Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Tirs 7 Jun - 21:42

avatar
Kender du det, hvor man mangler noget at se? Det kender jeg i hvert fald, og derfor tænkte jeg på "hvorfor ikke lave en tråd, hvor man kan anbefale en film til alle de andre brugere på NV?", og derfor valgte jeg at åbne sådan en tråd.

Det eneste vi vel har brug for, er lidt handling om filmen (undgå spoiler for andres skyld) og hvad man selv syntes om dem, samt hvorfor.

---

Den første film som jeg gerne vil anbefale, er faktisk en helt række film. Jeg taler nemlig om hele Resident quadrologien.

Filmen handler, kort fortalt, om en virus som spredes ud over hele verden. Der har vi et hold af helte (der er dog kun en, som går igen fra gang til gang), som så bliver sat på den mission, at de skal få stoppet udbruddet af virussen og evt. finde en kur mm.

Selv syntes jeg rigtig godt om dem, da det jo er en traditionel "virus/katastrofefilm" hvor menneskehedens liv bliver sat på en prøve. Der er en masse spænding i filmen, hvilket selvfølgelig også er et plus, og man kan da heller ikke forvente andet.
Hvorfor jeg også godt kan lide quadrologien, er nok pga. selve historien. Filmen er simpelthen så godt fundet på, og det er da kun fantasien, som sætter grænser. Så den kan da klart anbefales.

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Lør 18 Jun - 15:43

avatar
Jeg kan godt lide sådan Fantasy-film så jeg vil gerne anbefale Brazil.
Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner