Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Lør 12 Mar - 20:59

avatar
Jeg kan godt lide ar se katastroffe filmer men kender ingen så kender i nogen gode???? :D

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 13 Mar - 14:34

Konan
Katastrofe film er en af de eneste slags film jeg simpelthen ikke gider bruge tiden på...

Jeg ved godt at nogle af dem har en budskab der er vigtigt at vi husker på men jeg syntes stadig det er at stramme den en tand.. jeg har nu også kun set The Day After Tomorrow og 2012 men begge af dem er præget af hvordan vi behandler jorden.. fair nok siger jeg bare men jeg kan og vil ikke tro de mærkelige ting der dukker op.. for intet, simpelt intet af hvad der sker i de film vi kunne ske på samme måde i det virkelige liv. Jo jeg ved overdrivelse fremmer forståelsen men at overdrive for meget ender bare med at gøre det hele plat.. frem for troværdigt.. som vel er hele generens intention fra start... jeg gider ikke bruge min tid på sådan noget.. så hellere andre ting.. på nær katastrofe film

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 13 Mar - 15:07

Noesmos
der er også Battle: los angeles som kommer i biograferne om et månedstid

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Lør 19 Mar - 18:11

avatar
tak :D

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Video games | Roleplay Games (MMORPG, WOW...) | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner