Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 7 Dec - 23:15

avatar
Blaze undgik alle slagene, men blev ramt af det sidste. Han knurrede og skar den ene af kopierne over med sit sværd.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 7 Dec - 23:33

Machaku
Kopien blev til chakra, og fløj tilbage til Machaku ''Blaze! Hver gang du dræber dem, får jeg noget af dit chakra!'' Machaku's Mangekyo deaktiverede, og Machaku gik over til Blaze ''Det er ikke meningen vi skal dræbe hinanden. Du er blevet stærkere af dette. Lad os stoppe kampen og få noget Ramen, jeg gir.'' Machaku klappede i hænderne og kopierne blev til Chakra, som forsvandt ind i Machaku ''Jeg er nemlig ved at være ret træt og sulten'' Machaku smilte venligt til Blaze

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 8 Dec - 9:11

avatar
Blaze hoppede over mod Machaku, med blodtørst i øjnene. Pludselig blev Blaze kastet tilbage og en pige stod foran Machaku. "Blaze! Hvad er der sket?" spurgte hun forvirret. Han skyndte sig at tage fat om Blaze og lavede nogle håndtegn. "Fuin Jutsu" sagde hun stille og satte et mærke på Blazes pande. Hun samlede ham op og smilte til Machaku. "Du må undskylde ulejligheden, men der er noget jeg skal tale med min lillebror om" sagde hun uskyldigt og var væk med det samme.

//OUT//

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Tors 8 Dec - 17:58

avatar
/biblioteket
jeg hopper ned fra bibliotekets tag og opdager at jeg er i bibliotekets baggård. "Ups... hvor er jeg? nå, pyt med det. Men hvor er Maru?" jeg ligner en stor spørgsmåltegn imens jeg prøver at finde indgangen til biblioteket.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 9 Dec - 0:02

Shadow
//Biblioteket//

Maruchinu: *står ved hoved døren og venter på Ren* gad vide om han kan finde her hen *sidder sig ned og tager sin fløjte farm* måske kan han hører når jeg spiller på min fløjte *bygynder at spille den samme sang som Ren havde hørt inden de var tage hen mod biblioteket*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 9 Dec - 11:50

Anguis
//Biblioteket//

Anguis var kommet til biblioteket for at afvelever den bog om Crystal jutsu og den var for gammel so han skulle betale 100 Ryo til bibliotekaren.

Da Anguis havede gjort det så gik han ud og så Maruchinu spille på fløjte, ''Hej Maruchinu hvem venter du på?'' spurte Anguis

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 9 Dec - 12:47

Shadow
Maruchinu: *fik øje på Anguis* hej Anguis jeg venter på Ren *ser op mod skyerne*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Fre 9 Dec - 13:13

Anguis
''Oki. men du ved ikke hvor der er en billig bogbutik her i konoha??'' Sagde Anguis

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 9 Dec - 19:27

Shadow
Maruchinu: *tænker sig lidt om* hmm det kommer nok an på hvilken bog du vil ha

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 11 Dec - 15:40

Anguis
Jutsu bøger

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Man 12 Dec - 10:19

Shadow
Maruchinu: der er menge Jutsu bøger der er jo Genjutsu Ninjutsu Senjutsu Taijutsu og Dojutsu så vilken slags er det du skal bruge *ser på Anguis*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Man 12 Dec - 10:37

Anguis
Nin- og Genjutsu men ved du hvor henne?

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Man 12 Dec - 14:56

Shadow
Maruchinu: hmm lad mig nu se *tænker sig om* lidt længer nede af gaden og så skal du gå til venster og så skal du gå to blokke farm og så skal du til højer og så skal du bare forsætte lige ud og så skulle du komme til Dokos-Boghandel der har jeg fåret mange af mine bøger men Dokos er lidt skør og han kommer tit til skade men han skal nok klarer den men du skal bare sige du er en ven af mig så kan du måske få en bog uden at skulle betale *tager et stykke papir farm og skiver noget på det* jeg skal enlig have en pakke der fra så vil du hente den til mig bare giv Dokos det her papir så ved han selv hvad han skal

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Man 12 Dec - 15:22

Anguis
Anguis tager papiret og takker, og løber den vej som Maruchinu sagde, og Anguis kom der hen til Dokos-boghandel.

Anguis går ind og finder de bøger og går over til Dokos. ''Jeg vil godt købe disse bøger'' som han fandt(Alle Vind Jutsu og du kan lære og Crystal Jutsu en mystisk chakra type)''Og jeg kender Maruchinu'' sagde Anguis

Dokos: Kan du bevise det sagde han.

''Ja det kan jeg'' sagde Anguis og gav han papiret

Dokos: Det er i ordten du for halv pris. Og han går hen og finder en kasse frem men falder så lang han var, men raser sig op hurtig som han var faldet. Han tog kassen og gav den til Anguis.

Dokos: Du skal betale 120 Roy.

''Oki.'' sagde Anguis og fandt de 120 Roy og løb med kassen og bøgerne.

Anguis kom hen til Maruchinu. ''Jeg har din kasse og jeg fik halv pris for bøgerne, Anguis gav Maruchinu kassen.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Man 12 Dec - 15:28

Shadow
Maruchinu: mange tak Anguis *tager kassen* hvad er det så for nogen bøger du har købt *så på Anguis*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Man 12 Dec - 15:29

Anguis
''Om vind jutsu og crystal jutsu men hvad er der i din kasse?'' sagde Anguis

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Man 12 Dec - 15:36

Shadow
Maruchinu: okay *så på Anguis* det er til noget jeg har arbejde på i lang tid *lukke øjene* men det er heller ikke noget du skal blande dig i

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Man 12 Dec - 21:22

Anguis
Oki. sagde Anguis og løb væk igen

//OUT//

//Et Våben butik//

Anguis kommer ind på våben butikken for at købe våben han købte for godt 3000 Ryo.

//Et våben Butik - OUT//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tirs 27 Dec - 4:12

Shadow
((ved et vandfald))

Maruchinu: hvad siger du så søs

Nigufutsu: WOW det er smukt

Maruchinu: nu er det tid til at begynde at træne *går hen mod vandfaldet og smider så sin trøje og går så ind under vandfaldet og kan nu mrake det store pars fra vandet og sidder sig så ned og mediter*

Nigufutsu: *ser på sin bror med store øjne* d.. d. det der kan ikke passe *sidder sig lige foran sin bror og tager også sin trøje af og prøver på at mediter* hvordan kan du holde det ud

Maruchinu: jeg lytter til naturen og lader den skade min krop men samme tid helder den også mine sår

Nigufutsu: vilke sår du er da ikke kommet til skade

Maruchinu: ikke yder sår men inder sår sår i min sjæl den heldbader min sjæl men vær nu stille og lydt til vinden og vandet lad dem komme ind i din krop og slap helt af

Nigufutsu: jeg forstår ikke men jeg skal prøve *lukke sine øjne og prøve på at lytte men bliv bare meger og meger irertert* det hjælper ikke

Maruchinu: tålmodihed min kærer søster jeg lærte det heller ikke på en dag men det kommer med tiden så slap nu af og lydt

Nigufutsu: *prøvede igen og igen og igen ind til hun slappe helt af* jeg tror det virker nu

Maruchinu: godt klaret søs lad os nyde vinden og vandets sang *tog sin fløjte farm og begynde at spille en sang* denne sang lærte farfar mig han kalte den wind and water melody *og spille så vider*

Nigufutsu: *lukke øjne igen og nyder med på melodien*

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Tirs 27 Dec - 14:17

Anguis
//Et Vandflad//

Anduis kommer hen til vandfaldet og ser Maruchinu sammen med sin søster.
Anguis setter sig på græsset og begynder at mideter.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tirs 27 Dec - 18:14

Shadow
Maruchinu: *stopper med at mideter* hvad er klokken søs

Nigufutsu: *ser på sit ur* den er 16:09 hvorfor

Maruchinu: ååhhh nej jeg kommer forsent jeg må løbe nu *tager sin trøje på igen og begynder at løbe*

Nigufutsu: vent på mig *tager også sin trøje på og løber efter sin bror*

Z: *kom løbene* hvor har du været vi venter på dig

Maruchinu: jeg er på vej jeg glemte tiden det er det hele lad os nu få fart under føderne *løber alt hvad han kan*

Z og Nigufutsu: *løber med*

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 25 Jan - 20:09

Suigetsu
((På en café))

Akaui og Machaku sad på en café med et glas te hver. Akaui tog en lille slurk, "skal du nu også af sted?"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 25 Jan - 20:27

Machaku
''Jeg skal have mig en trænings partner af en art'' Machaku tog en slurk ''Jeg vil have hævn.. min storebror skal nakkes.''

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 25 Jan - 20:40

Suigetsu
"Du er da endnu værre end Blaze," mumlede Akaui, "du regner med at komme ind på livet af et akatsuki-medlem ved at træne?"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 25 Jan - 21:07

Machaku
''Nemlig.'' sagde machaku selvsikkert

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner