Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Søn 4 Dec - 18:12

avatar
DC Universe er et open world MMORPG spil til PC og PS3.
Jeg er først lige begyndt på spillet, er allerede kommet i level 7, har klaret over 10 missioner og befinder mig omkring Gotham, hvor jeg lige har klaret min første boss, fugleskræmslet Scarecrow! :D
Jeg elsker spillet ind til videre, men alt det fis på at installere det, downloade og queuen er altså ret irriterende, men heldigvis finder jeg ingen lag i spillet, det mere download tiden, det tog mig 1/4 af min dag på at få det til at downloade. :/
Men spillet er helt klart noget der skal anbefales, fantastisk tidsfordriv. :)

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Man 5 Dec - 12:24

Fasa
Det ser vildt awesome ud! :O ... Det må jeg næsten begynde på.. Ærgerligt at det ikke er der til Mac xD .. Så må jeg jo bevæge mig til en anden computer. Ah well. Hvad vil man ikke gøre for at blive superskurk?

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Man 5 Dec - 20:59

Noesmos
ja det ser fedt ud :D og har downloadet det! men jeg har kun lavet min karakter for så kom jeg i tanke om det er kaldes lektier -.- looking forward to actually play it (D
Kontakt
synes godt om

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 6 Dec - 10:35

Konan
Og der hader man, at man har en lille Notebook der nærmest ikke kan mere end internettet.. måske burde jeg se på det, når jeg har en bedre computer på mig

Kontakt Kai UchihaLUK


Skrevet af Kai Uchiha

Lør 30 Jun - 9:19

Kai Uchiha
jeg har 3 eller 4 max lvl... og en healer på item lvl 60+ :D

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner