeg ikke helt sikker på, jeg er både enig og uenig i nogle af dem.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 17 Feb - 18:26

Suigetsu
Lol! Så er vi alle ramt af Sasuke-fever xD
Ej, emn det er ikke KUN på grund af fan-girls, at jeg ikke kan lide ham. Bemærk venligst, at han prøvede at dræbe 2 af sine fan girls? Det har Bieber aldrig gjort! Det varer ikke længe, før han prøver at dræbe Ino (20 stakater på, at det lykkes =w=)!

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Fre 18 Feb - 15:36

Fasa
(Jeg får idéer til lamme Justin Bieber/Sasuke crossovers nu... .__.)

Jeg ville ikke have noget imod hvis han dræbte sine fangirls.. Hverken Blieber eller Sasuke. Jeg har personligt også lyst til at nakke mine fan-girls/boys, af og til.
Men, yeah, jeg er enig i at fan-girls spiller en grund til at hate på Sasuke, ligesom med Blieber og Twilight-sagaen. Men det at Sasuke dræbte Itachi og Orochimaru, det synes jeg personligt er ret tarveligt. (Mit hoved kører vidre.. Det vil svare til at Justin Bieber dræbte Micheal Jackson.. @_@ ... Jeg tror bare jeg stopper nu.)

Kontakt PainLUK


Skrevet af Pain

Lør 19 Feb - 6:39

Pain
Fasa skrev:Men det at Sasuke dræbte Itachi og Orochimaru, det synes jeg personligt er ret tarveligt.
Nu ved jeg godt, at jeg lige kører off topic, men jeg synes nu, at det var fair nok, at Sasuke 'opslugte' Orochimaru (for han dræbte ham jo ikke), da Orochimaru jo egentlig bare ville have fat i Sasukes Sharingan.

- Ville du ikke have gjort det samme, eller noget der ligner, som Sasuke, hvis du have stået i samme situation?

Kontakt MadaraLUK


Skrevet af Madara

Lør 19 Feb - 12:54

avatar
Sasuke er en af mine ynglings ham kan jeg ikke hade

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tirs 22 Feb - 13:21

Fasa
Pain skrev:
Fasa skrev:Men det at Sasuke dræbte Itachi og Orochimaru, det synes jeg personligt er ret tarveligt.
Nu ved jeg godt, at jeg lige kører off topic, men jeg synes nu, at det var fair nok, at Sasuke 'opslugte' Orochimaru (for han dræbte ham jo ikke), da Orochimaru jo egentlig bare ville have fat i Sasukes Sharingan.

- Ville du ikke have gjort det samme, eller noget der ligner, som Sasuke, hvis du have stået i samme situation?
Jeg har aldrig sagt at jeg er mindre "tarvelig" eller "ass" end Sasuke.
Jeg indrømmer blankt at jeg ville have gjort det samme, nok på en anden måde, men stadig. I følge mig, fejlede han for alvor da han lod sine venner i stikken og forådte dem. Så jo, hvis jeg stod i den situation ville jeg gøre noget lign., men for alt i verdnen ville jeg undgå situationen. Han forådte jo også Orochimaru...

Kontakt PainLUK


Skrevet af Pain

Tirs 22 Feb - 17:51

Pain
Fasa skrev:Han forådte jo også Orochimaru...
Jeg ved ikke helt, om jeg synes at 'forråde' er det rigtige ord at bruge, Orochimaru var jo ikke en skid bedre selv?

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tirs 22 Feb - 19:01

Suigetsu
Jeg har et bevis på, at Sasuke ikke er bøsse!
Er der andre end mig, som kan huske, da Suigetsu og Sasuke mødtes? Suigetsu var helt nøgen. Sasuke var bare helt cool! Jeg tror ikke han havde været så cool, hvis det var en pige, som stod nøgen over for ham.
Jeg ved, at Sasuke er en kold skid, men man burde forvente en eller anden reaktion fra en bøsse, som står over for en splitternøgen dreng på hans egen alder. Sasuke er IKKE bøsse! :)

Kontakt PainLUK


Skrevet af Pain

Tirs 22 Feb - 23:58

Pain
Suigetsu skrev:Jeg har et bevis på, at Sasuke ikke er bøsse!
Er der andre end mig, som kan huske, da Suigetsu og Sasuke mødtes? Suigetsu var helt nøgen. Sasuke var bare helt cool! Jeg tror ikke han havde været så cool, hvis det var en pige, som stod nøgen over for ham.
Jeg ved, at Sasuke er en kold skid, men man burde forvente en eller anden reaktion fra en bøsse, som står over for en splitternøgen dreng på hans egen alder. Sasuke er IKKE bøsse! :)
Bare fordi man er bøsse, så betyder det ikke, at man tænder på alle mænd.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 23 Feb - 0:01

Suigetsu
Nå, så hvis en pige, som du ikke tænder på, dukker nøgen op foran dig, hvordan ville du så reagere?

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Ons 23 Feb - 0:08

avatar
Tilbage til trådens emne.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 23 Feb - 0:11

Suigetsu
Det er en del af trådens emne! Citat fra førsteposten:

Sasgay er det typiske navn du vil kalde den unge Uchiha fordi man nemlig mener at han har et homoseksuelt forhold til Naruto eller havde et af samme slags forholdt til nu afdøde storebror Itachi. Og hvis Saskue er homoseksuel er der heller intet i vejen med det.. det er bare kærlighed. Jeg selv mener ikke at der er noget bøsset overfor den måde han ser Naruto og så Itachi på.. begge har de betydet så meget i hans liv og han holder de få bånd han har tilbage med folk meget nært

Jeg modargumenterede mod de, som tror at Sasuke er bøsse. Pain argumenterede mod mit argument og jeg svarede ham. Det er simpel debat om teorier og bevismaterialers bekræftelse :)

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tors 24 Feb - 15:33

Fasa
Pain skrev:
Jeg ved ikke helt, om jeg synes at 'forråde' er det rigtige ord at bruge, Orochimaru var jo ikke en skid bedre selv?
Sasuke var en af Orochimarus folk, og han forlod dem; efter at have dræbt deres leder. Det vil jeg mene er forædderi. "Man kan kun blive forrådt af en ven". Sasuke er totalt kold og ofre gerne sine kammarater (ligesom med Karin).. Derudover er han forblindet af had og handler direkte på grund af vrede.
"I have long since closed my eyes... My only goal is in the darkness."
Orochimaru, derimod, handler på grund af en form for nysgerrighed. Han lader heller intet stå i vejen for ham, men dog har han en lidt ædlere drøm..
"I want to obtain all the jutsu and gain a true understanding of everything in this world. The first one to mix blue and yellow called the new colour "green". I want to do something similar to that. If blue is the chakra, then yellow is the seal, and green is the jutsu... Just as there is no end to the variety of colours, there are so many thousands... tens of thousands of jutsu in the world as well. But in order to obtain every possible jutsu and truth, it would require an eternity. Only one who understands everything after spending such time on this can be fittingly called the Ultimate Being."
Og han hjælper faktisk sine medhjælpere væk fra et liv i fattigdom, hvor de nok ville være døde.

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Lør 18 Jun - 10:18

avatar
Jeg hader ikke Sasuke, men det virker som om at hver gang han kæmper trækker han bare en ny jutsu ud af ærmet.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 18 Jun - 12:19

Suigetsu
Ja, det virker lidt underligt, men lad os tænke over det: Naruto har jo også en ny jutsu for hver kamp! Forskellen er, at vi ser hans træning. Sasuke træner jo nok også mens vi ikke ser det. Han har også Sharingan, som kan kopiere jutsuer, hvilket bare gør det underligt, at han ikke kan mange flere jutsuer...

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Lør 18 Jun - 12:54

avatar
Sandt nok, men det er nu stadig irriterende.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner