Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Næste

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Man 23 Maj - 15:45

Anguis
Kap 1 Del.1
Det kan godt at ligt tid for jeg forsætter på min histore:)
Denne histore er i fem kap

For mange år siden var der 5 Drager som ville skabe et land hvor alt var i hamuni med naturen.

Indtro
Hej jeg hedder Mazuka jeg er en dreng på 14 år og jeg vil finde de 5 Drager.

Det hele startede da jeg ville finde de 5 drager, men det var ikke så let for der var en hristore som sage at der var kun en parsion som kunne finde dem, og få en kræft som kun den persion kunne styre.
Der bliv vlagt været år en der skulle lede efter dem og i år var det min tur der skulle lede efter dem. Men det var ikke helt ufarligt for at finde dem, for man skulle bestå fem prøver som man kunne blive slået iheld af.
Jeg startede mit eventyr med at jeg gik til hvors bys gammele råd for man skulle have nåret med som man skulle have med fra byen som man skulle give de 5 drager.
Jeg gik ud af byen, og jeg gik i nogen uger før jeg kom til den første grutte, og der lige ved indgangen var der en vart, som man skulle vise ham et sten som var magisk,
-man dan har jeg da ikke sagde jeg men jeg fik ikke lov at komme ind vis jeg ikke viste ham sten. Man så kom jeg i tanke om en af de ting som de gammele gav mig var jo en sten, så jeg kikkede ned i min taske og fandt en sten også måtte jeg komme ind. Og inden i grutten var der en drage, som var så blå som den sky fri himmel, og det blå hav. Den var så smuk, man så kikkede den på mig og den sage
-at det var kun den persion som kunne finde min halskæde, fik en gave som kunne hjælpe dig med at finde min bror.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 11 Jun - 14:06

Anguis
Kap 1 del. 2
Det kan godt at ligt tid for jeg forsætter på min histore
Denne histore er i fem kap


Jeg starte men med at finde den blå drages halskæde, man det var ikke så let som man skulle tro, for hele grutten var mørk og kold.
Man efter en lille stykke tid kunne jeg se i mørket, fordi jeg var inden i grutten så lenge at mine prupiller bliv så store, at jeg kunne se i mørket.
jeg gik og gik i nogen timer for jeg kom til minten af grutten.
og der var jo kæden må jeg måtte passe på at jeg ikke fladt ned i den brund løsse bund.
Men så kom jeg til at tenkke på hvordan jeg skulle få fat i den .
så brugede jeg at få fat i den med min chakra.
for i min lands by var der 4 elementer og en ånd.
1. element var vand
2. element var ild
3. element var jord og den sitte element var vind.
der var kun ganske få som kulle bruge dem alle og jeg var en af dem.

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Lør 11 Jun - 14:09

avatar
Det kører da meget godt for dig. Glæder mig til at læse videre :)

Fortsæt endelig.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 11 Jun - 16:17

Anguis
Kap 1 del. 3

Det tro mig godt en time før jeg kunne trække halskæden hen til mig, og så græb jeg den og der var jeg lige, ved at flade ned i den bund løse hul.
Jeg løb hen til dragen for at give den halskæden, og da jeg gav den halskæden til den, så spyd en vand rundt om mig og den sagde, at jeg ikke må røeder mig, for nu var den igang med vand,ritualet.
efter at den var færtig med det, så sagde den at jeg skulle gå mod nord vest og der liger den 2. grutte, som min bror er men pas på vejen, for der var farer over det hele, man jeg skulle øve mig i at styre vandet mens du går hen til ham.

Kontakt NotAvaibleXDLUK


Skrevet af NotAvaibleXD

Lør 11 Jun - 23:45

avatar
Indeed er den god :3 men kapitlerne er lidt korte (:

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Søn 12 Jun - 11:17

Noesmos
hvis du kigger godt efter står der øverst i anguis' indlæg kap 1 del 1-2-3

og anguis: forsæt du bare. det er godt :)

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 12 Jun - 16:10

Anguis
Det tarer ligt tid at skive dem ned på et skykke papir får jeg skiver vider her

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 12 Jun - 17:01

Anguis
Kap 2 Del.1

Jeg gik i nogen dage, feter jeg fik vand elementet af vand dragen.
Der vår jeg gik var der så maget vand, som om der lige har vært et sonami, 50 gange på den time.
Lige en til jeg kom til den næste grutte, og der var der også en vagt.
Han sagde af han vil se den hale fra en is fugl og der viste jeg at jeg fik den af, de gammele råd,
så jeg tro den fra min taske, man det var ikke det hele.
han vil også se om jeg kunne få den at svæde sag.
Man jeg måtte ikke røre ved den og der veste jeg, hvorfor jeg skulle øve mig i at få vand til at svæde.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 12 Jun - 17:24

Suigetsu
Der er en del ting, du kunne gøre meget bedre:

1: Din stavemåde. Det er virkeligt svært for mig at følge med i og forstå din historie, når der er stavefejl over alt... det er lidt bedre her i det nyeste kapitel, men stadigvæk...

2: Din fortællemåde. Jeg kan ikke finde rundt i det. Det virker som om vi bare ser midten af en film uden nogen form for forklaring eller dialog. Hvem hulen er du? Din bror... siden hvornår, hvorfor, hvad er der så særligt ved ham? Hvor er vi? Der er chakra, drager og... hvorfor blev du valgt som den, der skulle finde dem, hvad er der så vigtigt ved de drager, hvor befinder vi os, jeg kunne blive ved!
En sådan fortællemåde fungerer nok kun i eventyr, men du gør det i førsteperson og snakker om chakra, så det virker ikke... det er bare rodet...

3: Din orden. Jeg snakker om, hvordan du bare laver bittesmå dele af hvert kapitel. Du burde ærligt talt have hele kapitler i stedet for brøkdele.

Håber, du fik noget ud af det. Det er en interessant basis du har med de fem legendariske drager, som giver en særlige kræfter, men... det er bare alt. Det er bare din basis. Ingen forklaring, intet realistisk univers. Bare skitsen til hvad der kunne ligne en okay god historie...

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 12 Jun - 17:31

Anguis
1. Jeg er ordblind
2. Det er første gang jeg skiver en hestone
3. Jeg har ADHD og aftist
4. Jeg kan kun for det meste kun skive i en persion
5.Jeg fik 02 for min orden i skolen
og jeg kan blive ved Suigetsu

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 12 Jun - 17:32

Machaku
Suigetsu måske er han en smule ordblind, eller så er han måske ikke særlig gammel, og du er altså lidt grov fister. Jeg er en smule enig med suigetsu, og det er irriterende med alle de stavefejl.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Søn 12 Jun - 17:34

avatar
Når folk er ordblinde skal i acceptere at de ikke kan stave ordenlig. (Nu hentyder jeg til dig Machaku Uchiha), da han har sagt, han er ordblind nu, så hjælper det overhovedet ikke at skrive at det er irriterende det med stavefejl.
Han kan ikke selv gøre for det, og det skal man respektere.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 12 Jun - 17:37

Anguis
Tak Hidan du er en ven af mig ;)

Machaku Uchiha skrev:Suigetsu måske er han en smule ordblind, eller så er han måske ikke særlig gammel, og du er altså lidt grov fister. Jeg er en smule enig med suigetsu, og det er irriterende med alle de stavefejl.

Jeg er født den 12/4-1995 kl. 5:45 du og jeg er 16 år

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 12 Jun - 17:41

Machaku
Jeg skrev åbenbart på samme tid som anguis? Men jeg kender til ordblinde, mine fætre er begge ordblinde, så er van til det. Men folk er grove i sproget for tiden, og jeg har intet imod at folk er ordblinde, men nogle gange kan man bare blive en smule irriteret hvis man ikke kan tyde en tekst eller et ord.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Søn 12 Jun - 17:42

avatar
Og inden flere poste omkring om han er ordblind, så vil jeg sige i skal forbeholde jer til emnet og fanfiction fra nu af.

Tak.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 12 Jun - 17:43

Suigetsu
Jeg vil sige, at hvis man har så mange problemer med at skrive, så er det ikke et klogt valg at give sig ud i at skrive, men hvis man vil, er det ok. Jeg tænkte nok, du var ordblind, undskyld min kritik, men jeg bedømmer ikke en historie ud fra hvem, der skriver den, så om man er ordblind eller ej, er stavefejl irriterende når man prøver at læse en historie.
Jeg sagde bare min mening, overhovedet ikke for at være ond, men for at sige min mening om arbejdet, ikke om personen bag det.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 12 Jun - 17:45

Anguis
Men det gjore mig ked af det.
------------
og vis i skal skive noget om mig så vil jeg godt have at i dør det over PB tak

Det er ikke tilladt at dobbeltposte, medmindre ens forrige indlæg er mindst 24 timer gammelt

- Suigetsu

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 12 Jun - 17:46

Suigetsu
Det var ikke meningen at gøre nogen ked af det, undskyld, men hvis man laver noget arbejde, man fremviser for folk, bør man altså være forberedt på kritik både af den gode og den dårlige slags.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 12 Jun - 17:50

Anguis
Men jeg kan jo også bare stoppe min historie her

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 12 Jun - 18:23

Anguis
Kap 2 Del. 2

Jeg fik Vandet til at svæde før jeg måtte komme ind men der var jo helt mørk, der er jo ingen her inde, sagde jeg.
-Nå ikke min finde ven, sagde en stemme og så kom dragen hen til mig fra, en lille hule, inden i grutten.
-Jeg har mistet min diremant, sagde dragen som var så rød, som blod.
Den er der over forenden af grutten.
Det tro godt et par min. for jeg var der men, her var der ikke nogen, bund løs hul.
Her var der ild og her lava.
Man jeg kunne se en lille krukke med vand.
Så begonte jeg at dræbe ilden, og tilsit så jeg diremanten.

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Søn 12 Jun - 21:35

avatar
fed historie har fuldt med helt fra starten jeg ville bare ikke blandes ind i diskosionen
ps. jeg kan sagens læse din historie, som UD lavede et helt emne om man behøver tit kun det første og det sidste bogstav for at kunde læse ordet. hilsen kakashi

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 12 Jun - 21:42

Anguis
Tak kakashi

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 24 Jun - 13:20

Anguis
Kap 2 Del. 3

Men der var jo en bund løs hul efter jeg vil brugt med ilden, diamanten var rød som ild.
jeg fik fat i den, man jeg kunne ikke holde ved dan for dan var mindst 500°C. Men jeg skulle jo for den hen til dragen man jeg kikket med i min taske men der var ikke noget der, kan brugs men dragen var jo ild dragen kom jeg i tanke om, hvad så med at jeg brugte ild elementet. Det to godt en time før jeg fik den til at svide.
Jeg kom hen til dragen for at give den diemanten, dragen to imod den og så skulle jeg gå 10 skit tilbage før dragen kunne lave ritualet.
Efter ritualet kunne jeg gå igen man jeg skulle øve mig på vejen.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 26 Jun - 12:25

Anguis
Kap 3 Del. 1

Efter jeg var ved ild dragen skulle jeg gå mod vor solen gik ned om vinteren, jeg tinke og tinke om hvad dan mente om det, på min vej mødte jeg en gammel dame som gik ved den varme lava som var over det hele, damen spurte om hvad jeg lavede her.
-Jeg skal finde den 3. drage sage jeg.
-Hvad for nogen to har du været hos sage damen
-Jeg har været hos vand dragen og lige gået fra ild dragen sage jeg.
-så skal du hen til jord dragen du skal bare gå mod hvor solen går ned om vinteren.
-men jeg ved jo ikke hvad får en vej jeg gå.
-du skal jo gå mod nord.
Jeg takede den gammel dame for hjælpen og gik mod nord. Efter 3 månedere kom jeg til den 3. drage jord dragen. Men hvad er det er og en vagt men det var ikke en mand, som alle de ander grutter som jeg har været ved. Det var en kvinde.
Hun skulle se ind i mine øjne og det fik hun lov til.
-Du skal have villen til at finde jord dragen for vis du ikke tinker dig om kan du blive dræbt her sage hun.
jeg fik lov til at gå ind men der var jo ingen, men vagten sage jo at jeg skulle være på vagt.

Kontakt NotAvaibleXDLUK


Skrevet af NotAvaibleXD

Tors 7 Jul - 18:31

avatar
Syntes du skriver historie meget godt (; fortsæt! :3

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner