Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Fre 22 Jul - 22:19

avatar
Her på det sidste, har en del nok opdaget, at der har været en del fejlkald på Naruto Village. De fleste har nok oplevet det, når de har været på deres smartphone eller telefon, men der har også været en del på en computer browser.
Men her i går fandt vi heldigvis ud af problemet, og vi har arbejdet meget på at få dem rettet. Desværre fandt vi ud at fejlen ikke var ligetil at rede, og vi blev nød til at opbygge hele Naruto Village igen fra starten af. Dette er så blevet gjort på vores testside, og vi er endelig blevet færdige med det.
I morgen har vi så tænkt os at genetablere Naruto Village, så derfor kan der godt opstå store problemer i morgen. Det skulle dog gerne være ovre dagen efter.
Efter genetableringen af siden vil layotet ændre sig lidt. De fleste browsere vil også bedre kunne se siden, og der skulle ikke længere være problemer med Internet Explorer. Desuden kan Naruto Village også få tilføjet et par nye systemer, som vi forhåbentlig straks ville kunne gå i gang med, når etableringen er færdig.

Vi håber, at i ikke vil bære den af pga. det, og vende tilbage så snart vi får genetableret Naruto Village.

Desuden vil vi også sige mange tak for jeres støtte. Naruto Village har rundet 100 brugere, hvilket vi er meget glade for, og bare gør, at vi få løst til at gøre mere ud af siden. Uden jer ville det ikke være muligt, at have lavet sådan en god side som Naruto Village - tak. ;)

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Lør 23 Jul - 0:12

Noesmos
yay!! 100 brugere (D

Kontakt SasukefanLUK


Skrevet af Sasukefan

Lør 23 Jul - 12:50

avatar
Wow, 100 brugere O:

Kontakt DaidaraLUK


Skrevet af Daidara

Lør 23 Jul - 15:24

Daidara
Jeg syntes det er et fantastisk stykke arbejde der er blevet lagt i siden og jeg er sikker på at 100 bruger kun er starten!
Jeg er sikker på at siden vil blomstrer med tiden især hvis den bliver mere kendt.

Hvad angår problemerne med diverse ting på server eller hvad det nu er så er det da kun dejligt at i register disse fejl og gør noget ved et, min opfattelse er at i lægger et stort arbejde i siden og at den så er nede mens i arbejder på den (for at give os alle en bedre oplevelse) er da kun fuldt forståeligt.

Endnu engang mange tak for alt jeres arbejde på siden.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner