Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Søn 22 Maj - 0:51

avatar
Jeg skulle ud og køre en lang tur, ud og besøge mine bedsteforældre på camping og sad og så Kick Ass i bilen imens, da jeg fandt tid til det, i stedet for at sove, da det er kedeligt, lol.

Men, nej hvor jeg elskede filmen, der var bare lige sådan nogle LOL moments for mig, i hvert fald og nogle total voldige scener jeg sad og knibede med at holde øjnene åbne.. AV.
Men den er dog 1 år gammel, som min far mener var en gammel film, men så voldsom gammel synes jeg heller ikke den er, gamle film er western film fra 80'erne, men det er så en anden sag!
Men jeg sad og så anmeldeser af filmen da jeg kom hjem, 8/10 og lignende så jeg, det er vel ok. C:

Nå, hvad synes i om filmen? ^^

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 22 Maj - 10:14

Suigetsu
Jeg har aldrig set filmen, men inden jeg ser en film, vil jeg gerne høre meninger om den (eks. Avatar, som folk snakkede konstant om).

Og jeg hørte meninger fra min favorit-anmelder, Nostalgia Critic :)
I følge ham, var den:
En okay film, som fungerer fint som komedie og action, da den taler meget til puplikum. MEN: Den tager i sidste ende sig selv alt for seriøst. Der er (som Hidan nævnte) meget hårde scener og for meget alvor til, at den kan blive på komedie-action planet, og en film burde altid vide, hvad den prøver at være.

Jeg har lært en del af den fyr, og jeg mener også, at en film skal vide hvad den er, før den kan give et fuldt og godt indtryk.
Jeg har ingen planer om at se den ^_^

Kontakt MadaraLUK


Skrevet af Madara

Man 23 Maj - 20:57

avatar
Jeg har lige set Kick Ass for første
Den var vold fed!! Red Mist var bare så awesome:)

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner