Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 8 Okt - 19:19

Konan
Her holder Suna´s Kazekage til og det er også her alle de militære beslutninger finder sted. Her får Suna hold også deres missioner


((Er du på mission i Suna kan du komme på delmissioner bestemt af Kazekagen.. hvis der er en klar aftale med Hokagen først))

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 11 Sep - 10:43

Suigetsu
"Nå," Kazekagen, hans to assistenter, Julie og Akaui var de eneste i rummet, "hvad kan være så vigtigt at Sarutobi sender personlige budbringere?"
"Det ved vi ikke," svarede Julie, "vi har ikke læst beskeden, men det kan have at gøre med Akatsuki eller Bijuerne,"
Kazekagen modtog skriftrullen og lagde den på bordet.
"Ellers andet?"
"Ja," svarede Julie, "Sanbi,"
Kazekagen så overrasket ud, "Sanbi? Den forsvandt sporløst efter krigen! Kiri har ikke talt om den nogensinde,"
"Men vi ved nu hvor den er, og vi syntes, du skal have det at vide,"
"Hvor er den?"
"Den har en Jinchuriki," Kazekagen så endnu en gang overrasket ud, "hans navn er Baru, han er fra Kirigakkure, men flyttede til Konoha,"
"Så Konoha har fået sig to Jinchurikier siden sidst?"
"Faktisk kun en," Julie pegede på Akaui, "for Baru er stukket af fra Konoha og er nu eftersøgt i de fleste ninjariger,"
"Hvad!? Ved Sarutobi ikke hvordan han skal holde på folk?"
"Han ved det godt, men valgte at så vidt muligt undgå strid," svarede Julie, "men efter Akatsukis angreb blev det meget alvorligt. Jeg tror, han føler skyld over ikke at have gjort noget,"
"Man kan ikke lave om på hvad man fortryder," svarede Kazekagen, "jeg vil øjeblikkeligt sætte en dusør på denne Baru,"
"Ikke endnu," svarede Julie.
"Hvad?"
"En gruppe fra Konoha er på nuværende tidspunkt i færd med et forsøg på at få Baru tilbage til Konoha. Baru ville stikke af fra Suna hvis I sætter en dusør ud, men skulle missionen slå fejl, så skal han have et land mindre at kunne stikke af til,"
"Jeg ser at han har taget sine forholdsregler," sagde Kazekagen, "jeg vil være klar til at sende mine bedste tropper ud på et minuts varsel,"
"Jeg takker på Kencha-samas vejne,"
"Træd af, Julie," sagde han.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 11 Sep - 20:52

Suigetsu
Da Julie var trådt ud af lokalet, stod Akaui ansigt til ansigt med Kazekagen, som netop havde rakt hånden frem, "rart at møde dig, Akaui,"
Akaui tog hans hånd, "det er mig en ære, Kazekage-sama,"
"Du er først blevet Jinchuriki for nylig?"
"Det er jeg, ja,"
"Så du blev udvalgt?"
"Det er en lang historie," svarede Akaui, "men der var ikke andre valg,"
"Du lader til at være en stærk dreng," sagde Kazekagen, "så vi kan være lykkelige over at det ikke var en lille baby,"
"Det kan vi vel... I har også en Jinchuriki?"
"Knægten ved da noget... ja, vi har haft Shikkaku i Jinchurikier gennem adskillige generationer. Først nu om stunder har man fundet større kærlighed for dem. For et halvt århundrede siden blev de betraget som monstre,"
"Hvad tror du, der står i brevet?", spurgte Akaui. Han vidste, det var lidt personligt, men Kazekagen virkede venlig.
"Det er ikke til at sige før man har åbnet-"
"KAZEKAGE-SAMA!", Julie stormede ind ad døren, "udkigsposten har lokaliseret adskillige sårede nogle kilometer herfra! Det kunne meget vel være resultatet af missionen,"
"Jeg sender back-up af sted med det samme," sagde en af Kazekages assistenter.
"Godt," svarede han, "lad os håbe, de fik fanget Baru,"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 18 Sep - 21:47

Machaku
Machaku's is klon løb ind i Kazekagens kontor ''Hr. Kazekage! En fjende er sluppet ind i byen det er en af Baru's mænd, hvis ikke flere af dem! Hospitalet blev angrebet, Shini og Akaui er efter dem i dette øjeblik!''

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 18 Sep - 22:01

Suigetsu
"Jeg prøvede at stoppe ham," sagde sekretæren, "det gjorde jeg virkelig,"
"Stille," sagde Kazekagen roligt, "send et hold Joniner ud for at fange ham og forstærk murene. Selvom man kommer ind i Suna, bliver det svært at komme ud..."

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 18 Sep - 22:12

Machaku
''Jeg er blot en is-klon af den rigtige Machaku.. men jeg kan ikke forsvinde hvis intet skal smadres, da mine is-kloner bliver til is-splinter når klonen bliver dræbt, splinterne sprænger i luften så snart de rammer noget'' Machaku klonen sukker ''Jeg render efter dem.. så kan jeg måske få stoppet deres bevægelser lidt, bered jer på eksplosion!'' Machaku klonen løber afsted..

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 2 Okt - 21:47

Konan
"Okay, så vores sits er altså ikke for god?" lo Kazekagen, og det til alles irritation
"Undskyld hr" svarede en af hans rådgivere "men vi har af gøre med Akatsuki her"
Kazekagen trillede tommelfingeren men faldt så ned fra sin stol "Jamen hvad helvede står i så her for, få skræppet sikkerheden, få vores Jinjuri væk herfra.. og så sendt vores bedste folk ud og se hvad der sker" han rejste sig derefter op igen

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 3 Okt - 17:41

Suigetsu
Akaui, Julie og Shini ankom til Kazekagens residens. Kazekagen stod foroverbøjet og så på en plan over deres forsvar sammen med en af hans bodyguards.
Den anden af hans bodyguards stod ved siden af en lille dreng på omkring 8-9 år, som så nervøs ud.
"Så har jeg fundet Akaui, Kazekage-sama. Jeg har valgt også at tage min anden elev, Shini med,"
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 3 Okt - 18:06

Konan
"Finno" Kazekagen var, for første gang nogensinde begravet i sit arbejde "Mine rådsmænd skal nok følge jer op.." han så så op for en kort bemærkning og så over på den lille dreng "de her folk er vores venner, de skal passe godt på dig" han sukkede venligt "jeg ved godt du sikkert er bange.. men nu skal du vise at du er en stor dreng der kan passe på sig selv" så vendte han tilbage til arbejdet "og nåh ja, velkommen Julie.. Akaui og.. Shi.. øhh dig"

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner