Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Næste

Kontakt FelixLUK


Skrevet af Felix

Lør 11 Dec - 16:30

avatar
//Endelig er min krea og naruto-lyst tilbage & i gigantiske mængder! Så fra nu af vil jeg hver dag tjekke og svare på rpg.. Jeg undskylder højtideligt til Baru og Flamejacket herinde//

Efter mange lange tider, fyldt med sygdom til den lille Denji, vender han endelig tilbage. Klar til at træne hårdere og mere end nogensinde, for sit nu bedre hold!...

Denji: Ser sig lidt omkring, bandagerne om hovedet er stramme og giver ham en bette hovedpine. Udover det er tanken om den utålige Baru størst, da han sikkert vil håne ham for at være syg i mange, mange uger. "Det her kommer jeg så meget til at høre for!" En smule arrig på sig selv finder han en skål ckampignon-suppe frem og mæsker sig lystigt i den, hvor et par af de forbipassende veksler ham med fortidens Naruto (angående spisemåden).

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Man 13 Dec - 18:57

avatar
Baru stod fra akademiets tag og så ud over området. Hvorfor og hvordan han var endt der havde han ingen idé om, men den lange tids mission fri havde givet ham godt med træning. Vinteren var kommet, og det var blevet udnyttet så meget som muligt. "Bare vent og se. Jeg er ikke død endnu!" Mumlede han lavt.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 13 Dec - 19:22

Konan
"Skulle du være det" Shini kunne høre Barus stemme men ikke se ham.. men igen hvad kunne han også se
"Du Baru" han blev lidt stille "nu håber jeg ikke jeg skræmte dig.. du ved i Suna.. jeg har det bare med at blive lidt følsom på nogle punkter" han lo "men hvem har det ikke sådan"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Man 13 Dec - 19:28

avatar
Baru så ned på Shini. "Går nok. Sådan er vi mennesker. Uanset hvor meget vi end skulle prøve, slipper vi ikke bare sådan af med vores følelser..." Han smilede forsigtigt. "Livet går da heldigvis videre." Han strammede stille sine bånd han havde om armene. Ikke han var skadet eller noget, de var der bare for at stoppe blodet, så det ikke gjorde så ondt når han slog.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Man 13 Dec - 20:34

Konan
Shini gabte, i det mindste var en af hans holdkammerater stadig okay. Ikke just fordi det bekymrede ham særlig meget.. et kunne jo tage vare på sig selv, men dog kun af den grund at han ikke skulle beskyldes for noget.
"Måske skulle man hente en kappe eller noget" han så op på Baru "hvad med dig.. skal du have noget med?"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Man 13 Dec - 22:56

avatar
Baru sukkede stille. "Behøver ikke. Husk nu, jg er fra The Land of Snow. Kulde er en del af mig! Både i natur og jutsu!" Han så igen ud over området. "Men gad vide hvordan Sensei har det.... Hun er sikkert i gang med at finde en måde at straffe os..."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 14 Dec - 0:31

Konan
Shini smilede "Tja jeg skal lige hjem og hente en jakke.. jeg skal nok prøve og se om jeg støder ind i hende imens" han smilede igen og gik så sin vej

Og bedst som han kom hjem og roede sit skab til så han den, uden farverne men det var stadig så tydeligt et minde. Hvorfor nu, hvorfor her, hvorfor ham?
Han undrede sig at ingen havde lagt mærke til at hans pandebånd pludselig bare var forsvundet, eller det skulle de tro.. det lå der.. gemt bag den sorte frakke.. en lang, tydelig og dyb ridse var blevet sat i hans bandebånd.. han havde selv gjort det... han slog det ud af hovedet og greb en anden jakke.. skyndte sig tilbage.. glemte.. nej gad ikke lede efter Julie


Snart stod han foran Baru igen "så er jeg gået glip af noget?"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 14 Dec - 19:00

avatar
Baru så på ham. "Konoha står i brand, vores Hokage er død, der er udbrudt krig, og jeg har ene mand dræb alle indbygger undtagen dig." Sagde han koldt og stod helt stille. Og alligevel kunne han ikke lade være med at smile, bare lidt.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 14 Dec - 19:27

Konan
"Meget morsomt" lo Shini en smule sarkastisk "burde Denji ikke være her?" Shini så sig rundt og sukkede "men jeg syntes ikke jeg kan se ham"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Tirs 14 Dec - 20:52

avatar
"Han er sikkert blevet dræbt eller også tør han bare ikke vise sit kujonagtige ansigt for os!" Kom det, en smule arrigt, fra Baru. "Han har sikkert bare sættet og beklaget sig, mens vi andre har trænet bagdelen i laser!"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 15 Dec - 9:46

Konan
Igen var Shini ikke sikker på hvorfor han havde spurgt, men alligevel... ikke nu.. alle skulle være der, især nu hvor..

"Lad os lege Akatsuki" lød det fra en yngre dreng der løb forbi Shini
"Jeg vil være Tobi" lød det fra en anden dreng
"Synd han er taget.. der er kun Fiskefjæs Kisame tilbage" svarede drengen fra før

"Typisk" sagde han for sig selv og i et elegant spring sprang han op i et nærliggene træ "hvad er det vi lære vores børn... det lyder næsten som om de var medlem af Akatsuki"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 15 Dec - 17:41

avatar
"Akatsuki...?" Baru lo stille og så ned på børnene. "Helt andre helte, end dem jeg huskede fra den tid!" Han sparkede noget sne ned fra taget, han stod på, og sukkede. Kort efter gabte han, og lagde sig ned. Det var køligt, men samtidig opfriskede...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 15 Dec - 17:56

Konan
Shini så med afsky ned på de små børn "I burde holde jeg langt vær fra Akatsuki" han smilede "i har ingen ide om hvad de gør.. det kan i ikke se"
"Som om du kan" han tyrrede et snebold mod Shini der nærmede sig i høj fart
Dog greb den unge Genin snebolden før den ramte ham.. han så stadig ned på børnene og de uden at kunne se hvordan de så ud "hvad var det du sagde?" han smilede nu "for jeg fik ikke rigtig fat i det"
"Bare bland dig udenom okay" lød det fra en af de to drenge "det er ikke dit problem hvad vi leger.. hvis vi vil lege Akatsuki skal vi også det.. desuden så findes de jo ikke længere"

Shini lod sig ikke bemærke, han tænkte på noget. Og i samme nu hoppede han ned fra træet og snart lå han ved siden af Baru "åhh de små børn.. de ved ikke bedre"

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 15 Dec - 22:29

avatar
"Næsten lige så hjernedøde som Denji ham selv." Lo han stille og samlede en snebold. Kort efter fløj en lille is svale rundt. Rundt om drengene, træet og alt andet der var i områddet. Et lille smil kom atter frem over hans ansigt og for første gang i lang tid, kunne han nyde at se og mærke sneen.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 21 Dec - 18:03

Konan
"Hvad ville det værste man kunne gøre mod sine landsmænd" spurgte Shini sådan uden videre, håbede faktisk ikke at få et svar "jeg mener mange siger at det er at slå andre ihjel.. men jeg er ikke sikker"
Han lo "og hvis det er at dræbe så er ingen af os særlig gode til det"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 29 Dec - 14:45

Suigetsu
Akaui går rundt ude i gården, og retter på sit pandebånd.
Akaui: Nå, så er jeg vel Ninja? Ærgerligt, at Sparky ikke bestod... *tjekker et papir* Pænt gode karaktere *mumle* skal øve sig på Genjutsu *mumle* Hvor i al verden står der noget om, hvor jeg skal hen for at møde min sensei!?
Han så sig omkring, og fik øje på nogen, som så ud til også at være ninjaer.
Akaui: Undskyld, men ved I hvad jeg skal gøre nu? Jeg har lige fået mit pandebånd... *rykker lidt på sit pandebånd*
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 29 Dec - 15:00

Konan
Shini valgte med det samme at hoppe ned til Akaui, han genkendte Chakaraen, det var en fra den parallelle klasse. Han smilede og valgte at holde sine øjne lukkede, da han endnu ikke vidste hvordan drengen ville reagere
"Tja du skal skaffe dig et Team... tit og ofte sker det når mindst 3 af jer har bestået Genin prøverne" han smilede endnu en gang "men tillykke med at du er Genin.. så er vi en mere i rookie gruppen"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 29 Dec - 15:24

Suigetsu
Akaui undrede sig over, hvorfor drengen havde holdt sine øjne lukkede, men han ignorerede det. Øv! Nu kunne han jo kun træne indtil tre andre havde bestået.
Han tog hen til et andet sted i gården, for at træne Shuriken.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 29 Dec - 15:47

Konan
Shini smilede, han havde hærdet facaden på det sidste.. nu hvor der var andre Geniner omkring skulle han være mere forsigtig... Han stod lidt stille og mærkede hvordan vinden blæste
Shini hoppede hen ved siden af Akaui, eller han stod en en mystisk vinkel til skydeskiven og begyndte at træne sine egen kasteevner.. han lyttede godt efter.. et perfekt skud og vinden om våbnet ville være helt stille. En lille piben hørtes.. og sandt nok sad Kunaien ikke på midten af skiven

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 29 Dec - 16:18

Suigetsu
Akaui: Ja, den sad *går hen og tager den ud*
Akaui tog to kunaier frem, og prøvede igen. Det var sværere, men de ramte begge to nogenlunde. Han tog tre frem. Denne gang ramte de alle tre, men en del uden for midten.
Akaui: Argh! det er bare for meget!
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 29 Dec - 17:20

Konan
"Meget af det kommer an på stødet i dit håndled når du kaster.. laver du et lille stød til venstre så skal du står lidt mere til venstre.. på den måde er chancerne for at du rammer midten størrer.." Shini lo "siden jeg ikke kan se hvad jeg rammer så lytter jeg til vinden.. og er min Kunai i midten ingen vind sliber op af den og giver lyde.. du ved ligesom når der er hård vind så hyler den"

Igen hjalp han.. men hvorfor.. alle kunne jo gå hen og blive hans fjende.. men så igen en god ide var nok ikke at lade folk fatte mistanke

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Ons 29 Dec - 22:37

Suigetsu
Akaui var overrasket over hjælpen han fik fra drengen, og prøvede det et par gange. Efter nogle forsøg begyndte han at forstå det, og ramte plet.
Akaui: Fedest. Jeg er ved at kunne det. Bare lige et spørgsmål... hvorfor havde du lukkede øjne, da du snakkede med mig?
...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 30 Dec - 13:19

Konan
Shini smilede smilede endnu engang "Tja det er vel fordi" han åbnede sine mælkehvide blinde øjne "det er ikke fordi jeg ikke vil se på dig.. jeg kan alligevel intet se... jeg vælger at være
forsigtig med folk omkring mig.. siden jeg ikke kan læse deres ansigtsudtyrk" han kastede nu hans sidste Kunai, lige plet
"Men jeg håber snart andre fra klasserne består så du kan få dig et team.. mit" han hostede ironisk "de er ikke ligefrem de bedste.. men første mission blev da en succes"

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Tors 30 Dec - 13:39

Suigetsu
Akaui: Wow! Du kan ramme plet, selvom du er blind? Og så siger du, at dit hold ikke er godt? *tager nogle shurikens og rammer nogle skydeskiver*

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 30 Dec - 14:00

Konan
"Vi er en folk forskelligheder hede bundet.. men jeg ved at de uden tvivl er de to jeg helts ville på hold med.. og tja det med Kunaien.. tja siden jeg har været blind næsten hele mit liv så er det næsten som at se skydeskiven.." han lo en sidste gang "men tag mig med ud fra Konohas mure.. og jeg er ligeså hjælpeløs som en nyfødt hundehvalp"

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner