Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Søn 28 Aug - 20:26

Shadow
Maruchinu: det kan vi vel godt hvad siger du Ren *ser spændt på Ren*

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 28 Aug - 21:10

avatar
"Hvordan skal vi kæmpe?" spurgte Blaze undrende. "Vi kan jo ikke kæmpe 2 mod 1, for det ville jo være unfair" mumlede han for sig selv. Han lyste op og så glad på dem da han kom i tanker om noget han ville spørge dem om. "Vil i ikke lave et team sammen med mig? Jeg vil ikke bestemme, men det ville være så fedt. Men så skal vi jo også have en holdleder" det sidste mumlede han kun.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Søn 28 Aug - 22:49

avatar
jeg kigger på dem og smiler. "jeg vil gerne... Men det er en god ide at vi lærer hinandens kamp-form og jutsuer... før vi former et team." jeg holder et lille pause og forsætter. "jeg kan ikke ninjutsu Pga blodet i mig... en Djinn's blod. Altså jeg kan godt men jeg kaster bare op efter 24 timer. Jeg skal nok fortælle jer en skønne dag om hvorfor, lige nu vil jeg bare træne." jeg står stille og indtager et dybt åndedrag. "i kæmper imod mig. Vi kan kæmpe ved mit tilholdsted da der er kun mig og drengene. Jeg skal nok fortælle dem at de skal ikke stjæle fra jer." jeg smiler glad, for glad så jeg ligner at jeg er en galning.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Man 29 Aug - 16:55

avatar
Blaze nikkede og grinte svagt. "Okay lad os se hvem der kommer først" sagde han og med det samme var han væk.

//OOG: Allesammen out...vi ses på skjulestedet//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Man 29 Aug - 22:03

Shadow
Maruchinu: haha *tænker* *det her bliver godt* skal vi gå Ren *venter ikke på et svar og begynder at gå*

*out-Rens tilholdsted*

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Man 29 Aug - 22:32

avatar
Jeg smiler "skøn, nu bliver det sikker sjov." jeg går hen til mit tilholdsted spm jeg næppe kan fare vild.

/out- renshiro tilholdsted

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Man 26 Sep - 20:19

avatar
Den stille aften vind fløj stille gemmen det blonde hår. Den unge Ninja smilede stille for sig selv og så endnu engang på det blå bånd med metal pladen. "Så enkelt en genstand, men så stor og kompliceret værdig..." Han grinede stille indvendigt og så hen af den lille sti der førte ud af akademiet. Han så rundt på nogle af sine gamle klassekammerater. Unge hvis ild af håb var slukket for denne gang. De sendte ham et trist og skuffet blik, men smilede alligevel. De samme tanker gik gennem deres hoveder, og han vidst hvad det var.
"Selvfølgelig bestod han. Han er jo en Senju." Han sendte et stolt smil tilbage, men alligevel virkede hans ansigt tomt.
"Leo!" En ung piges stemme kunne høres. Hun var ældre end ham selv, men langt fra meget.
"Hvordan giiiiiiiiiiiiiiik det?!" Jublede hun og løb over til bag. Bag hende dukkede der pludselig en lille pige op. Stille kunne han vise sin nye egendel frem, og begge piger lyste.
"Hvad man kan forvente fra mine lillebror Leo, the Crystal Lion!" Lo den ældste mens den yngste blot grinte, og straks kunne han ikke selv lade være med at grine lidt. Det lød jo ikke helt dumt alligevel. Det havde en vis sejhed bundet til sej.
"Hvad siger? Skal vi ikke tage en tur på Ichiraku Ramen Bar for at fejre det?" Kom det muntert fra den ældste pige. Han nikkede stille. Han var endelig ret sulten nu han blev mindet om det. Den yngste pige smilede og nikkede også, og kort efter var hun løftet op af hendes storesøster.
"Skal vi gå?" Kom det pludselig fra ham, og de to piger nikkede i kor.

//OUT - Ichiraku Ramen Bar//

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Fre 11 Nov - 22:59

avatar
Korosu går rundt og kigger på alle de små rollinger som render rundt i skole gården "Det er dog noget specielt med de kommende ninjaer, gad vide om nogle har noget i sig som jeg kan bruge?" Han kigger rundt i lokalet hvor han ser en lærer der ikke bemærker ham men bare går ind i et klasse lokale "Det er ligesom om jeg er usynlig?" og i det kigger han på sig selv og finder ud af at han faktisk har gjort sig i et med naturen "Hva...?" Han kigger på sig selv og bevæger sig udenfor og går hen på græsset hvor han kamuflere sig igen "Hvad sker der!?" Tænker han og begynder at tænke over at han måske har nogle kræfter der gør det "Ahem..." Han bliver bare stående og venter på et let offer kommer forbi ham.

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Man 14 Nov - 17:33

avatar
Korosu bliver helt sur over at vente og bestemmer sig bare for at gå videre "Tsk... Alle de små børn og så få Akatsuki medlemmer, jeg føler mig helt ensom..." Han bevæger sig ud af Ninja Akadamiet.

//OUT - IN Dødens Skov//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner