Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 16 Jan - 15:10

Suigetsu
DENNE TRÅD ER SPOILER FOR ALLE, SOM IKKE HAR LÆST KAPITEL 356!

Ja, Kabutomaru... med Kabutomaru, taler man om Kabuto fra det tidspunkt, han absorberede Orochimarus kraft og fremefter.
Hvad synes I om ham?
Hvad mener I om de forandringer han har gennemgået?

Personligt synes jeg, at det er synd at han blev sådan :( Jeg har altid kunnet lide den måde han var på før: Den mystiske fyr, som man ikke vidste noget om, og som holdt sig i baggrunden.
Nu er han kandidat til at være overskurk. Det passer ikke rigtigt...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 16 Jan - 17:29

Konan
Korochimaru ((Som jeg ynder at kalde ham)) har jeg personligt intet imod.. han er nemlig den mystiske og lettere sindssyge Orochimaru og den stille og geniale Kabuto... jeg kunne ikke lide Kabuto før så jeg personligt syntes det er en god ting...
Hans forhold til Madara er genialt.. for men ved jo bare at hvis nogle af dem havde chancen havde de gjort en ende på hinanden for i sidste ende er der jo kun en der kan erobre den hvide verden ikke...
Så alt i alt syntes jeg det var skønt at Harry Potter ((Endenu et kaldenavn)) har fået lidt mere af en rolle og endte med at blive en af de to største skurke i Naruto historien..

Kontakt Ultimate Ninja SpoofyLUK


Skrevet af Ultimate Ninja Spoofy

Man 17 Jan - 22:06

avatar
Jeg er enig med Konan.
Jeg synes dog at han ser lidt spøjs ud med det der lidt halvkrølede hår, men det er jo kun lidt arvings materiale fra vores gode gamle Orochimaru^^
Tilgengæld har han stadig ikke ændret sig, jo måske lidt, men han giver jo vor helte lidt brugbar information hvorpå han stikker af. Hvilket kan få ham til at se lidt god ud... Derfra bliver han så ond og magtgal som Orochimaru. Genialt!!

Men jeg hved ikke hvad der sker med mig, men af en eller anden grund, for jeg bare lyst til krydse fingre, og håbe på at Sasuke kommer spider sit elegante sværd igennem ham. Helt ærligt! (Spoiler!) Han formår at præstere allemulige stærke ninjaer til den store ninja krig! Han er jo det store problem!... Ak ja, der skal være en person som er sådan!>.<

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Tirs 18 Jan - 1:08

Rock Lee
Jeg syntes det er latterligt. Før var han en svag ninja man aldrig så og nu er en stor skurk med latterlige evner. Han er tegnet grimt hver gang man ser ham også. Og alle de ting han har lavet indtil videre som zombier har været dumme.. Det ødelægger effecten ved at folk er dumme og det virker alt sammen dumt.. Også dumt at folk fra film og stuff er med og nogen som man kun har set 1 gang som virkede ret svage.. Også det med sasori døde ret dumt begrund af ham.. Syntes det er dumt

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tirs 18 Jan - 11:10

Suigetsu
Jeg vil nu ikke kalde det latterligt... det er bare lidt forkert i forhold til Kabutos karakter. Et lidt brat personlighedsskift eller hvad man nu skal sige xD

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Ons 19 Jan - 0:25

Rock Lee
Det ødelægger jo alle de sørgelige ting på en måde.. Jeg syntes også det er dumt at pludsligt bliver alle bare genoplivet som zombier.. Det virker bare lidt dumt når man begynder at blande zombier ind i det..

Kontakt Ultimate Ninja SpoofyLUK


Skrevet af Ultimate Ninja Spoofy

Ons 19 Jan - 10:15

avatar
Rock Lee; Jeg vil give dig ret i, at det der med de genoplevende personer pludselig kommer ind i billedet, er lidt halv nederen. Men set fra en anden side, hvor skulle hjælpen til Madara så komme fra? Kabuto (Ja jeg kalder ham for hans originale navn!xD) Kommer jo og bakker ham op, og så kommer det med genoplivningen!>:3
Desuden, kan jeg faktisk godt li' det med at gense personer fra fortiden... Det beviser bare, at de ikke er glemt!^^

Kontakt EtexLUK


Skrevet af Etex

Ons 19 Jan - 13:47

avatar
Jeg gider ikke se animeen over det manga jeg ikke har læast af naruto, fordi at naruto er den eneste igangværende manga i danmark som jeg har alle bind i indtilvidre. Gider ikke læse den engelske, da der så er chanse for at jeg keder mig når jeg få et nyt bind.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 19 Jan - 14:33

Konan
Jeg syntes selv det er dejligt at forglemte personer vender tilbage.. ikke kun fordi vi kan gense dem men også fordi det gør at vores hele "Joint Shinob Army" får svært ved at angribe Zombierene.. da vi ved at ikke mange af dem er under fuld kontrol... altså at sådan nogle som Fx Asuma stadig ved hvad han laver men kan ikke gøre noget ved det.. det kan jo kun bringe drama hvis Neji møder sin far.. Tsunade skal op mod Dan, Shikamaru vs Asuma ovs... så selv syntes jeg det er en smart ide der gør kampen det svære at vinde for de gode gutter

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Tors 20 Jan - 20:32

Rock Lee
Madara kunne da have andre hjælpere eller noget istedet for at se folk fra film og alle mulige.. Og istedet for at vi skal huske folk som neji's far så hvad med at få f.eks tenten eller endda sakura til at lave noget i serien? Det er ikke fordi de laver noget vigtigt eller noget.. Især ikke tenten.. Og jeg syntes også bare det var lidt dumt hvor hurtigt sasori forsvandt.. Like han talte med en fyr som han har ownet en gang og så taler han som han ved alt om sasori og så forsvinder han under et chapter XD..

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Tors 20 Jan - 20:52

avatar
hvordan blev ham der skapt??????? :D

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 20 Jan - 21:36

Suigetsu
Ved du overhovedet hvad "SPOILER" betyder? Det betyder, at hvis du ikke er helt igennem opdateret omkring emnet, så vil der blive afsløret handlinger og historie af Naruto, som du IKKE har læst.
Så hvis du ikke har læst kapitel 356, så ignorer denne tråd, medmindre du vil have en hel del plots og overraskelser spoleret for dig selv -.-

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Tors 27 Jan - 9:33

avatar
hvad bind er kapitel 356 i? jeg kan ikke helt finde ud af hvilke bind kapitlerne er i.hehe

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 27 Jan - 11:22

Suigetsu
Kabutomaru dukker først op i bind 39 :)

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Tors 27 Jan - 19:09

avatar
nåå ja det bind har jeg. er det ikke det bind hvor sasukes gruppe bliver døbt hebi

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 27 Jan - 19:26

Suigetsu
Nemlig. Hvis du har læst det bind, så burde du også have set Kabuto, da han viser, at han har absorberet Orochimarus kræfter?

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 1 Maj - 13:15

Machaku
Jeg synes, at kabutomaru bliver lidt overpowered, Orochimaru's gener osv. Jeg kan ikke lide ham.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner