Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 10 Aug - 19:06

Anguis
lige nu så er det Suigetsu skyld at jeg ikke skrive vider på min hestore lige nu

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 10 Aug - 19:30

Suigetsu
Du må undskylde min kritik, anguis, men når du sætter en historie ind på nettet, bør du være forberedt på den slags. Jeg ville bare prøve at hjælpe dig med at forstå, hvad der kan gøres bedre, ikke have dig til at opgive. Det er en generel god ide, du har, den skal bare opbygges lidt bedre.
Undskyld, hvis det provokerer dig, men det er ikke for at rose dig til skyerne, jeg læser din serie, men for at se, om jeg synes den er god.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 10 Aug - 19:46

Anguis
jeg er ligeglad

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 10 Aug - 19:52

Konan
Suigetsu giver din konstruktiv kritik, det bedte i hele verden.
Det er svært at finde grænsen og svært at lære at tage til sig. Men du skal vide at han ikke kæfter op, om hvor dårlig din historie og hvor dumt den er sat op.. for jo han har ret i at den er sat "sjovt op" men historien i sig selv.. fejler intet.. måske burde du bare tænke på en anden måde at sætte historien op

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 10 Aug - 19:55

Anguis
nu tager der mange dage før jeg er glad igen

Kontakt Kai UchihaLUK


Skrevet af Kai Uchiha

Søn 22 Jul - 17:52

Kai Uchiha
jeg synes ordblinde skal have lov til at lave historie, for ude at kunne lave historier eller hvis man ikke læser bøger, som ordblind. Bliver man aldrig bedre til at læse eller stave... så Anguis synes du skal igang med den historie igen :) for ved hvordan du har det :) er 23 år og er stadig let ordblind og ikke svær ordblind som da jeg var på din alder :) så skriv en masse historier og læs nogle bøger. Så lover jeg dig Anguis at du aldrig skal høre på de dumme kommentar om stavefejl igen. :P

PS. Hvis en ordblind staver forkert så ret ordet ikke på personen
fx. Jeg stod op om mårgen og tog noget mårgenmad
skal i ikke skrive eller sige at der er mange stavefejl i teksten
så heller hjælpe personen med at stave rigtigt Mårgen er stavet forkert, sådan her staver man det "morgen." :)

Anguis håber det gjorde dig i bedre humør, for er 100 % på din side :)
Kontakt
synes godt om

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 1 Aug - 21:52

Anguis
jeg er blevet bedre med min skrivning efter jeg har haft godt et år med skrivning på skemaet, og jeg læser bøger på over 300 sider lige nu.

Kontakt Kai UchihaLUK


Skrevet af Kai Uchiha

Ons 1 Aug - 22:04

Kai Uchiha
sådan :) *tummel op*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 1 Aug - 22:06

Anguis
hihi

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner