Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt HidanLUK



http://www.naruto-universet.dk

Skrevet af Hidan

Man 27 Dec - 0:14

avatar
Emnets overskrift siger sig selv, hvad er den sørgeliste scene i animen og hvorfor?

Naruto Shippuden Episode 27 - Sasori's flashback.
Jeg synes helt klart denne scene, var sørgelig, jeg var så tæt på at græde over det.
Det var sådan en sørgelig scene, nok en af de mest sørgeliste jeg har set, tror faktisk den overgår alt af sørgelig ting jeg har set i anime.
Hvorfor? Denne scene forklar meget om hans barndom, hvor sørgelig det måtte have været at være så ensom, og nød til at have dukker som mor og far, ej det er simpelthen sørgeligt! ;__;

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 27 Dec - 16:53

Konan
Åhh der så en del scener hvor jeg har siddet og fået fugtige øjne og scener hvor jeg har kunnet mærke helt ned til benet hvordan de personer har det.. Sad her den 24 og så Disney juleshow og var ved at tude (dog af grin) da Bom udbryder ”Glædelig Jul” til askepot efter de små mus har syet hendes kjole

Men *host* det er jo en anden sag.. sørgeligste scene findes her: https://www.youtube.com/watch?v=CczW117JD7Y

((Dog er det på Tysk.. men det burde vi alle vel forstå lidt af)) det er nemlig ikke ude på engelsk og kan ikke finde den med engelske tekster

Naruto Shippuden Episode 82: Shougi spillet, Nara far mod Nara søn

Jeg har altid, og vil altid finde Hidan og Kakazu arket et af de sørgligeste arker i hele Naruto serien og hele afsnittet er sådan lidt mut og trist.. men i sær denne scene hvor der faktisk ikke sker mere end at Shikaku og hans søn spille Shougi og taler sammen er så skønt.. ohh jo så bliver lille Shika lidt ked men kommer samtidig op med en plan til at hævne sin faldene sensei. Den måde hans far hjælper sin søn videre, så cool.. ingen rigtig trøst og ingen store ord.. han er hård og kontant.. og alligevel kærlig
Så der har i det.. den scene jeg har haft sværest ved ikke at snøfte en smule ved.

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Man 10 Jan - 23:39

Fasa
Da jeg så titlen, tænkte jeg på samme episode som Hidan, så jeg er helt enig ;_; .. Den er bare sørgelig, har set den om og om igen..

Men bare for at nævne noget andet, Itachi's sidste ord. Kan ikke huske episoden, men her er scenen: https://www.youtube.com/watch?v=-ZJNJ08zbQk&feature=related
Den dude har bare været ufatteligt meget igennem for sin lillebrors skyld. Det er søskendekærlighed i så stor en grad at det næsten ikke er til at fatte... Det er også lidt sødt at man endelig ser Itachi smile >_> ..

Kontakt Minato & Itachi ^^LUK


Skrevet af Minato & Itachi ^^

Lør 23 Jun - 19:30

Minato & Itachi ^^
Episode 139/141 (kan ikke huske det helt præcist).
Men Itachi's sidste ord /: Det er såå syndt, at han har "ødelagt" sit eget liv pga hans kærlighed til lillebroren, Sasuke var så stor.
Det er den sørgeligste del i hele shippuden, men alligevel også min y-del?

Men i Naruto (ikke shippuden) er den sørgeliste del nok Gaara's flashback >_<' Den stakkel..

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner