Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 5 Feb - 16:20

Machaku
Da vi kan få problemer med at vi ikke har copyright på siden, vil jeg bede jer alle sammen om at slette jeres avatars. Og siden vil snart ikke have nogle naruto-medier udover skriftlige ting. Derudover bliver de ting, som kan nakke os for copyright blive nakket. Vi vil nemlig ikke have Bandai Namco på nakken, osv. Jeg håber I kan forstå dette. BWT Sasukefan har sagt op, så vi mangler en ny koder. Interesserede kan kontakte Admin eller Machaku. Alle de ting, som biografier og sådan bliver slettet. Men foraet er vel det vigtigste.
Kontakt
synes godt om

Kontakt Jirai-yaLUK


Skrevet af Jirai-ya

Søn 5 Feb - 19:47

Jirai-ya
At nogen af os har avatars kan NV vel ikke komme i problemer for. For det første er det de enkelte personer der skal tages fat i. For det andet er hjemmesiden lavet før dette blev vedtaget og for det tredje bør der komme en advarsel og en informering om de nye regler, før en konsekvens (bøde/lukning) pålægges. Alt andet vil være urimeligt.

Derudover forstår jeg ikke frygten for dette ACTA/copyright. Som jeg ser det er det et scam, for netop at skræmme folk/hjemmesider mod at gøre den slags.

Et hurtigt opslag af Naruto på Google giver 397 mio. hits. Hvis 1/100-del af dem har disse "ulovlige" copyright, so what? Hvad er chancen for at Bandai Namco kan sagsøge 3,97 mio. hjemmesider? Arh, come on.
Kontakt
synes godt om

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 5 Feb - 20:59

Anguis
Vis men går ind i Personalet kan man er et copyright mærke

Kontakt AdminLUK



http://www.naruto-village.net

Skrevet af Admin

Søn 5 Feb - 21:39

avatar
Ja. Copyright til NVs host :P

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Søn 5 Feb - 21:47

Anguis
så der er Copyright på og når jeg søger på Bandai namco å kommer der kun nogen spille hjemmesider

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner