Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 20:04

avatar
Baru så drilsk på Denji. "Nå ikke?" Stille begyndte han igen og grine, og gik så stille over mod et træ. "Men hva. Jeg har vigtigere ting at tænke på." Sagde han uden at se på nogle af dem. "Slange, Rotte, Drage, Abe, Tiger, Hund..." Mumlede han utroligt lavt og så på træet. "Slange, Rotte, Drage, Abe, Tiger, Hund..."

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 20:07

avatar
"Hvad er det egentlig du prøver at lave din retaderede isdronning?"
Denji smågrinte over sin kommentar og så drilsk imod Baru.
Han så en lille pige med et diadem på hovedet.
"Hej retaderede dronning? Den lille pige har stjålet dit diadem"
Han smilte stort og pegede på pigen imens han små lo.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 20:44

avatar
Baru så sig over skulderen og hen på Denji. "Dronning?" Han vendte sig om og greb ud efter Denji. Han fik fadt i hans trøje og løftede ham op. "Hør her stump. Hvis ikke du passer på, så skal jeg nok forsikre dig om mine svaler, ikke misser dine pulsåre næste gang!" Han så på Denji med et blik der nærmest skreg alvor.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 20:47

avatar
Denji smilte bare og rækte tunge, egentlig lidt utilpas med ikke at stå på jorden. Hans hænder holdt ham lidt op, så han ikke blev kvalt.
"Er man blevet fornærmet, lille prinsesse?"
Han vidste det kunne gå galt, men hans natur havde det bare med at gå over stregen.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 20:52

avatar
Baru slog Denji op mod træet go fandt en lille isklump frem som han pressede ind i munden på Denji. "Hør her! Jeg kan uden problemer lave den isklump om til en svale, der glider ned i din hals, og spreder sine knivskarpe vinger. Det slipper du ikke væk fra, i live!" Hans øjne var stadig meget alvolige da han slap Denji og slog sine hænder sammen i tigerens håndtegn. "Ice Release: Swallow Snow Storm!" Udbrød han og isklumpen blev til en svale der lå helt stille med sammen foldede vinger. "Her fra er det bare et knips med fingrene og du er færdig! Du kan ikke nå at spytte den ud, inden det er forsent!"

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 21:19

avatar
Denji hostede let, men forsøgte af alle kræfter ikke at sluge den lille is.
"Blaaah.. Du må ik slå mig ihjel.. Og der er vidner alle steder prinsesse"
Han ville dog ikke provokere for meget endnu, først når han selv var lige så stærk som drengen.
"Jeg skal nok opfører mig pænt my lady"
Han smilte stort

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 21:22

avatar
Baru så ondt på Denji. "Vidner? Mon ikke det går?" Han smilede lumsk, og langsomt begyndte svalen at bevæge sig. Ikke så meget, men nok til det kunne mærkes. "Du må virkelig lære hvad ydmyghed er!"

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 21:24

avatar
Denji begyndte at svede en smule da han kunne mærke den rykkede sig lidt.
"Jeg skal nok lære det.. Tror jeg, og fjern så den ting fra min mund.."
Han smilede, men lige nok til at man ikke kunne se hans bange ansigt.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 21:29

avatar
Baru smed lidt flere isklumper op i luften. "Ice Release: Swallow Snow Storm!" Udbrød han, mens han slog hænderne sammen i tigerens håndtegn. Klumper blev til flere svaler der begyndte af flyve rundt om Denji. "Tror du? Prik til tigeren og få bidt hovedet af, eller i dette tilfælde. Skåret hovedet af inde fra!"

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 21:34

avatar
Denji lukkede øjnene, han ville ik se på denne dreng hvis han virkelig gjorde det. Hans hænder rystede en smule men han ville ikke vise at han var bange.
"Jeg lover at være ydmyg..."
Han kunne ikke holde tårene tilbage, selv med øjnene lukket, selvom han var dumdristig var han stadig et barn.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 21:36

avatar
Baru smilede igen og lod svalen flyve ud af Denjis mund, i det han sagde hans sidste sætning. "Godt, du slipper denne gang, men husk det nu!" Han vendte sig og begyndte at gå mod byen. Han var sulten og skulle helt klart have en nudelsuppe.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 21:38

avatar
"Føj for den.."
Denji tørrede munden og så smilende imod drengen, imens han selv sad og nu tørrede øjnene.
"Jeg var sgu nød til at be for mit liv, sikke en uhyggelig og spændende oplevelse.."
Han grinte lavt da drengen gik, han ville aldrig blive ydmyg, det viste han også selv.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 21:40

avatar
Baru stoppede. "Nå ja, fuglen ville lige sige farvel." Han grinede lavt og lod den svale der havde været inde i Denjis mund flyve mod Denji med en skræmmende fart. Mens resten af flokken fulgte efter. "Man har jo kun den sjov, man selv laver." Mumlede han og forsatte, mens han lod sine is svaler lege lidt med Denji.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 21:43

avatar
Denji så med store og skræmte øjne på svalerne der kom imod ham.
"Så det godt!"
Denji så op, en voksen mand med kulsort hår havde stoppet svalerne der nu faldt som sne.
"Pas bedre på dig selv, rødtop"
Han vendte sig ik for at se på Denji men gik igen.
Denji sukkede dybt og så op på den blålige himmel.

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 21:47

avatar
Baru havde sat sig op af akademiets mur, ikke lagt derfra. Han så rundt, de aldersidste børn blev hentet af deres forældre. "Så der gemmer du dig!" Kom det ikke langt fra ham. En blond håret pige stod og så ned på ham. "Hvornår holder du op med at opføre dig som et lille barn, så jeg slipper for at skulle babysitte dig?" Baru så op på pigen. Hans ansigt så ikke just tilfreds ud. "Hey, jeg er altså ældre end du er!" Pigen fnyste og vendte ryggen til ham. "Det er ellers svært at tro til tider." Mumlede hun lavt.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 21:50

avatar
Denji så næsten alle forsvandt, undtagen ham selv. Han gik altid som den sidste hjem.
"Hvorfor forlod du mig også moder?"
Han så igen op imod himlem men rejste sig igen efter 2 minutter.
"Jeg er virkelig begyndt at blive sulten.."
Han strækte sig og så op på akademiets tag, nu stod der en smuk, lyshåret pige, som fik Denji til at glemme sin sult.
"...."

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 21:53

avatar
Pigen så igen ned på Baru. "Du skal altså med tilbage nu. Du ved godt din mor ikke bryder sig om du bliver så sent ude." Baru sukkede og rejste sig. Han så igen på pigen og begyndte så at gå. Pigen sukkede også og kiggede rundt. Hun så kort over på Denji, men fulgte hurtigt Baru.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 21:57

avatar
Denji så på hende, selv da hun så på ham, men han kunne ikke fjerne sit blik før hun var langt nok væk.
".... Utroligt...."
Han rødmede og skammede sig over sin opførsel, piger var dumme!.. Men hende her havde bare været for smuk..
Nu slog han begge kinder og rystede på hovedet. Han begyndte at gå imod sin faldefærdige hytte, men havde egentlig ikke lyst, for hver gang skulle han høre og smage på det samme, hver eneste gang..

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 22:22

avatar
Baru gik stille videre. Pigen var gået i forvejen. Han stoppede ved et træ og så op på det. Han smilede lidt og gik hen til det. ""Slange, Rotte, Drage, Abe, Tiger, Hund..." Mumlede han lavt og slog på træet. Barken slog revner, og han forsatte. Han skiftede med at slå og sparke igen og igen.

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Tirs 19 Okt - 22:26

avatar
Denji så tilbage da han hørte en velkendt sætning.
"Hm..?"
Det var Baru. Han kløede sig i håret, og tog elastikken ud. Håret faldt ned over hans øjne og ramte lige med spidserne, hans skuldre.
"Han er ihvertfald ik nogen svagpisser.. Heh"
Han smilte og så stille på, han ville ikke forstyrre.
Efter lidt tid tog han sig til højre skulder, den smertede stadig en smule, men det tog Denji kun et tegn på at han faktisk levede.
"Vi ses sgu nok imorgen Baru.. Eller The white tiger of Konohagakure.."
Han smilte bare og gik igen afsted imod sit lille, sølle og alligevel prægtige hjem...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 19 Okt - 23:25

avatar
Baru så efter Denji. Hans ansigt var tomt. "Det gør vi vel." Mumlede han og slog igen til træet. Det havde fået mange skræmmer og mærker, men stod stadig lige så mægtig som altid. Stille begyndte han selv at gå hjemad. Lidt søvn skulle han jo have.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 20 Okt - 11:07

Konan
Shini var blevet hentet tildligt den dag og derfor var han forsvundet uden videre.
"Du skal ikke omgås dem" lød det fra hans fader "du er af den stærkeste klan i Konoha.. du burde ikk...."
"Jeg burde ingenting!!!" råbte han som noget helt nyt til faderen "du kan ikke bestemme over mig, jeg er ikke din søn, du ikke min far og jeg er ikke et lille barn længere"
"Men så burde du ikke opføre dig efter!!" råbte faderen og sparkede i høj fart ud mod sønnen, der dog med lethed og uden næsten at røre sig fik pareret sparket.
"Jeg skal i skole nu" han forlod haderen og gik stille og roligt mod skolen


Han havde det mærkeligt da han trådte ind i skolegården, han kunne ikke rigtig kende nogle i dag.. han fortsatte sig ind i klasselokalet.
"Jamen god morgen Sninibi" lød det venligt fra en lære
"Godmorgen" svarede han i sin venlige tone, og allerede havde han sin facade oppe igen

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 20 Okt - 13:21

avatar
Baru stormede forpustet ind i klasselokalet. Sveden løb ned af ham, og overfladen på hans hænder så ikke for godt ud. "Und... Undskyld jeg kommer for sent" Fik han frem stammet, mens han gik over til sin plads. Man kune også se på den måde han gik, at hans fødder eller ikke havde det for godt.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 20 Okt - 13:38

Konan
"Jeg er ligeglad" sukkede læren hvis navn ingen alligevel kunne huske og selvom det blev nævnt var det glemt dagen efter "for jer der er mødt op begynder vi eksamen til Genin i dag.. den vi fortsætte ugen ud.. med mig i hvert fald så om lidt vil jeg dele jeres opgave ud.. og så håber jeg i består.. for jeg er træt af jer grimme unger"
"Dårlig morgen ser jeg?" Shini så over på Baru der for sekunder siden havde sat sig ned

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 20 Okt - 13:41

avatar
Baru så over på Shini. "Ikke rigtigt. Glemte bare tiden." Svarede han lavt, så læren ikke skulle høre ham. Han sad i problemer nok i forvejen. Han hørte læreres kommentar. "Hey. Og du tror vi er glade for at se på dig!" Røg det bare ud af ham. "Ups..." Mumlede han utroligt lavt.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner