Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 14 Maj - 0:10

Suigetsu
Akaui: *ser hen imod pigen og hendes far* Nå, men jeg må nok... hellere smutte... *skynder sig hjem*

//OUT - Akauis hjem//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 14 Maj - 12:12

Konan
Mens Shini traskede af sted undrede det ham hvor Akaui og Baru var.. og hvordan det gik Spukey og Denji.. og hvornår den samme tilværelse ville ændre sig.. så hans plan kunne sættes i værk

Han sukkede igen og så gik han

/OUT - Konohas Indgangsport/

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 25 Jun - 14:56

Suigetsu
Akaui ankom til mødestedet. Han undrede sig over hvorfor de ikke bare kunne mødes ved chunin udvælgelsen, men kastede spørgsmålet til side.
Han håbede bare, at gruppen kunne samarbejde efter begivenheden i Kiri...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 25 Jun - 14:59

Konan
Shini mødte op kort efter, "Så jeg høre at Baru bakker ud, sikke en kylling" han lo mens solen stod højest "og hvilken smuk dag til at spolere sine drømme som Chunin" han stræk sig "så hvis Baru ikke møder op.. så kommer den en ny fyr.. men hvem?"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 25 Jun - 15:01

Suigetsu
"Baru vil ikke med?", spurgte Akaui. Det gav dog mening, da han havde gået igennem så meget, "Så får vi nok ikke for mange teamwork-problemer, hvad?"
Akaui havde ingen anelse om, hvem den nye fyr kunne være, men det bekymrede han sig ikke om lige nu. Han ville jo alligevel finde ud af det senere...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 25 Jun - 15:16

Konan
Shini lo "nå så er det kun mig der har fået det af vide" Julie Sensei var et kort smut forbi mig i går aftes, mens jeg trænede "hun sagde Bare at idioten til Baru var for stædig til at møde op og at en ny person ville være med til eksamen" han gabte "hvilket igen minder mig om hvorfor jeg er her.. har aldrig være ambitiøs" han lo "det ligger sikkert til Nara generne i mig"

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Lør 25 Jun - 23:16

avatar
Kasa gik ned ad hovedgaden. Han så nogen bare stå. Unormalt. Alle andre gik. En af dem virkede det som om han kendte. Det bedste var at lade som om de var helt normale (Hvis nogen i denne by var normale)
" Hey, hvad laver i her?" Spurgte Kasa i hans mest venlige tone.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 26 Jun - 15:43

Konan
Julie dukkede op "det ser ud til at i alle 3 er dukket op" Hun lo "Så du Kasa" hun så på ham "du skal være med på holdet her under eksamen.
Shini smilede til Kasa "så du er idiotens step-in" Shini smilede igen "jeg er Shini og velkommen til Teamet"

Julie smilede "godt i er venner allerede.. men som sagt skal i 3 arbejde som et team under eksamen og forhåbelig blive Chunin alle sammen"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 26 Jun - 15:59

Suigetsu
"Hej igen, Kasa! Så du kom dig efter dine skader?", sagde Akaui. Han var glad for at det var nogen, han kendte. Det skulle blive nemmere at samarbejde...

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 26 Jun - 17:38

Noesmos
Raito kommer løbende hen til de andre. "hva' så, er i klar til chuninudvælgelsen?" sagde han smilende.

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Søn 26 Jun - 18:29

avatar
Denhai ankommer til Konohas Hovedgade med små skridt.. "Nå så er jeg her endelig.." Siger Denhai, og begynder at gå fremad.. Langsomt for han øje på Raito "Hey Raito" Siger Denhai, som begynder at løbe hen til ham.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 26 Jun - 21:32

Noesmos
"hvad så, denhai. er du klar til chunineksamen. jeg kan ikke vente" utaki kommer efterfølgende og siger "så er vi samlet igen" "chunineksamen, her kommer vi" siger Raito og peger tilfældigt ud i luften i helteposition.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 26 Jun - 21:43

Suigetsu
De to var godt nok underlige bare sådan at dukke op...
"Vi er da klar til udvælgelsen. Fuldstændigt!", sagde Akaui selvsikkert, "men... hvor skal vi hen?"

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Søn 26 Jun - 22:10

avatar
Denhai ser langsomt hen på Raito "Ja, det bliver spændende at se om man kan kommer videre ^^" Siger Denhai, og klør sig lidt på ryggen.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 27 Jun - 14:12

Noesmos
"til prøvelokalet mener jeg, akaui" siger Raito "jeg tror det er den vej *peger* "jeg har hvert fald set en masse fremmede geniner gå den vej"

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 2 Jul - 21:09

Noesmos
"hm.. måske skulle vi gå hen til prøvelokalet" siger raito "der er ingen grund til at komme for sent" "okay, lyder fint for mig" siger Utaki og går med Raito

//OUT - prøvelokalet//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 3 Jul - 13:09

Konan
Shini lo "tja det ser ud til at nogle af os har fundet vejen" han valgte at følge Raito "det kan ikke skade at være der til tiden"

//OUt - Prøvelokalet//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Man 4 Jul - 22:09

Shadow
Maruchinu: *går mod en cafe* så er vi der snat der er ikke så mange menesker her til aften *går ind på cafen og sidder sig ved et bor*

Kontakt NaitsabLUK


Skrevet af Naitsab

Man 4 Jul - 22:13

avatar
Kisu: gå hen til Maruchinu "så, sidder du tit her" sætter sig stille og rolig "kan man få nudler?" sætter sig tættere på Maruchinu "må jeg vide hvor gammel du er?"

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Man 4 Jul - 22:19

Shadow
Maruchinu: ja jeg kommer tit her det er som jeg sage et godt sted *ser på Kisu* ja man kan godt få nudler her *smiler til Kisu* jeg er 14 år hvor gamel er du så

Kontakt NaitsabLUK


Skrevet af Naitsab

Man 4 Jul - 22:31

avatar
Kisu: " jeg er 10" rødmer lidt og kigger ned i venstre hjørne. "jeg troede du var 12-13?"

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Man 4 Jul - 22:35

Shadow
Maruchinu: okay du skulle have nudler ik *smiler til Kisu*

Kontakt NaitsabLUK


Skrevet af Naitsab

Man 4 Jul - 22:37

avatar
Kisu: "nudler ville bare være dejligt, kan du ikke bestille til mig?"

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Man 4 Jul - 22:44

Shadow
Maruchinu: det skal jeg nok *går op til desken* to skålle med nudler tak

manden bag desken: det er længe sinden sist hva Maruchinu

Maruchinu: jep jeg har haft maget at lave for tiden

manden bag desken: nåda med hvad

Maruchinu: jeg er blivet Genin

manden bag desken: okay da så bliver det her på huses her

Maruchinu: takker *går tilbage til Kisu* her *giver skålen til Kisu*

Kontakt NaitsabLUK


Skrevet af Naitsab

Man 4 Jul - 22:54

avatar
Kisu: smager på det "det smager godt" spiser resten af skålen "hvad skylder jeg? og kan vi tag hjem til min onkel, han har sikkert brug for hjælp med udparkningen"

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner