Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 5 Jan - 23:56

Suigetsu
Denne tråd fungerer som grænsen til hvor som helst. Så snart man er kommet over grænsen, er man ikke længere i Konohas varetægt.
Kriminelle skal man FORHINDRE i at komme over, da dette vil betyde, at man ikke længere har ret til at angribe.
Man skal huske at skrive hvilket land man kommer til. Man skal have passeret mindst 1 område, hvor retning skal angives før man når hertil. andet vil betragtes som SPAM.

STEDER MAN KAN KOMME:

Tani no Kuni/ River Country
Amegakure/ Hidden Rain Village
Kusagakure/ Hidden Grass Village
Takigakure/ Hidden Waterfall Village
Otogakure/ Hidden Sound Village
Yu no Kuni/ Hot Spring Village
Cha no Kuni/ Tea Country

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Ons 12 Jan - 23:30

avatar
Kooro flyver hen over himlen og ser sig grundigt omkring. Få minutter efter lander han på Takamarus handske og udstøder et enkelt langtrukkent hyl.
"Aha, Kooro siger at der ikke skulle være noget i vejen i at fortsætte" Siger Takamaru og giver Kooro en lille luns kød og hopper videre.
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 12 Jan - 23:32

Suigetsu
Jeg forstår altså stadigvæk ikke, hvordan du kan forstå den... *springer efter ham*
Kirisuke: Solen går snart ned, så når vi befinder os ved grænsen, slår vi lejr. Vi skulle nødigt blive angrebet om natten uden for Hi no Kunis grænse...
Akaui: Forstået, sensei!

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Søn 16 Jan - 21:44

Tobi
"okay god ide selv om jeg sagtens ville kunne løbe lidt inu"
¤sikke nogle svanser¤
*Stopper ved en lille træfri plet*
"g`nat"

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Søn 16 Jan - 21:54

avatar
Takamaru sidder oppe i et træ og holder udkig, nede på jorden er de andre igang med at sætte en lejr op.
...

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 16 Jan - 22:00

Suigetsu
Pyha, den her rejse kommer til at tage laaang tid... *hjælper med at sætte telt op*
Kirisuke: *giver en hjælpende hånd* Bare rolig. Efter Kusa no Kuni skal det nok gå fint. Der er ikke så langt igen.
Akaui: Jeg ved det, sensei, men jeg er ikke vandt til den her slags rejser... *sætter pløkker fast*
Kirisuke: Hehe... vend dig til det. Det her er en del af livet for en ninja. *lægger sidste hånd på teltet* sådan!
Akaui: Orv mand, hvor er jeg træt! *tager en sovepose frem og ligger sig ind i den* godnat med jer! *falder i søvn*
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Søn 16 Jan - 23:08

Tobi
*Gaber*
"Ahhhhh det bliver godt at sove lidt"
* liger sig til at sove*

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Man 17 Jan - 17:17

avatar
Kirisuke -Sensei kalder på Takamaru "Hey Tsumetai, kom herned"
Takamaru reagere hurtigt og hopper ned til ham "Din vagt er forbi, jeg tager over herfra" Siger Kirisuke-Sensei og tænder en smøg til.
"Javel" Siger Takamaru og hopper op i træet igen og lægger sig til at sove.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tirs 18 Jan - 21:45

Suigetsu
*vågner da han hører noget pusle i et nærtliggende buskads* ¤hvad er det?¤ *tager sit pandebånd og bruger det som spejl* ¤der er nogen ved bålet!¤ *springer frem og kaster en kunai*
???: *vender sig om og parerer kunaien med sin egen kunai* tag det roligt, det er mig!
Akaui: *genkender Kirisuke* åh, undskyld. Jeg troede du prøvede at stjæle noget... *sænker sine våben*
Kirisuke: *drøner frem med sin kunai og stopper centimeter før han ville ramme Akaui*
Akaui: Hvad i?
Kirisuke: *sænker sit våben* havde jeg været en modstander med Henge no Jutsu, var du død nu.
Akaui: Åh... ¤nå, sådan¤
Kirisuke: Et godt råd for en ninja: aldrig sænk dine parrader.
Akaui: Øh, ja, sensei!
Kirisuke: *smiler og tager en cigarret frem* de andre vågner sikkert snart...
...

Kontakt Hakamori-SanLUK


Skrevet af Hakamori-San

Tirs 18 Jan - 23:49

avatar
Takamaru vågner da han høre lyden af Akaui's udbrud, han hopper hurtigt ned fra træet med anderledes formet Kunai i hånden.
"Tag det roligt, det var bare mig der skræmte Akaui" Lød Kirisuke-Senseis stemme fra bålet.
Kooro kom flyvende ned og landede på Takamarus skulder "Sig mig engang, hvad er det for en Kunai du har der?" Spørger Kirisuke og træder lidt nærmere.
Takamaru løfter let hånden så Kirisuke kan se ordenligt på den "Det er en Ronin Kunai" Svarede han "De var meget almindelige i min famillie" Sagde han og lagde den tilbage i tasken.
Kirisuke tog et sug på cigaretten og pustede ud "Nårh ja du kom vist fra Yuki eller sådan noget, ik" sagde han og så på Takamaru.
Takamaru nikkede bare svagt og satte sig på jorden for at vente.
...

Kontakt TobiLUK


Skrevet af Tobi

Ons 19 Jan - 0:09

Tobi
*vågner, og opdager at alle andre er stået op* ¤typisk!¤ *går uden for teltet* så er jeg klar, sensei!
Kirisuke: Godt så, vi bevæger os ud på ukendt område. Vi skal være på vagt over for fælder, forstået?
Alle: Forstået!
Kirisuke: Okay så. Afsted!

//Alle OUT - Land of Grass' Bambusskove//

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 27 Jan - 22:03

avatar
Baru nærmest fløj af sted, fra gren til gren. Hvordan han var kommet der op, tænkte han ikke rigtigt over. Han mærkede blodet pumpe, jo tættere han kom på Kirigakure. "The Village Hidden in The Mist..." Mumlede han for sig selv og stoppede, indtil resten af hans gruppe skulle dukke op.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 27 Jan - 22:24

Konan
Hele epiosden havde givet Shini lidt af tænke på, han vidste at med Baru rundt var det farligt at starte en kamp.. sandt var det at han skulle aktivere sin Sharingan bare for at følge op på Barus råstyrke.. han kunne stadig ikke forstå at ingen havde langt mærke til hans manglende pandebånd.. det havde været væk i uger nu

"Hvad er det der gør dig så opstemt ved Kiri.. vi træder ind i et land hvor et døds scenario vil være normalt at se" han smilede, dog ikke særlig glad "Hvad end dine intentioner er så hold dig til missionen.. vi skal aflevere Hokagens brev og det er det hele.. vi har ikke tid til omveje.. det kan meget vel koste dig livet hvis du prøver" nu lo han lidt for sig selv "jeg ved at din chakra pumper rundt i dine åre, men hvad der driver dig kan jeg ikke sætte en finger på.. "

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 27 Jan - 22:38

avatar
Baru lo stille. "Ikke noget særligt... Bare en følelse jeg har om dette sted." Han så på Shini og smilede under masken. "Hvad gør en Ninja stærk? At side blandt blomster og venner, eller stå i blod og smerte? Et kram eller en kamp på livet? Et kys eller tusinde slag?!" Han rystede helt. "Det vi er på vej mod, er min chance for at nå endnu ukendte sider af Shinobi'ens liv. Kamp på endnu højere level. Ting der vil få din Sharigan til at ligne nået selv Denji kunne slå!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 28 Jan - 0:32

Konan
"I modsætning til dig vil jeg nu ikke stå og tilsvine Denji på den måde.. bare fordi du ikke kunne lide ham giver dig ikke ret til at sige noget om ham.. desuden hvem er det der dømmer en Shinobis kræfter.. den rang han har, det bånd han bære, den familie han slægter, hans fortid, fremtid, drømme eller venner?" han så udtryksløst på masken "Du er stærkerer, min Sharingan er svag.. Denji kan meget vel være den svageste af os.. men du ved, det dårlige ved at blive ældre.. du ser pludselig alle de mangler livet har.. de skal rettes til og i midten i at gøre din egen verden perfekt glemmer du dig selv... en Shinobis stærkeste våben"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 28 Jan - 13:02

avatar
Baru så op på Shini. "Du forstår det stadig ikke... Du kan træne lige så meget du vil! Men intet slår den træning du får fra en rigtig kamp! Og desuden. Hvad ved du om mangler? Du er Hyuuga! Konoha's stolthed! Med både Sharingang og Byuakugan! Den perfekte Ninja af blod! Kræfter og evner givet ved fødslen!" Han så væk, og gjorde klar til at gå videre. "Og hvad har jeg? Ice Release, jeg kun kan bruge til et minimum..." Han knyttede begge sine næver. "Derfor nægter jeg at lade nogen slå mig! Jeg vil bevise at jeg kan blive en af de bedste Ninja'er der er, uden at havde nogen særlig Kekkei Genkai eller andet!" Og med de ord begyndte han at gå igen.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 28 Jan - 14:56

Konan
Hyuuga, Konohas stodthed.. rettere Konohas sidste umenneskelig klan... en gang underklan, altid underklan. Sharingan, den perfekte ninja af blod... han kunne ikke tage ham meget længere.. men han sidste klan holdte ham tilbage.. hvis han ikke havde været Nara også så havde han sikkert gjort alt hvad han kunne for at slå Baru ihjel

"Hvad betyder jeg for dig Baru?" han blev hvor han var "hvis du virkelig vil være den bedste burde du ikke lade noget stå i vejen for dig.. " han smilede kort "du ved ligeså godt som jeg at i denne her verden kæmper vi ikke bare for at kæmpe.. vi kæmper for at overleve" han stod stadig stille "hvis du virkelig vil være den bedste.. så bevis det lige nu og her"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 28 Jan - 15:05

avatar
Baru vente sig ikke om. "Hvad du er? Underligt spørgsmål..." Han kørte igen sin maske om på siden af han ansigt, uden at flytte sine to andre bånd. "Hvad tror du? En trussel? Rival? Fjende? Holdkammerat? Med Ninja? Ven? Blot endnu et tåbeligt individ på min vej mod storhed?" Han vente sig om og så direkte mod Shini. "Du er Uchiha Hyuga Toki-Shinibi! Intet mere, intet mindre. Medlem af hold 9, min holdkammerat, rival og ikke mindst den sidste fyr jeg vil se mig slået af!" Han smilede venligt op til ham, og kørte igen sin maske hen foran sit ansigt. "Men lad os nu komme videre. Kirigakure og Mizukage venter." Sagde han stille og begyndte at gå videre.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 28 Jan - 15:17

Konan
Jo det var nu godt at han var Nara.. meget endda

Han satte farten op, var en smule stille før han ville sige noget "og for at være ærlig ville det sikkert ikke se særlig pænt ud at grise med blod på skillevejen til de andre lande" han prøvede at virke glad og Barus sidste kommentar havde da også kølet ham en del ned.. nu var spørgsmålet.. kendte han til han egen families ugerninger i fortiden.

"Fint så kan vi sætte gang i vores formation" Julie dukkede op bag dem "Baru, jeg vil have du tager Daisuke med dig til Kiri.. Shinibi og jeg vil være observatør.. jeg med Yamanka klanens teknikker kan nemt overtage en fjende hvis det går galt og muldvarpen kan forudse jeres fjenders angreb.. så i to vil stå for kampen mens vi vil være dem der ligger en løbene strategi for jer" hun smilede og sakkede lidt bagud "så kommer du Shinibi?"

"Ja" han sukkede og sakkede bagud og fulgte sin Sensei der stoppede op længere tilbage "Og du Roga.. giv Daisuke besked så snart i finder ham.. hun tyrede næsten et par headsæt imod Baru men hun råbte "så vi kan holde knotanken!!"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 28 Jan - 15:21

avatar
Baru greb dem og så kort tilbage. "De tør faktisk lade mig tage til Kirigakure alene, med den nye fyr..." Han lo. "Så må jeg jo bare prøve at holde ham i live, bare lidt." Han satte sig ned på en sten og ventede op Spike skulle komme. "Spiky, kom nu for søren...." Så tilbage af vejen, og ventede.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 28 Jan - 15:30

Konan
Shini tog headsættet på og Julie prøvede det af
"Hallo kan folk høre mig?"
Shini nikkede "klart og tydeligt"
"Og du Roga?" hun stod stadig oppe i træet mens hun tænkte en smule
Shini slukkede for sit headsæt og satte sig ned på grenen "men det avr jo ikke just kun derfor du hev mig tilbage vel sensei"
"Julie så på ham og slukkede sit headsæt og ventede nu Barus respons "ikke just.. den havde du godt nok regnet ud"
Shini lo tilfrds "det var jo tydeligt at se hvor tåbeligt Baru og ikke mindst jeg selv opførte os.. sådan at smide en ene poetiske lort efter det andet i hovederne på hinanden"
"Det ved jeg nu ikke" Julie smilede "noget af det poetiske lort i sagde lød nu ganske rigtigt må jeg indrømme.. men tjo måske en tand for dramatisk i enden"
"Men fortæl hvad du ville. slå mig hvis du vil, råb af mig" han rejste sig op og så stift på sin sensei...
"Julie sagde intet men lagde pludselig sine arme over Shini "du skal bare passe på okay" hun smilede og forsvandt så i en røgsky
"Men vent!!" udbrød Shini.. men for sent, Julie var forsvundet, men hvorfor?

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 28 Jan - 15:34

avatar
Baru lå nu over stenen og snork sov, mens hans headset på på jorden. "Kylling... Ramen... Bøf... Steak... Ben.... Grillkød..." Og sådan blev han ved med at nævne mad, mest kød, i søvne mens salen stille trillede ned fra hans mund.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 28 Jan - 15:43

Konan
Julie sukkede mens hun modtog hans ord tydeligt han var okay.. for nu

Shini havde sat sig på grenen igen, hvad skulle han lave.. og hvad hhavde gjort hans sensei så oprevet?
Raifu.
Watashi-tachi wa shinu raibu... Wareware wa, korosu ni sunde imasu.
Fukushū... Zetsubō-tekina yume.
Imi no nai yūjō.
Shinobi o korosu tame no tsūrudesu.
*
Hviskede han til sig selv.. mens han lukkede sine øjne, prøvede at spore Baru og Spikes chakra.
Men i virkeligheden var der så mange andre ting der skimtede hans forstand.. hans første da med team 9, hans første mission..hans første dag uden dem, med dem, hans forældre, venner, rivaler, fjender.. alle dem der var døde.. i live.. alle sammen, Konoha.. og han vidste hvad har var nød til at gøre

*Liv
Vi lever for at dø, vi lever for at dræbe
Hævn, håbløse drømme
Meningsløse venskaber
Ninjaer er våben skabt til at dræbe

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Fre 28 Jan - 19:26

avatar
"Gaaab" Spike kommer træt gående hen til grænsen. "Hvor er de andre nu henne?" Han ser sig om efter de andre tre. "Og hvor foregår vores mission henne?".

Spike løber rundt ved grænsen for at finde dem, men uden held.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Lør 29 Jan - 0:08

avatar
Baru står pludselig bag Spike og griber fadt i hans skulder. "Du har nået din sidste time knægt!" Snerrede han med en grufuld stemme, men holdt ikke stemningen længe, og flækkede af grin. "Ej, men vi skal alene ordne resten af mission, mens de to andre holder udkig fra træerne." Tripper af sted. "Kommer du? Kirigakure er ikke så langt væk..."

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Video games | Roleplay Games (MMORPG, WOW...) | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner