Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tors 2 Jun - 0:12

avatar
Overskriften skulle da gerne sige det meste. Hvad er din musik smag? Kom gerne med nogle begrundelser, og måske også eksempler på sange eller grupper/sangere du kan lig.

Jeg kan da lige så fint starte op, ikke?
Min musik smag har efter lang tids udvikling endelig fundet sit rette sted i starten af dette skole år. Hård Rock og Heavy Metal er simpelthen blevet mit musikalske GULD! Aggressionen, tempoet, de fede soloer, mere eller mindre det hele er for fedt. Ja, okay det kan blive for meget, når vi når over i Trash og Death Metal, hvilket jeg ikke bryder mig om.
Lige pt er de sange der gøre gennem mit headset:

Remenissions - Avenged Sevenfold
Bat Country - Avenged Sevenfold
Animal I have Become - Three Days Grace
Indestuctable - Disturbed
Mosnter - Skillet

Og hele tiden kommer der flere og flere sange.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 2 Jun - 15:06

Konan
Åhh ja når det kommer til musik har jeg en VIRKELIG bred smag

Lige nu høre jeg det lidt, anderledes.. hvor VNV Nation; Illusion er min yndlings sang
Men ellers er jeg nok til hård rock.. ikke heavy men rock sådan generelt..
Så skulle jeg holde mig til en ting må det være Rock i helhed

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Fre 3 Jun - 17:49

avatar
Det er svært at sige, men der er dog noget, som jeg bedre kan lide end andet.

Først og fremmest kan jeg da lige sige, at jeg hører en del Pop, R&B, HipHop og Rap, da det simpelthen for det meste er noget lign. det som man nu hører på sin iPhone.
Hvorfor er jeg lidt i tvivl om, men det har garanteret noget at gøre med det miljø, som man er vokset op i, og så har det bare været så, at det er de 4 genrer som fanger mig mest.

Kontakt NotAvaibleXDLUK


Skrevet af NotAvaibleXD

Tors 9 Jun - 13:17

avatar
Spørgsmålet er nu mere hvad jeg ikke kan lide XD sæt musik er normalt godt |3 bortset fra opera :s

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tors 9 Jun - 20:32

Fasa
Baru.. Jeg elsker din musiksmag o_o <3 Three Days Grace er mit yndlings band ever...

Jeg er mest til (Hard) Rock, Alternative og (Heavy) Metal. (samt nu-metal!.. Og en smule gothic-metal)
Jeg elsker elektrisk guitar og tempo. Dog elsker jeg når der er noget dystert over det.. Hehe. Jeg går også meget efter tekster som jeg kan relatere til, og siden jeg er lidt af en bitter person >_>
Lige for tiden hører jeg meget:

Nightmare - Avenged Sevenfold
Angels & Demons - 55 Escape
Taste the Blood - Devil May Cry 3 (Ja, det er et soundtrack fra et spil! xD .. Teksten er EPIC.)
Serpentine - Disturbed
Innocence - Disturbed



EDIT: Dog må jeg indrømme at jeg også hører utroligt meget kristen rock-musik, ikke fordi jeg er religiøs, men fordi forsangerne har det med at have ustyrligt gode stemmer. Plus at teksterne er okay hyggelige.

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Lør 18 Jun - 15:41

avatar
Jeg kan bedst lide 60'er-80'er Rock. Kan dog også godt lide klassisk af en eller anden grund. Min yndlingssang er uden tvivl Castles Made of Sand af Jimi Hendrix, fordi den formår at være sørgelig og har utroligt gode soloer. Kan dog også godt lide RATM (Rage Against The Machine) fra 90'erne

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Søn 19 Jun - 12:46

avatar
jeg er til mozart EJ det gas jeg er til hård rock så som metallica selvom metallica laver nogle gode stille sange. jeg havder dog de der stille pop sange vor den kvindelige sanger gnider sig op af en væg og synger som om hun har ondt i maven på et eller andet mærkeligt hotel fordi kæresten er skredet fra dem!

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner