Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Næste

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 9 Nov - 15:46

Konan
RPG personalet har længe drøftet over et såkaldt Timeskip (tidsspring). RPGen er ved at være så rolig og godt etableret at vi godt kan lade folks kræfter slippe lidt løs. Vi har i tankerne af et toårigt timeskip, altså, hvis din RPGperson er 14 vil han/hun altså være 16.
Efter alt at sige vil Timeskippet foregå i starten af det nye år og vil strække sig over en uge.. det vil sige at fra fx mandag til søndag skal folk gøre sig klar til timeskippet. Først Mandagen efter vil det officielle timeskip finde sted og først der må alderen ændres.
Et timeskip giver folk mulighed for at udvikler deres karaktere og gøre dem mere modne, da vi også vil træde ind og påbegynde de lidt mere modne historie arker.
Hvornår dette finder sted er ikke helt afgjort.. men det bliver i januar 2012 kan jeg sige..
Kom endelig med forslag til hvordan vi skal fejre vores timeskip, og hvilket ark DU måske har i tankerne
Disse tanker kan enten skrives til Konan eller skrives i det specifikke emne der snarest vil komme ind under RPG tråden

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 9 Nov - 17:53

Anguis
jeg har lige et spøresmål den Timeskip gælder det også jutsu alså at man må skrive nogen nye jutsu uden at træne dem?

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 9 Nov - 18:02

Konan
Du skal ikke overpumpe dig selv med nye Jutsuer.. Det tager jo tid at lære og perfektionere dem.. så en 3-4 stykker må man godt have lært.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Ons 9 Nov - 18:05

Anguis
oki. det var også det jeg havede i tankerne

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 9 Nov - 18:40

Noesmos
fed ide!! :D jeg vil sige at timeskip'et skulle ligges den første mandag i 2012. at det ligger tæt på at vi begynder på et nyt år synes jeg passer godt :D

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 9 Nov - 20:24

Machaku
Lyder fint. MEN JEG ER PÅ SKITUR LIGE EFTER JUL XD

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Ons 9 Nov - 22:33

avatar
det lyder godt, så jeg tror jeg ville træne til en hele ny jutsu som kun naruto's far kan. Nemlig, "Flying Thunder God Technique" så det passer fint til timeskip da den er mega svært at træne og renshiro ville kun træne denne jutsu indtil han mester det så det passer meget godt. Men jeg har lige en spørgsmål, hvad så med rank? Altså vi kan forevige ikke være genin? kan vi? O.ô

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 9 Nov - 22:36

Machaku
Der kommer en Chunin eksame i December tror jeg. Jeg er ikke sikker, men jeg tror det..

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 9 Nov - 23:03

avatar
Renshiro, det er ikke kun Minato som kan bruge den teknik. Han har lært den til tre Jounins fra Konoha, som bruger den i kapitel 562 til at få Mizukage til kampstedet.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 10 Nov - 10:50

Konan
Rangen ændre sig ikke, hvis du når at blive Chunin til jul forbliver du Chunin efter timeskippet. Det samme gælder hvis du er genin
Men er man Chunin kan man måske blive forfremmet til Jounin efter timeskippet

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Tors 10 Nov - 14:32

Anguis
Jeg vil blive glad for vis jeg kunne blive Jounin til timeskippet

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tirs 22 Nov - 22:30

avatar
Konan, jeg troede ikke at man kunne blive Jounin???

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tirs 22 Nov - 22:33

Machaku
Det kan man godt, efter timeskippet. Det er og ikke alle som kan, man skal vist være kvalificeret eller noget.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tirs 22 Nov - 22:38

avatar
Nåh okay...Tak for info Machaku xD

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Tirs 13 Dec - 19:57

Anguis
Jeg har lige et spørgsmål kan man godt få en extra chakra type?

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tirs 13 Dec - 19:58

Machaku
Du kan vel sige at du går ud og træner, og så har en ekstra chakra type når du kommer tilbage, hvilket er efter timeskippet :)

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 21 Jan - 20:08

Anguis
Er det på mandag at vi må ændre ens alderog det andet??

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Lør 21 Jan - 21:32

Machaku
Vi skal lige vente noget tid endnu :)

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 21 Jan - 21:41

Anguis
hvad mener du?

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 22 Jan - 11:33

Konan
OBS; Nu da Chunin eksamen er slut vil jeg gerne bruge tiden på at sige, at allerede fra mandag den 23 og til fredag den 27 har i til at gøre jer klar til timeskippet.
Så i løbet af næste uge vil jeg bede jer ændre i jeres profil

Ting der SKAL ændres er;

- Alderen skal have 2 år plusset til ((Dvs. er du 13 nu, vil du så blive 15))

Ting der IKKE MÅ ændres er;

- Rangen ((Under timeskippet kan ingen skifte rang, dette kan først ske, efter))

Lørdag og søndag fraråder vi at i skriver RPG, der har Suigetsu lige de sidste par ting der skal ordnes, så vi mandag den 30 kan åbne RPGen igen, to år frem i tiden

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 22 Jan - 13:41

Anguis
Her et lille spørgsmål hvornår må vi så sætte flere jutsu og måske en chakra type ind på hvors profil?

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Søn 22 Jan - 18:27

avatar
har lige en spørgsmål: Hvis min karakter ville gerne lære mere om fx. Sunagakures underverden, skal han først snakke med hokage om tilladesen til sunagakure og derefter finder han selv underverden derhenne eller foregår det hele anderledes? altså min karakter er jo en figur som interesser for det sorte market og visse andre ting imens han finder ud af hvem er underverdens boss og derefter snigmorder han ham, så det sorte market holder op. Og på den måde bliver han jo lidt stærkere og sammen tid bruger han jo to år på at udslette andre byers underverden og på den måde får han jo et ry. ;D
og naturligvis hører ham mere og mere om akatsuki så jeg tænkte om det er okay? :O

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 23 Jan - 18:27

Konan
Hvis du kan smelte det sammen, så det ikke virker alt for overdrevet må du da gerne

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Man 23 Jan - 19:09

Suigetsu
Jeg vil nu sige, at det virker FOR ekstremt. Ikke fordi ideen er dårlig, men fordi du på en måde plot-bender. Du giver din karakter et ry i RPG-universet uden at skulle bruge energi på det og du bygger for meget på et univers, der ikke er forklaret meget om i Naruto universet.
Det er okay at undersøge underverdenen, men ikke noget med at ændre på det eller at give dig selv et ry, for det sker ikke uden at du som RPGer udfører mere end bare at skrive et skema.
Håber, du forstår min mening :)

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Man 23 Jan - 21:33

Anguis
I har ikke svaret på mit spørgsmål Her et lille spørgsmål hvornår må vi så sætte flere jutsu og måske en chakra type ind på hvors profil?

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner