Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Fre 24 Jun - 17:52

avatar
YYEEESSSS... jeg har lige fået sommerferie jeg har ventet på denne dag i såååå lang tid. hvad jeg skal lave? lad mig tænke.. hmmm... være på NV sove længe og så lige en ferie til feddet (feddet er en lille klat af en halvø i syd sjælland) så lidt gamming ellers ingenting. :) hvad skal i lave i jeres sommerferie? skriv bare i har heeeele ferien til det. kakashi

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Fre 24 Jun - 19:34

avatar
Selv har jeg ikke planlagt så meget endnu - jeg planlægger hen af vejen. Er ret dårlig til at slå ting fast, som jeg engang skal senere.
Men hvad jeg ved, er at jeg skal slappe af. Og i morgen rejser jeg til Malta. Ellers har jeg ikke planlagt meget.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 24 Jun - 19:58

Konan
Jeg har INGEN planer.. præcis som jeg vil have det. Har som DU skriver det svært ved at ting ligger fast og tager dagene som de kommer. Der er afslapning på programmet og også en masse historieskrivning da jeg i hvert fald står uden internet fra på tirsdag og to uger frem

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 24 Jun - 20:16

Anguis
Jeg skal være på NV og måske lave noget på Machaku Uchiha og mig hjemmeside som er www.drager.danskforum.net
vil nogen ikke være medlem der for der er kun 3 lige nu.
Jeg skal spille pokémon Blue, Sliver, Gold og Red på min SP

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Lør 25 Jun - 8:52

avatar
Jeg skal være i mit sommerhus næsten hele tiden og få en masse venner op, fordi jeg bor i England så jeg ser dem sjældent. Jeg fik forresten sommerferie for en uge siden.

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Søn 26 Jun - 10:20

avatar
Jeg har nu ikke fået planlagt noget speciel.. Men indtil videre skal jeg i Sommehus, stene Kingdom Hearts II og Kingdom Hearts 358/2 Dags.. Og så skal jeg self også være på NV ;D

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Man 27 Jun - 22:55

Fasa
Jeg har så haft ferie i lidt tid nu xD .. Jeg har planlagt en lille tour for mig selv, fordi jeg er awesome og skal deles med verdenen 8D ...
(haha... Nej, så selvglad er jeg faktisk ikke.)
Men jeg starter med at besøge nogle veninder i Thisted, for bagefter at tage til London.
Og så ellers skal jeg bare game! Køber nok en PSP i løbet af ferien (fordi jeg bare MÅ spille Disgaea.) og en ny bærbar, til Gymnasiet... Min penge-pung svier allerede.

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Fre 8 Jul - 19:03

Noesmos
jeg skal ikke så meget :( hjemme hos mig ved vi ikke en gang hvor vi skal på ferie henne. jeg skal sikkert være sammen med mine venner og til en fest eller to. det eneste der er sikket er at jeg skal til Genki og cosplaye som zabuza :D
så hvis nogle af jer skal til genki og ser zabuza er det sikkert mig ;)

Kontakt NotAvaibleXDLUK


Skrevet af NotAvaibleXD

Fre 15 Jul - 14:59

avatar
Det har været så dejligt at være på ferie 8)

Er lige kommet hjem i dag~

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 20 Jul - 21:30

Noesmos
derudover jeg har lavet en manga/animelist med noget jeg skal se/læse eller som listen nu hedder "den uendelige liste" for hver gang jeg starter på en serie finder jeg to andre manga/anime jeg vil læse/se :D

Kontakt DeidaraLUK


Skrevet af Deidara

Lør 13 Aug - 17:23

avatar
Jeg har stadig to ugers ferie. (England FTW)

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 13 Aug - 17:29

Fasa
FUUUUUUUUUUUUUU-- (Danmark WTF.)
Jeg starter på gymnasiet på ondsdag. Ad, så skal jeg jo være social.
Men ferien var fed..!
Det er altid fedt at slutte af med Genki-con og sådan.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Gratis forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner