Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 1 Jan - 16:30

Suigetsu
Ja, overskriften siger det hele: Hvem er Madara?

Vi ved alle sammen, at man ikke kan være udødelig... Madara kan ikke have levet i så lang tid (medmindre han lavede en syg i hovedet Jutsu ligesom Kakuzu...), så et eller andet må stå bag.


SPOILER!!!
Der har været masser af teorier gennem tiderne, og den mest kendte er nok Tobi = Obito. Ikke blot er det næsten de samme bogstaver (bortset fra et ekstra O), det ville også være et smart side plot. Men det kan ikke være ham!
Bemærk: Hele Obitos højre side blev knust! Tobi/Madar har sit højre øje intakt! Der er heller ingen måde, hvorpå han kunne overleve det. Man ser i et Flashback hvordan Madara så ud, da den nihalede angreb. Han var alt for høj til at kunne være Obito!
Og sidst, men ikke mindst, hvordan kunne han have et fuldt fungerende s
Sharingan kort efter at han var blevet mast?
SPOILER SLUT

Her er min teori:

Inden Madara døde, forseglede han sin Chakra i en maske. Når denne maske så sættes på en person, vil den person forvandles til Madara!
Sådan har han overlevet i lang tid, og det lader til, at han blev glad for 4. Mizukages krop, og har brugt den siden Mizukagen forsvandt. Derfor genkender Kisame ham som Mizukage.
Han kan muligvis også have overtaget Obito, hvis Obito overlevede. På den måde kan alle teorier stemme overens :)

Hvad med jer? Har I teorier? Og hvad synes I om min?

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Tors 6 Jan - 21:10

Fasa
Din teori er ret fed og giver mening, på en mystisk måde o.O .. Derudover er der en i Fable som kan det præcis samme, så det er set før...
Tror du så at han kan have overtaget Nagato's krop, nu da hans maske ser helt anderledes ud og alt det der?

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Søn 16 Jan - 16:18

Suigetsu
Tjo... det kan måske have at gøre med det faktum, at han har fået Rinnegan...
Hans maske ændrer sig somme tider.
For eksempel i et flashback fra dengang han hjalp Itachi med at udrydde Uchiha-klanen... Den ændrer sig vel med tiden ligesom folk bliver ældre ^_^

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Tors 20 Jan - 21:05

avatar
jeg har tænkt den samme tanke at madara har overlevet i obito :D ps. den maske som madara har haft som forestiller shaingan er mega fed!

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 20 Jan - 21:31

Suigetsu
Drop nu det der "Madara = Obito" snak -.- Han blev knust af klipperne (helt sikkert hans højre side), og hvad (CENSUR!) ville Madara dog have at gøre med en Chunin, som knapt nok har fået sit Sharingan? Drop det! Det sker bare IKKE!

Og hvad mener du med "Har haft"? Det er jo hans nye maske! Han fik den efter at have besejret Konan. Hvis du ikke vidste dette, så lad bare være med at tale om noget du ikke er helt med på xD

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Tors 20 Jan - 22:49

avatar
ok vi ladder det ligge hi

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Fre 21 Jan - 16:29

Rock Lee
Suigetsu han kunne da godt være Obito.. Alså jeg siger ikke han er men Obitio kunne vel da godt have en stor hemmelighed eller fakede hans egen død eller noget. Det her er manga.. Like alt kan ske :O Jeg tror vel han har en eller anden forbindelse til ham eller noget.. Ellers er det ret ondt XD Alså der er mange hints til det og hvis det har intet med ham at gøre XD Det ville være ret sejt :O

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 21 Jan - 18:10

Suigetsu
Hvilke "Hints"? Hvis du snakker om navnene, som minder meget om hinanden, så kunne han ligeså godt være Obi-Wan fra Star Wars xD
Jeg vil mene, at med min teori, kan Madara godt bruge Obitos krop, men hvorfor fik han så Obito ud af klipperne bare for at bruge hans krop?
Og der er ikke noget specielt ved hans Sharingan, så hvad i al verden er der at komme efter her?
Han kan godt være Madara, men i så fald ville jeg være MEGET skuffet over Kishimoto-sama D:

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Fre 21 Jan - 21:35

avatar
jeg er helt enig i dit sidste udtryk. SAMA

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 21 Jan - 23:03

Suigetsu
Nemlig! SAMA! (Super Awesome Master Artist xD)
Jeg synes nemlig, at han fortjener respekt :D

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Lør 22 Jan - 3:10

Rock Lee
Og hans øje foreksemple :O Og alt det du siger behøvder jo nødvendigs ikke være sandt.. Man kunne tage det så langt som madara fatisk havde taget obitos krop der eller den ikke blev ramt af klipperne. Måske er der noget særligt ved ham eller noget..

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 22 Jan - 12:53

Suigetsu
Jeg ved det godt, men Kishimoto-sama ville virkelig skuffe mig hvis han gjorde det sådan -.-

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 25 Jan - 21:55

Noesmos
jeg tror ikke obito og madara har noget med hinanden at gøre. kishimoto-sama skabe bare obito for at vise hvordan kakashi fik sharingan-øjet. plus at da kakashi døde under pains angreb så man obitos sjæl sammen med minato og rin inden kakashi talte med sin far ved bålet.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tirs 25 Jan - 22:22

Suigetsu
Smart observeret, noesmos!

Det var Kishimoto-samas største fejltagelse at skabe Obito, fordi ingen gider at have ham død. Der dukker for mange teorier op omkring ham. Kishimoto-sama skulle bare ikke have dræbt ham. Han var for sympatisk til, at man bare kan acceptere, at han døde i fred :(

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Tirs 25 Jan - 22:33

Noesmos
jeg vil nu ikke sige at det var en fejltagelse, men ellers er jeg helt enig med dig

Kontakt KakashiLUK


Skrevet af Kakashi

Ons 16 Feb - 22:05

avatar
noesmos skrev:jeg tror ikke obito og madara har noget med hinanden at gøre. kishimoto-sama skabe bare obito for at vise hvordan kakashi fik sharingan-øjet. plus at da kakashi døde under pains angreb så man obitos sjæl sammen med minato og rin inden kakashi talte med sin far ved bålet.

DØR KAKASHI.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 16 Feb - 22:12

Suigetsu
Der skulle du have advaret om spoiler, noesmos.
Kakashi: Hvis du vil vide det, så...
Spoiler:

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Ons 16 Mar - 1:43

Rock Lee
Som sagt før så kunne Madara godt have taget hans krop. Jeg ved ikke lige hvorfor han skulle tage den men sikkert noget med den hvde skjulte evner eller han var født med en særlig kraft begrund af sin blod linje eller måske i familie med ham. Alså det er jo hans krop og ikke hans sjæl så det er også muuuuligt

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 16 Mar - 15:56

Noesmos
tja det vil give god mening hvorfor madara er så gammel. men hvorfor vægle en dreng hvor halvdelen af kroppen er knust og hvor det friske øjne på venstre er fjernet. obito er dø og begravet under sten.

Kontakt Rock LeeLUK


Skrevet af Rock Lee

Ons 16 Mar - 16:31

Rock Lee
Det har jeg laaaavet en teeeori om :O Og ja obito er vel dø men du ved ikke kroppen stadig er der :O

Kontakt NoesmosLUK


Skrevet af Noesmos

Ons 16 Mar - 16:41

Noesmos
nej det jeg ved men jeg mener bare hvorfor skulle madara overtage obito krop. der er en halv krop tilbage og intet sharingan. den gang findes uchiha-klanen jo. der var masser andre uchiha børn og nogle var sikkert bedre ninjaer end obito. du skal ikke tro at jeg sys at din teori er dårlig - faktisk forklarer den hvorfor madara kan blive så gammel. thumb up for det. men jeg mener bare at obito blev skabt for at vise historien om kakshi sharingan

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Opret et forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner