Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 26 Aug - 19:18

Suigetsu
"Han er vist okay," sagde Shinrai og tørrede sveden af panden, "jeg må hellere hjem og hvile ud. I behøver ikke takke mig,"

//OUT//

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 28 Aug - 14:22

Machaku
Machaku slår øjnene op, og ser sig omkring ''Ah, du er rask, hr. Machaku, tag dine ting, og gå, vi har andre patienter!'' Machaku tager sit tøj på, og tager sine ting, hvorefter han går hjem //OUT//

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Fre 16 Sep - 22:49

avatar
Jasmine får båret Blaze ind på hospitalet. En doktor fik et chok, da han så Blazes tilstand. "Hvad er der dog sket?" spurgte han forskrækket. Jasmine rystede på skuldrene. "Hvad kan jeg sige...Træning?" sagde hun. Lægen tog Blaze og fik ham op på en båre. "Bare kom med, men ti stille" sagde han vredt og begyndte at rulle med Blaze. Lidt senere åbnede Blaze langsomt øjnene og så op på sin søster. "Blaze...Du er okay" sagde hun og smilte kærligt til ham. Han prøvede at sætte sig op, men kollapsede og faldt ned igen. Jasmine holdt ham oppe og gav ham et kram. "Du må undskylde at jeg gik for vidt. Det var ikke meningen at du skulle komme SÅ meget til skade" sagde hun og et par tårer pressede sig frem på hendes kinder.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 17 Sep - 2:44

Shadow
Maruchinu: *ankommer til Konohas Hospital* hm

Doktor: *kommer hen til Maruchinu* her de brug for hjælp min ven

Maruchinu: jeg klar mig men ved du om der er kommet nogle ind fornylig det er nogle af mine venner

Doktor: ja føld mig *går hen mod Blaze rum* der er ikke kommet andre så det må værer dem du leder efter

Maruchinu: ja det er dem *går ind til dem men opdage så at Jasmine har tårer på kinderne og venter så lidt med at sige at han er kommet og går ud og finder en sodorvands automadt og køber en og står så og drikker lidt*

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 17 Sep - 8:59

avatar
Jasmine får øje på Maruchinu og trækker ham med ind. "Bare rolig der sker ikke noget" sagde hun og tørrede sine tårer. Hun kiggede undskyldende på ham. "Du må undskylde hvis jeg gik for meget op i det, men jeg vil gerne gøre jer stærke" sagde hun og smilte. Blaze fik langsomt sat sig op og smilte til Maruchinu. "Men næste gang bliver det os der vinder, ik Maru?" spurgte han træt.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 17 Sep - 14:06

Shadow
Maruchinu: jo det bliver det *drikker vider af den sodervand han have købt og ser ud af vinduret* er der nogle af jer der ved hvor Ren er

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 17 Sep - 15:32

avatar
Blaze stønner, men får sig selv til at rejse sig op. dog støtter han sig til væggen. "Jeg har ikke set ham" sagde han, og vaklede hen mod skabet. Jasmine stoppede ham på vejen. "Hvor tror du så, at du skal hen?" spurgte hun irriteret. Blaze rystede sig fri af hende og fik sit tøj på. Han gik hen til døren og kiggede tilbage før han gik ud. "Jeg skal ud og træne" svarede han bestemt og gik. Jasmine kiggede på Maru. "Jeg tror det er bedst hvis jeg følger med. Vi ses, og husk at hils Ren, hvis du ser ham" sagde hun og lø'b efter Blaze.

//OOG: out. Diverse steder i Konoha//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 17 Sep - 22:49

Shadow
Maruchinu: *ser sig om men beslutter så at gå* jeg tror jeg ville kigge til Blaze vis jeg kan finde ud af hvor han er tage hen

//OUT-Diverse steder i Konoha//

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Man 19 Sep - 8:24

avatar
Blaze lå inde på hospitalet og åbnede langsomt øjnene. Han drejede hovedet og så at Jasmine smilende så på ham. "Det klarede du da meget godt" sagde hun og tog om sit ben. Blaze lagde mærke til at det var bundet ind. "Var det mig der gjorde det?" spurgte han bekymret. Jasmine smilte til ham. "Jeg er stolt af at du overvandt din frygt om at lade være med at bruge våben. Det skal nok komme til nytte en dag" sagde hun og gik hen til Blaze. Han rejste sig og sammen gik de ud af døren.
//OOG: out. Renshiros hjem//

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 12 Nov - 22:30

Anguis
Anguis fik Machaku hen til hospitalet
og fik han indlagt med det samme.

Anguis sad ved Machaku.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 12 Nov - 22:53

Anguis
Anguis fik lige plusenlig en følelse af at der var nået glat anguis lavede sin crystal klon jutsuer og sendte ind ud og se hvad der var på færre

//OUT - Anguis Klon//

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 12 Nov - 22:57

Anguis
Anguis ved nu hvad der var sket Machaku's bror er fra Akatsuki og at han ville have fat i den 2 halet dæmon

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 12 Nov - 23:10

avatar
Blaze kom stormende ind på hospitalet med Shini over skulderen. En af lægerne kom forskrækket hen til dem. "Hvad er der sket her?" spurgte lægen, men Blaze løb bare hen ad gangen med Shini. Han løb ind på gangen for ekstremt sårede. Han løb ind på det første værelse og lagde Shini på båren. Lægen kom ind efter ham og så kort på Shini. "Jeg skal nok få ham på benene igen. Hvad i alverden er der dog sket?" spurgte lægen bekymret. "Du ville ikke forstå det" sagde Blaze trist og satte sig på en stol ved siden af. Uden at lægen så det, græd Blaze stille. *Hvorfor lige mine venner?* tænkte Blaze trist.

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 12 Nov - 23:12

Anguis
Anguis kunne høre Blaze ''Blaze Mahaku er her inde'' Sagde Anguis

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 12 Nov - 23:41

avatar
En læge gik ind på værelset, hvor Machaku lå. Han tog båren og smilte svagt til Anguis. "Bare rolig han klarer den" sagde han blidt, hvorefter han kørte båren ind ved siden af Shinis. Blaze sad stadig på stolen og tørrede sine tårer.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Søn 13 Nov - 0:03

Shadow
Maruchinu: *kom løbene ind og stoppe ved en disk* ved i hvor Derakus lig legger jeg er hans søn

Manden: ja kom med her *gik hen mod en dør da han stod ved døren tog han en nøgle farm og låste op* så kan de gå ind

Maruchinu: *gik med ham og stoppe op ved døren og gik så ine da der var låst op men stads midt i døren* ver sød at låse efter jeg er gåret ind *og gik så ind*

Manden: det skal jeg nok *låste så døren efter han var gåret ind*

Maruchinu: din gamle nar *så ned over sin far og tog så den lille taske i og så ned i den* den er helt tom eller næsten *han tog en lille kniv farm og skar et huld i den ene side og tog et lille glas op af tasken og løfte den op i lyset hvor han kunne se at der lå et øje i men ikke bare et øje men et Sharingan øje han tag det ned i sin taske* tak din gamle nar for alt det du gjorer *han have fåret tåge i øjene igen* hvorfor lige nu hvorfor forlader du os *bider tænderne sammen* din idort *gik hen til døren* jeg vil aldrig glemme dig far du gjorer alt for os og tak for øjet *bankke på døren hvor efter der bliv låst op igen og han gik ud* tak *han gik lidt da han pluslig kigge ind af en dør og fik øje på Blaze* Blaze hvad laver du her *gik hen til ham*

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 13 Nov - 0:16

Machaku
En skygge viser sig ved vinduet til værelset Machaku og Shini befinder sig i. En hånd, lader et konoha pandebånd falde ned på bordet ved sengen Machaku ligger i. Hånden forsvinder igen, og et stearinlys slukkes

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 13 Nov - 9:10

avatar
Blaze hører noget falde til gulvet. Han vender hovedet, og når lige at se en hånd forsvinde. Han rejste sig og fik øje på et pandebånd som lå på gulvet. Han samlede det op og så på det. Med et trist blik lagde han det ved siden af Machaku. En læge kom hen til Machaku, brugte først Suiton til at køle ham ned, og healede derefter hans sår.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 13 Nov - 16:22

Machaku
Machaku åbnede øjnene, og så pandebåndet på bordet ''Det.. er Masako's?'' Sagde han svagt, og så op på lægen ''Du har hjulpet nok nu. Jeg klarer den selv herfra'' Sagde han selvom hans krop stadig var skadet ''Heeeeerrrrhhh'' Han klappede sine hænder sammen, og lod isen klare arbejdet ''Shini.. Han havde det virkeligt hårdt derude.. Mon han klarer det?''

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 13 Nov - 17:38

Konan
Shini sad i vinduet. Han huskede ikke meget.. Masako havde ikke været så hård mod ham. Hele hans krop skreg godt nok i smerte men hvad der gjorde mest ondt var hans stolthed. Han havde, med lyst angrebet en af sine venner..
En læge kom ind, han sagde ikke noget
"Hæmofobi" sagde Shini sagte "jeg lider af hæmofobi" faktisk var det den eneste undskyldning han kunne komme op med
"Hokagen vil gerne se dig" lød det fra lægen "men du har stadig ikke lov til at gå"
Så gik lægen og Shini fortsatte med at tale "Og du Blaze.. er du okay?" han vidste ikke helt hvad han skulle sige

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 13 Nov - 17:43

Machaku
Et Sharingan øje viste sig ved vinduet, som Shini sad i. Øjet lyste med et rødligt skær ''Shini!'' Sagde øjet ''Shini! Noget du leder efter befinder sig.. her i byen..'' Sagde øjet og forsvandt. Machaku så på Shini ''Shini.. Jeg vidste altså ikke at Masako var med i Akatsuki... Er du okay?''

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 13 Nov - 17:45

Konan
Shini stirrede ud i vinduet.. som om han ikke allrede vidste det "Nej, men det skal du ikke være ked af" han lo "min søster, hun er også medlem af Akatsuki, så at sige"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 13 Nov - 17:52

Machaku
Machaku satte sig op i vinduet ved siden af Shini ''Hvad siger du til, at vi to træner lidt sammen?'' Han var stille et øjeblik ''Masako legede bare med os, det var bare en lille opvarmning han fik, han har meget mere i sig. Vi skal blive meget stærkere før vi overhovedet har en chance mod ham..''

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 13 Nov - 18:00

Konan
"Det gør du bare" Shini rørte på sig og hele hans krop vibrede i smerte "Jeg syntes ikke jeg gider, det er ikke sådan jeg skal blive stærk"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Søn 13 Nov - 18:10

Machaku
''Hold da op, selvfølgelig skal du blive stærkere!'' Machaku så over på bordet ''Jeg forstår ikke hvordan Masako's pandebånd er endt herinde?'' Det dunkede i hans hoved, og Masako dukkede op inde i rummet. Der stod to læger, som han flamberede til døden ''Nu er vi tre alene'' Sagde Masako ondskabsfuldt ''Machaku.. Jeg er kommet efter dine øjne! '' Han tog fat i Machaku og smed ham over i muren, hvorefter han slog ham i maven og smed ham i sengen ''Og jeg har alle de midler jeg har brug for her.. på et hospital.. '' Han så på Shini ''Shini. Hvis du forsøger på at stikke af sømmer jeg dig fast til stolen der'' Masako lavede nogle håndtegn, og en stolpe af jord fangede Machaku's arme og ben ''Endelig''

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner