Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 15:31

avatar
Baru så ud over området fra skolens tag. Hvordan var kommet derop snakker man ikke lige om... Han sukkede og så op i skyerne. "Så giv mig dog lidt sne og is!" Han så rivaliserene på den næsten sommeragtige himmel og kastede nogle isklumper ud i luften. Hurtigt slog han sine hænder sammen i Tiger håndtegnet og udbrød: "Ice Release: Swallow Snow Storm!" Is klumperne blev til is svaler der fløj rundt. Ikke hans stærkeste Ninjutsu, men nok den nemmeste i hans arsenal, og nok også den havde beherskede bedst.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 15:41

avatar
Denjis hoved gjorde ondt, grundet han havde tænkt på det samme for længe.
"Nu må jeg få styrket min Crumbling Palm..." Han gik hen imod et træ, alle der havde været ved det forsvandt for ikke at se Denji i øjnene.
"... Jeg har vendt mig til det.. ja jeg har.."
Han snakkede med sig selv når han var irreteret, hvilket han var tit.
Han overvejede det lidt og valgte hurtigt at øve sit Rising Knee istedet.
"Rising Knee!"
Han knæ skod hurtigt op, men ifølge ham selv ikke hurtigt nok.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 15:44

avatar
Baru så ned på Denji. "Lad have det lidt sjovt." Han styrede sine svaler ned mod ham, men fik dem til at holde afstand, da deres vinger var knivskarpe, og kunne gøre alvorlig skade. "Vi skal jo ikke have ham på hospitalet, bare køle ham lidt ned." Mumlede Baru lavt.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 15:48

avatar
Denji mærkede noget koldt bag ham og som fik hans nakkehår til at rejse sig.
han drejede hovedet og kiggede bagud. Det han fik øje på, fik ham til hurtigt og gemme sig bag træet med et shok.
"Hva satan.. Langhalsede ænder?!"
Han havde selvfølgelig aldrig hørt om svaner, kun ænder. Denji fik øje på drengen fra før og begyndte at syde og hvæse.
"Det var dig din @"#¤%&!"
Han sprang frem af træet og knyttede hånden sammentidigt med at han bandede højlydt, faktisk ville han bare ikke vise han var blevet skræmt fra vid og sans.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 15:52

avatar
Baru skreg af grin. "Pas nu på stump. Disse fugle er ikke som de legetøjs Kunais vi bruger her! Du kan komme pænt meget til skade hvis du ikke passer på!" Han fik sendt en hen og forsigtigt snitte Denji. "Mod mine langdistance Ninjutsu'er har din taijutsu ikke noget der ligner en chance!"

(Ikke for noget, men det er svaler, ikke svaner. Du havde sikkert troet jeg kom til at klikke l i stedet for n.)

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 15:59

avatar
((Sorry.. Jeg fik læst det som svaner, det sker nogengange for mig at jeg selv får byttet om på bogstaverne xD))

Denji tog sig til kinden, han kunne mærke det varme, klistrede væske flyde som enkle dråber.
"Det gjorde sgu da ondt din @"#¤%&!"
Han havde for vane altid at bande, men sådan havde han nu altid været.
Han så sig til siderne, alle der havde været 1 meter fra ham, stod nu forskrækkede og 3 meter fra ham, dem der var modige nok.
"Kom herned din kryster! Så skal jeg vise dig hvad det er at smage en mundfuld for meget!"
Han slap kinden, som dungrede let, men prikkede mere.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 16:04

avatar
Baru rejste sig og så ned på ham. "Vil su vide hvorfor jeg ikke forlængst er gået videre og blevet en Genin, måske mere?" Han smilede lumsk. "Fordi jeg ikke kan finde ud af Gen-Justsu og de såkaldte basic moves for en Akademy Student, men..." Han sprang op i luften og styrtede ned mod Denji. "Det betyder jo ikke mine Tai-Jutsu og Nin-Jutsu evner ikke er elendige vel?" Han lande lige foran Denji. Nok var han ikke den hurtigste i løb, men reaktion og kamp hastighed, tja, der var han ikke bagude. Han lagde hurtigt ud med et spark, samt at sende sine fugle afsted.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 16:09

avatar
Denji blev en del bange da fuglene fløj imod ham.
"Min Taijutsu er sandelig ikke svag!"
Det var sandt nok, hurtigheden var også hans es, samt styrken.
Dog når det galt smarte teknikker og den defensive side, var han meget, meget svag; og så stank han til håndtegn mere end de fleste.
Denji var hurtig nok til lige parere sparket fra drengen, med sit Rising knee, men ikke hurtig nok til ikke at blive snittet af fuglende.
Han tog armene for ansigtet og gik få skridt bagud.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 16:16

avatar
Baru satte sin fod hårdt i jorden og slog hårdt frem mod Denji, i det han dækkede sine øjne. Og i samme øjeblik kom fuglene igen, og angreb ham fra ryggen. Baru fysiske styrke var noget han levede højt på, og det havde sandelig også grundt til.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 16:20

avatar
Denji kunne mærke nakke hårene rejse sig og han drejede i en halv cirkel.
Han fjernede armene fra ansigtet og slog imod isen med hænderne.
"Pressure Palm!"
Han afventede at se sine hænder flænsede, men nu lagde han presset på sin hurtighed og styrke.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 16:27

avatar
Baru lod ikke chancen smutte og samlede sine hænder og slog hårdt mod Denjis ryg. I mens fløj alle hans svaler mod Denji og holde ikke længere igen, men skar så meget de kunne, men undgik elegant Baru. "Giv op nu, og du kan måske gå væk herfra selv." Sagde Baru overlegen mens han slog ud efter Denji.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 16:31

avatar
Denji endte på jorden og begyndte at hoste lidt blod op, en ny oplevelse for ham.
"Ørgh.."
Han holdte hænderne for munden, efter et par sekunder stoppede det.
Han rejste sig vakkelvorn op, drengen havde ramt et af hans svageste punkter. Og det havde gjort ham ukampdygtig i mindst 1 time.
"Jeg... Giver op den her gang.. Ørgh.."
Han fandt sig en bænk og lagde sig fladt på den, med ansigtet væk fra andres blikke, så de ikke skulle se ham græde af ærgelse over sin egen svaghed.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 16:36

avatar
Baru så over på ham. Et smil kom frem over hans ansigt, mens de to sidste svaler lande på hans højre skulder. "Denne gang? Jamen dog. Du vil røve at slå mig en anden gang?" Han begyndte at grine. "Det vil jeg se frem til!" Han vendte sig om og begyndte at gå tilbage mod bygningen. Han havde selv lidt træning han skulle have gjort, så han var klar til eksamen.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 16:38

avatar
Denji kunne ik tage det, da drengen var væk satte han sig op og holdte sig på den højre skulder.
"Satans djævel.."
Han tørrede øjnene for de sidste tårer og begyndte at rykke i hans højre skulder, der selvfølgelig smertede enormt.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 16:43

avatar
Baru stod og så på nogle målskiver. Det var her de plejede at kaste med Kunais. Roligt rettede han sin hånd mod en af tavlerne, og hans sidste to svaler fløj mod den. De lavede tydelige flænger i træstammen, inden de selv gik i stykker. "Fugl, Slange, Abe, Hest, Hund! Ice Release: Black Dragon Blizzard!" Mumlede, dog uden at lave håndtegnene. Det var en af de stærkeste Ninjutsuer han havde hørt om, og han måtte da indrømme han havde prøvet at lave den, dog uden held...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 19 Okt - 16:45

Konan
Shini ville nu ikke forstyrre de to drenge, det var jo sådan drenge lært hinanden af kende.. og hvem ved måske havde de da lært så meget at de ikke ville slå en invalid.. han kunne kun håbe, og mens han sad og lyttede med.. prøvede at finde en rytme i deres angreb.. man kunne jo aldrig vide hvem der kunne gå hen og blive ens fjende

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 16:47

avatar
Denji så på Shin, ikke med det hadefulde men håbfulde blik. Han ønskede faktisk at Shin vidste hvor han sad og at han ville komme over til ham.
"... Det sker sgu nok aldrig.."
Han sukkede dybt og så op imod himlen, hvad mon hans kære moder lavede på denne tid?

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 16:49

avatar
Baru var igen kommet op på taget. Her sad han og spejdede ud over landskabet. Han sad og blev ved med at gentage de samme håndtegn i den samme rækkefølge igen og igen. "Slange, Rotte, Drage, Abe, Tiger, Hund!" Fulgte han lavt sine håndtegn.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 19 Okt - 16:59

Konan
Shini stirede op på Baru "Jeg ved ikke hvad der driver dig og jeg har svært ved at læse din Chakra.. men du burde af gode grunde vælge dine kampe med omhu" den venlige dreng Shini blev nu til en lidt mere seriøs en. "Jeg ved ikke hvad der er mellem du eller Denji fo den sags skyld men i burde vise ære og respekt for hinanden" ja han skulle nødig snakke de hvor han kom fa var det kun den stærkeste der overlevede.
Så vendte han blikket over mod Denji "jeg ved stadig ikke hvorfor folk ser dig som et monster.. men jeg tror jeg begynder at forstå hvorfor.. i er begge fuldt op med en eller anden form for had.. den er så tydelig at mærke når i kæmper" han sukkede "had avler kun mere had.. og had vil i sidste ende bare slå jer ihjel"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 17:13

avatar
Baru stoppede sine håndtegn og sad helt stille fro en stund. "Mig? Had?" Pludselig udbrød han i et voldsomt grin. "Hvem skulle jeg dog hade?" Han sprang ned og så på Shini. "Den eneste grund til jeg tog kampen op mod ham, var fordi jeg kedede mig. Og manglede noget at lave. Jeg må indrømme jeg havde forventet en smule mere modstand, men stadig."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 19 Okt - 17:17

Konan
Shini, hvis temperament stadig kunne holdes køligt smilede ventilfreds "jamen så siger vi det.. men stadig" han sukkede, som han altid gjorde det.."Så længe du ikke bringer andre ind i dine brutale og meningsløse kampe skal jeg ikke blande mig"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 17:21

avatar
Baru så halv fornærmet på Shini. "Hey, det var ham der ville have en kamp, og det fik han. Det at jeg så fik lidt underholding ud af det, er blot en side gevinst." Han så tilbage på skolen. "Men nok om det. Gad godt vide hvornår vores eksamen kommer..." Mumlede han.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 19 Okt - 17:23

Konan
Shini lod alvoren prale lidt af "vi er ikke alle vendt hjem endnu.. desuden er vi vel også fra andre lande.. de kommer nok" han smilede "du har da godt nok travlt med at blive Genin"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 17:27

avatar
baru smilede. "Selvfølgelig har jeg det! Som Akademy Student kan jeg jo ikke komme på missioner, eller lære Ice Release: Twin Dragon Blizzard!" Uden entelig slev at vide af et, lavede han de samme håndtegn som før, i samme rækkefølge.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 19:35

avatar
Denji fnyste let og så igen koldt på Baru, men droppede det igen efter lidt tid.
Hans ryg havde blevet god igen og han rejste sig op md et lille knæk.
"Had..?"
Han så igen op imod himlen.
"Jeg hader kun en.. Men det rager ikke jer hvorfor og hvem"
han knyttede næven og bandt det røde hår, så det strittede imod luften.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | Video games | Roleplay Games (MMORPG, WOW...) | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner