Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Fre 11 Nov - 17:01

Machaku
Masako så over mod Shini ''Fint. Så tager du bare med Machaku og jeg ud at træne snart'' Masako fortsatte med at holde flammerne igang ''Lad os se hvad denne crystal betvinger kan..''

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 11 Nov - 17:14

Anguis
''Oki. som du vil'' Sagde Anguis. Anguis Spang langt tilbage og lavede nogen håndtegn ''Crystal Release: The Gods' Crossings Technique'' sagde Anguis og lage sine hender ned på jorden der kom en lang rakke af skabe krystaller som var på vej mod Masako.

''Masako være gang du destroyer 1 af mine kloner kommer der 2 nye'' grinede Anguis

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Fre 11 Nov - 17:23

avatar
"Kan du også træne mig!?" råbte Blaze inde fra isen af. Han hoppede op til Shini, og smilte. "Sådan nogle teknikker ser man ikke hver dag" sagde han og smilte for sig selv.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Fre 11 Nov - 17:26

Machaku
Masako lavede nogle håndtegn ''Lightning Release: Black Panther'' En gigantisk sort panter af elektricitet smadrede igennem crystallen, og suste ind i Anguis ''Så er han ordnet.'' Masako ser sig omkring ''Shini, Machaku og Blaze, I kommer lige med mig. Anguis du bliver bare der eller noget'' Masako hopper ind i skoven, og Machaku hopper ud af isen og følger efter //OUT//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 11 Nov - 17:28

Konan
Shini slap det ene ærme og faldt mod jorden. Han omregnede højden og sin vægt. Slog sin Sharingan fra så selvom han var blind.. vidste præcist hvornår han ville lande.
"Lad os håbe at han ikke er helt død" sagde Shini for sig selv og fulgte Machaku og hans storebror

//OUT//

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Fre 11 Nov - 17:30

avatar
"Hey vent på mig" råbte Blaze irriteret og skyndte sig efter Shini, Machaku og Masako.
//OUT//

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Fre 11 Nov - 22:56

avatar
Efter Korosu har gået igennem byen i over 1 dag og beslutter sig for at gå hen mod Ninja Akadamiet "Vel... Det er dog ret kedeligt..." Han går der hen af.

//OUT - IN Ninja Akadamiet//

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 12 Nov - 22:18

Anguis
Efter kampen gik Anguis

//OUT//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 12 Nov - 23:31

Shadow
Maruchinu: *så op på himlen og tænkete*

Nigufutsu: *kom løbene*

Maruchinu: *fik øje på Nigufutsu som kom løbene* Hey søs hva så

Nigufutsu: *fik øje på Maruchinu* det er lige dig jeg har ledt efter

Maruchinu: *går hen til hender* hvad er der

Nigufutsu: de.. det er far han er kommet hjem men... *hun bliv helt stille*

Maruchinu: *tog fadt i Nigufutsu* hvad er der sket

Nigufutsu: *hun begyndte af gærde* ha.. han.. han er død

Maruchinu: *gav slip på Nigufutsu og dik et par skit tilbage og fik så tåger i øjene* ne... nej det kan ikke passe *så på Nigufutsu igen og fik så et fast blik* hvor er han

Nigufutsu: han.. han legger på Konoha Hospital

Maruchinu: okay ved de andre det

Nigufutsu: ja de har været ved han men de er taget hjem igen jeg løb ud for at sige det til dig så du kunne nå at se ham

Maruchinu: godt tag du bare hjem jeg tager til hospitallet

Nigufutsu: okay *ser bekymeret på sin bror og løb så hjem*

Maruchinu: *løb mod Konoha Hospital*

//OUT//

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 16 Nov - 18:26

Anguis
//På et klippe//

Anguis kom op til en klippe og havde løst til at lære Suiton: Bakusui Shoha

Anguis fandt sin bog om vand jutsu og fandt Suiton: Bakusui Shoha
han læste om den og gik i gang.

Anguis lavede en håndtegn og sagde ''Suiton: Bakusui Shoha'' og prøvede at få vand ud af sin mund men der skete ikke nået. Han prøvede i nogen dage med ligt søvn og pøvede igen og igen, til sidst skete det, der kom en masse vand ud af hans mund, og hoppe op på bølgen og kunne nu komme hurtig frem og tilbage.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 19 Nov - 23:39

avatar
//Training Field//

Blaze kom haltende ind på Training Field, mens han skældte ud på sig selv. "Hvis du var stærkere kunne du have klaret det!" sagde han vredt og gik han til stammerne. Han begyndte at slå på dem med sin venstre arm, fordi højre arm var indbundet.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 19 Nov - 23:45

Konan
"Hvorfor træner du alene" lød en stemme og en kvinde omkring de 30. Hun havde sort hår og øjne af samme farve. Hun smilede venligt "du burde vel være sammen med dine venner i stedet for"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 19 Nov - 23:51

avatar
Blaze stoppede og kiggede over mod hende. *Hun ser da meget venlig ud* tænkte han først. Så smilte han til hende. "Der er noget jeg har brug for at gøre...Og det kan mine venner ikke hjælpe med" svarede han, med en trist mine.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 20 Nov - 0:16

Konan
Hun smilede "Du minder så meget om min lillebror.. eller som jeg husker ham.. det er mange år siden jeg så ham sidst"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 20 Nov - 0:17

avatar
Blaze så bekymret på hende. "Hvad skete der?" spurgte han trist. Han gik haltende hen til hende og så hende i øjnene.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 20 Nov - 0:25

Konan
"Han blev Jonin i en meget ung alder og tog af sted på mission.. den kom han aldrig hjem fra" hun smilede "men han efterlod mig en besked.. selv i det døde mørke.. så han sit mål tydeligt" du minder mig om ham

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 20 Nov - 0:30

avatar
Blaze blev motiveret af at høre kvindens ord. "Hvis du syntes jeg minder om ham, vil du så ikke træne mig?" spurgte han og så bedende på hende.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 20 Nov - 0:37

Konan
Hun lo "Tja.. jeg har ikke så meget at se til nu" hun smilede men hvad kunne jeg træne dig i.. jeg er Uchiha.. og du.. efter alt at sige ligner du en Hyuga"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 20 Nov - 11:52

avatar
"Hvad med nogle Katon-jutuer? Eller bare noget Taijutsu?" spurgte han bedende damen. Han rakte hånden frem. "Må jeg i det mindste vide dit navn? Jeg hedder Hyuga Razor Blaze" sagde han glad.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 20 Nov - 17:49

Konan
"Uchiha.. Uchiha Takinia" hun smilede"så så lad gå" lyn hurtigt slog hun ud efter Blaze "træningen er begyndt"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 20 Nov - 21:43

avatar
Blaze opfattede hurtigt slaget, men kunne kun nå at blokere mod det med hans raske arm. Hurtigt sparkede han ud mod hende med sit højre ben, da det andet var brækket.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 23 Nov - 19:40

Anguis
Anguis lavede en lille sø af det vand som kom fra sin Suiton: Bakusui Shoha, og Anguis stod på vandet, anguis tog sin bog om vand jutsu og fladt over Suiton: Goshokuzame, Anguis læste om den og så at det var en rang B jutsu, Anguis lage sin bog i sin lomme i som jakke som er vand tæt, Anguis puttede sine hænder sammen (Jeg kan ikke stave det andet) og sagde ''Suiton: Goshokuzame'' lage sin ene hånd en på vandet men der skete ikke nået. Anguis prøvede i dagevis nok 7 dage før det skete, der kom 5 hajer af vand, ned i en lille sø som Anguis har lavet.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 24 Nov - 21:57

Konan
Kvinden lo "Jeg bliver nød til at smutte" i samme nu hørte hun noget "men du er heller ikke alene mere.. måske kunne du finde en af dine venner at træne med" og så forsvandt hun

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 24 Nov - 22:20

avatar
Blaze smilte lidt for sig selv, over Takinias ord, men besluttede alligevel bare at tage hjem og træne noget mere. Hans venner behøvede ikke at hjælpe ham. Han ville bare bevise at han kunne klare at stå på egne ben. //OUT//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tirs 29 Nov - 10:43

Shadow
//Training Field//

Maruchinu: *kom løbene og smid sin taske på jorden og begynde at træne han tog tre kunais farm og band nogle næsten usynlig snurer fast og kaste dem mod ver sit træ han tog ennu en kunai og band den til de tre snuer og kaste den mod et andet træ så at snurerne bliv holdt stamme han tog til sist sit sværd og hoppe op på de tynnde men meget stærke snurer og tærne sin balangse og sin sværd tiknik han faldt ned mange gange men hoppe op igen og igen til han kunne gå rundt uden at falde ned til sist hoppe han ned og tog en madpakke farm og begynde at spise* hm

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner