Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 23 Maj - 21:44

Konan
Ja behøver jeg at fortælle hvem han er.. i burde vide hvem han er.. og det var seriøst.. har i aldrig hørt om ham er der noget galt

Ja, som ikke så mange måske ved er jeg en gammel Sonic fan der har genfundet gløden efter mange år.
Den famøse Sonic vs Mario debat er emnet ikke beregnet til.. jo i må gerne drage paralleller men emnet i sig selv er dedikeret til det blå pindsvin

Dengang jeg ikke var særlig gammel og gik i 3 klasse fandt min bedste veninde en dag sin Sega frem og smed, hvad senere hen skulle blive min favorit spilfigur, i.. Sonic the Hedehog
Efter at have siddet og set og selv spillet i et par timer var jeg helt opslugt, ligesom min veninde havde været de, et par år før jeg blev.
Snart blev Sonic The Hedehog til Sonic The Hedehog 2 og snart kom vi også til spil nummer 3.
Alle tre spil var gode men jeg husker nu bedst nummer 3 for her blev jeg mødt af min yndlings person fra Sonic universet, Knuckles The Echidna.
Men som tiden gik, blev Sonic gemt væk for sminke og Vi Unge plakater og snart var pindsvinet glem under sengen… og med spillet røg gløden også.
Men så en dag zappede jeg rundt på, det der dengang hed Jetix, og så en promo for en tegnefilm kaldet Sonic X.. og som havde den aldrig været væk.. var lysten der igen.
Og siden da har jeg nok holdt fast.. og jeg har fået set alle Sonic serier der er kommet (Adventures of Sonic the hedehog, Sonic the hedehog ((STAM)), Sonic Underground og sidst Sonic X)

Sjovt har jeg næsten ikke ejet nogle Sonic spil… Jeg havde Sonic XD, og en mix Sonic spil pakke med alle de gamle til Sega.. men de er gået tabt, og her i dag ejer jeg kun Sonic Adventure 2 Battle (GCN),Sonic unleashed (Wii) og Sonic Colours (DS) og begge spil er jeg glade for.

For ikke at gøre denne stil meget længere vil jeg faktisk bare høre jeres mening om hvad i kan og ikke kan lide ved Sonic. Hvem jeres yndlingsperson er og hvorfor.. hvilke spil i har/gerne vil have.. og bare jeres generelle mening om verdens hurtigste pindsvin?

Ohh ja jeg skal nok selv svare på spørgsmålene.. men tager dem i et svar til emnet.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Man 23 Maj - 22:24

Anguis
Hvad er det???

Kontakt hejmeddigLUK


Skrevet af hejmeddig

Søn 29 Maj - 18:17

avatar
det er et blåt pindsvin som kan løbe meget hurtig og er også sådan en slaks superhelt :D :D

er dårlig til at forklarerer - undskyld ):

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Søn 29 Maj - 18:40

Fasa
Jeg har ikke selv nogle af spillene, da jeg foretrækker Mario. (OH SNAP!)


Ej, jeg har selfølgelig spillede Sonic, og det er pænt sjovt. Fatter ikke helt plottet, men hva' fan', Sonic er en af de typer spil som man ikke spiller for plottets skyld. Knuckles er ret dejlig xD

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 29 Maj - 20:06

Anguis
oki. nu ved jeg hvad det er tak

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner