Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 11 Sep - 23:54

Suigetsu
Nu, da Chunin Udvælgelsen er overstået, har et nyt ark taget dens plads.

Om Arket
Akatsuki er sprunget ud af skyggerne for en stund. Deres angreb på Konoha og tyveri af ringene har chokkeret ninja rigerne.
Men ikke så meget som chokket over, at Oto, et land man har givet tilgivelse for sin allerede lovløse historie, var allierede med denne organisation.
Ninja rigerne har endnu ikke en konkret plan, men en ting er sikkert: Det tegner til krig mod Oto!
Mens Akatsuki i stilhed forbereder sig til ukendte formål, er Kagerne i færd med at mobilisere deres styrker til krigen.
Alle og enhver ved, at det er stilheden, før stormen bryder løs...

Min Kommentar til Arket
Dette er så sandelig stilheden før stormen. Det er nu, man forbereder sig til noget, som denne gang ikke er ukendt. Udnyt denne stilhed til at udfolde jer.
Selve Arket er ikke så meget for at have gang i den som at få lagt grundlag for det fremtidige plot.

Events
Som sagt er der ikke meget gang i den, men der sker stadig ting overalt, så husk at holde øje!
Jeg kan næsten med sikkerhed sige, at der vil være et event til efteråret, så glæd jer!

Gode Råd
Så er det tid for jeres karakter at udvikle sig! Lad dem opleve nye ting, se nye steder, og sørg for at give os et indblik i ånden inden krigen.
Akatsuki og andre trusler holder sig ikke væk fra Konoha for evigt, så udnyt freden så godt I nu kan.
Derudover vil jeg VIRKELIG anbefale jer at følge med. Selvom det er irriterende med en million "ligegyldige" indlæg i "Land of Wind", så kan det have betydning senere.
Dette er Arket, som man skal bruge til at få forståelse for fremtiden i RPGen. Gå ikke glip af det.

Det var alt for nu. Kommenter gerne arket, stil spørgsmål osv.
Konan og jeg skal nok opdatere, hvis der sker noget nyt.

- Suigetsu
Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner