Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Fre 4 Feb - 0:03

Fasa
-Jeg var ikke sikker på hvor dette skulle postes, men mente at dette ville være det rigtige-

Tja, det her er noget jeg har tænkt meget over.
Den musik som kommer frem i dag, har typisk tomme tekster, ikke meget nyt fra de sidste -og derudover får det et tykt lag autotune ovenpå.
Jeg vil ikke sige at ALT nødvendigvis er sådan, men størstedelen af det som kommer på MTV, boogie osv er altså.
Bare for at komme med et par eksempler:
Justin Bieber - Baby: Man skulle tro, at han havde spekuleret over hvor mange gange har kunne komme ordet baby, ind i en sang.
Willow - Whip my hair: Tomt koncept, lavet/sunget af et lille barn. Sådan noget hører til MGP eller lign... Autotune.
Kesha - We r who we r: Autotune. Og stammen... Tsssk.



Noget som jeg synes beskriver dette MEGET godt er denne sang/cover/parodie: https://www.youtube.com/watch?v=S46Md0cfiVY&feature=feedu

...
Dette er selfølgelig kun MIN mening. Hvad synes du?

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 4 Feb - 0:10

Suigetsu
Tag det roligt, dette emne hører BESTEMT under Kultur, Bøger, osv. Jeg ville smide et sådant her emne herovre, hvis det blev posted et andet sted xD

Men du har fuldstændig ret omkring nutidens pop-musik. Jeg synes, at der burde være nogle bedre sangskrivere, i stedet for godt-udseende damer <_<

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Fre 4 Feb - 0:18

Fasa
Enig... 'Musik' nu om stunder er enten børnemusik, dirty-pop eller 100% meningsløst.
Der nok heller ikke så mange som i længden gider gå med sin iPod foran sig, for at kunne se på Rihanna, Kesha und zu wider o.O (færdselsuheld happenens. Just sayin').
Det er VIRKELIG skræmmende, hvis man går ind og ser på mest lyttede popmusik (eller bare musik, generelt -___-) i 2009 og/eller 2010.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Fre 4 Feb - 9:43

avatar
PARAPLY--Y-Y-Y-Y-Y--EH-EH-EH!

^ Umbrella fra Rihanna over til dansk, total meningsløst at synge om en paraply. XD

Men ja, Pop nu til dags har meningsløse tekster, ikke rigtig noget logisk over dem igen, ud over en eller anden melodi i baggrunden som gøre sangen rigtig "Fed".

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Fre 4 Feb - 16:15

avatar
jeg ve det ikke hetl

jeg har delete meninger om det :D

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Tors 24 Feb - 23:55

avatar
Jeg er personligt 100% enig. Men sange behøver ikke at give mening ( bare lyt til the beatles, yellow submarine etc), men autotune er noget *indsæt ord som lægger tryk på min mening om det forrige emne*. Personligt kan jeg bedst lid RATM fordi de sendte et budskab med deres sange.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 22 Mar - 22:42

Noesmos
en gang var musik kunst som malerier osv. men i dag er det bare en hurtig måde at tjene penge på og blive berømt. det er trist :(

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Søn 24 Jul - 17:32

avatar
Enig. Men pop-musik kan også være godt hvis dem som laver det gider at sætte sig ned og lytte til hvad de har lavet og hvis de har lidt talent. Der er faktisk en som gennemser dårlige popsange. Han hedder ToddInTheShadows og i kan finde ham på Youtube og thatguywiththeglasses.com

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et gratis forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner