Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Søn 29 Aug - 17:59

avatar
Hvad sys i om Ham?
Hvad sys i om hans underholdning?
Og så vidre :3

Jeg sys han er ekstremt sjov, han kan hver gang jeg høre en af hans jokes få mig til at grine, kender ham selvfølgelig ik som person, men sjov er han (:

Dog! Jeg sys der er nogle der er lige lovligt besatte, for eks. Dem der kan gå hen til ham og stadig komme med den replik han lavede for flere år siden, i ved: Det er gas og du kan tage det! <-- For eks. den må visse folk godt skrue ned på, find på noget nyt i mennesker! (;

Ellers! Er han bare den ultimative Komiker og jeg elsker hans jokes :3

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 29 Aug - 21:12

Konan
Anden er skøn og jeg personligt kan bedst lide ham i Terkel i knibe hvor han gør et godt stykke arbejde.. men jo der er ikke andre danske komikere der kan slå anders.. selvom der stadig er nogle jeg holder af^^

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Man 30 Aug - 8:48

avatar
Jeg har selv et par af hans dvd - comiks, men min ynglings er dog stadig 'den sorte side' i tal for dig selv ^^

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Fre 26 Nov - 19:18

avatar
Her for tiden har jeg bare været helt vild med Anden, og set en masse af hans rigtig gode shows. Jeg mener også selv at han er den førende danske komiker, der hidtil ingen vil kunne komme op på hans niveau.

Det eneste problem jeg kan hitte på, er at jeg simpelthen ikke kan finde flere shows med ham. Så det er bare om at lede!

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Fre 3 Dec - 22:24

avatar
Anden/ Anders Mattensen er en genial fyr med en glædelig god humor, selvom det altid skal udføres enten sexuelt eller med meget grove ord, men stadig væk godt (:

Anden er ret speciel, jeg kan ikke selv samligne ham med andre komiker, som Mick Øgendahl, Jonathan Spang og Lars Hjortshøj.
Han er sin egen unikke person, og det kan jeg godt beundre ham lidt for, da han har sin egen stil.
Der hvor jeg første gang hørte om Anden, var da jeg havde set filmen "Terkel i Knibe" (Ikke egnet for mindre årige), hvor han lagde stemmer til næsten alle.
Først i starten troede jeg bare han var en dubber, men så fandt jeg ud af han er en af Danmarks bedste komikere og han ligger stemmer til en børnetelefon også som jeg også synes er rigtig genial. (:
Anden vil altid være en fantastisk komiker!

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 2 Jan - 23:59

Suigetsu
Han er da bare for sjov!
Jeg fik utallige grineflip, dengang jeg så hans show "Anders Mattesen vender tilbage". Mand, hvor var det hyle-skægt xD
Kan også godt lide Terkel i Knibe. Lidt overdrevent og lidt forstyrrende, men stadig grineren. "Man ved aldrig hvornår man for brug for et jernrør" xD

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Lør 15 Jan - 16:39

avatar
Her forleden fik jeg selv lige set Bytte Bytte Købmand med Anden og Hartmann, der kan man jo ikke lade vær med at påpege at de begge er geniale. Men nu hvor emnet tråds alt kun handler om Anden, så må jeg vente med Hartmann.

Ja, det kan være lidt svært at finde rundt i, da Anden jo skrev Hartmanns show og omvendt, men jeg synes simpelthen at Andens værk denne gang var genialt, og det vil det altid være. Både at skrive de geniale ting som Hartmann sagde, var jo mega sjovt. Desuden "fremlagde" han jo også det som Hartmann skrev og det gjorde han skam også rigtig godt.

Han forbliver og er en genial komiker - ham anden.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 26 Jan - 18:00

Noesmos
det undrer mig at ingen bogstavligt talt dør af grin af ham. en gang jeg så en af hans shows grinede jeg faktisk så meget at jeg nærmest ikke kunne trække vejret.

anden er min yndlingskomiker, efterfulgt af mick øgendahl

Kontakt MadaraLUK


Skrevet af Madara

Man 25 Apr - 1:10

avatar
Er bare vild med Andens nummer Soevenløs den er bare så go og jeg synes Anden er en af de sjoveste mennesker der findtes

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Man 25 Apr - 14:16

avatar
anden kæmper lidt med rune klan i min top 3 komikere på 3. pladsen kommer mick øndahl med følbert

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner