Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Fre 25 Mar - 14:50

avatar
De fleste kender vel til tsunamien i østen, så derfor vil jeg høre, om i tror at tsunamien vil påvirke Naruto serien fremover.

Pga. tsunamien bliver der jo ikke offentliggjort et nyt kapitel i denne uge, men det er dog ikke det jeg søger. Jeg tænker mere på, om skribenterne i serien, mon vil komme med et par budskaber, som kunne hænge sammen med tsunamien?

Hvad siger i?

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 25 Mar - 17:40

Suigetsu
Naruto serien har, som mange andre serier, været fyldt med ulykker (disasters).
Konoha er blevet angrebet hårdt op til flere gange.
Dette "disaster" dilemma præger Japan, da Japan er et land med masser af den slags. Jeg tror, at Kishimoto-sama er blevet rystet over naturkatasrofen i Japan, og at han derfor er blevet lidt klogere eller noget i den stil...
Men det vil nok ikke ændre Naruto serien så meget... det er i hvert fald min mening :D

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Fre 25 Mar - 18:16

avatar
Tvivler lidt på at vi vil se noget til en tsunami i Naruto, ikke lige foreløbigt i hvert fald. Nok har Japan en kultur der kan støde vesten, men de er alligevel meget ømme. F.eks. med den Pokémon episode Barboach. Den blev aldrig vidst på grund af de jordskælv der hærgede der rasede på det tidspunkt. Så nok har de en hård kultur, men de er påpasselige med nuværende naturkatastrofer.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 25 Mar - 18:30

Noesmos
i japan kan de måle jordskælv hver dag, mener jeg. så selvom at det var en stor katastrofe er det ikke noget specielt/nyt for dem

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 25 Mar - 18:53

Suigetsu
noesmos: følger du med i nyhederne? Der er allerede meldt mange tilskadekomne, en stor del af Japan er oversvømmet og selve jordskælvet (som i øvrigt er på 9.0 på richtor-skalaen) er det femte største menneskeheden har målt! Det har oven i købet forvoldt skader på et atomkraftværk.
Kom igen og sig, at de er vandt til det :(

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 25 Mar - 19:28

Noesmos
selvfølgelig følger jeg med og for at bevise det: jordskælvet var målet til 8.9 og der har efterskælv efterfølgende og i DK er fyn og sjælland blevet skubbet sig 4 mm op. atomkraftværkerne er i gang med at nedsmelte fordi at kontrolstæderne ikke fungerer og de hælder vand over kraftværkerne for at prøve at køle dem ned for at købe tid og at folk er vist bedt om at 80 km fra kraftværkerne.

jeg tror at jeg fik formuleret mit forrige indlæg meget forkert. jeg mente at de tit har jordskælv der ovre så kishimoto får sikkert ikke blandet en katastrofen ind i naruto-verden

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 26 Mar - 15:38

Konan
De kan muligvis godt tage det med.. men at det skulle ske i form af Tsunamier, kæmpe eksplosioner eller jordskælv ved jeg ikke

Efter min egen mening håber jeg det ikke.. jeg er ikke selv fra Japan og kender heller ikke nogen fra landet men jeg ved at ulykken har ramt dem hårdt og har sat dem i den situation et af verdens mest udviklede lande ikke vil stå i.. at være helt hjælpeløse... Personligt syntes jeg det er at gå lidt over grænsen at relatere sådan nogle oplever til børn der lige har stået i den.. jeg tror ikke der vil blive særlig mange kopierer af den manga det kapitel vil være i.. så jo muligheden forelægger men jeg tror bare det er for personligt.. især hvis det skulle ske inden for den nærmeste fremtid

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Ons 30 Mar - 0:54

Rock Lee
Den vil ikke rigtig blive påvirket end at Jump ikke kommer i en uge. Jeg forstår ikke hvorfor han skulle tage en stor katastrofe med i sin manga.. Like ikke en hvor de fleste læsere er og hvor det fatisk ramte.. Og så for nyligt endda.. Jeg tror ikke ligefrem det ville være den meste feeeede ide..

Kontakt kosokoLUK


Skrevet af kosoko

Lør 9 Apr - 19:32

avatar
jeg tror ikke den vil påvirke, men man ved jo aldrig.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et forum på Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner