Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Næste

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Tors 6 Jan - 17:10

avatar
"Hmm jeg skal træne lidt" ¤Hvad skal jeg træne¤ " "Genjutsus!" *øver sig lidt* "Det er svært"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 6 Jan - 17:38

Konan
Lige pludselig var der så mange Genin, det var ved at blive trængt.. dog kun fordi alle kunne tænke sit, og hvem kunne man stole på

Shini sukkede højlydt "Det følelse som evigheder siden mit Team var her.. og uden det kommer jeg ikke på mission"

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Tors 6 Jan - 17:45

avatar
Spike bliver ved med at lede efter det lokale, hvor han skal eksamineres. "Ikke her...heller ikke her...det er for meget det her! De burde lave en oversigt over dette Akademi!"
Ser sig bag ud og kommer til at gå ind i et skilt. "Huh? Nå, så har de et skilt!" Spike finder ud af hvor han skal eksamineres og løber straks hen mod lokalet.

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Tors 6 Jan - 19:42

avatar
umaku: mange tak *tager imod risbollen og spiser* umh den smager godt tak *får spist op og går ned hvor han blev vist hend han går ind og bliver eksamineret efter nådet tid kommer han ud igen med et stort stolt smil på læben han er blevet Genin han går ned afgangen igen og får øje på den samme ninja fra før* hej jeg fik ik fat i dit navn fra før mit navn er umaku

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Tors 6 Jan - 20:05

avatar
"Hej igen jeg hedder Karuto, og tillykke." *Smiler* "Det var ikke den sværeste prøve, og Jeg håber vi kommer på hold sammen en dag."

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Tors 6 Jan - 21:41

avatar
umaku: ja den gik godt den prøve og ja det villae være super fedt at komme på team med dig jeg ser du står og træner hvad træner du på ??? *smiler*

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Tors 6 Jan - 22:33

avatar
"Jeg øver bare genjutsus" *laver kagebunshinnojutsu* "Yeah lavede den rigtigt denne gang, der er jo mange af mig! Hva skal du lave nu???"

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Tors 6 Jan - 23:42

avatar
jeg havde tænkt mig at finde mig et team så jeg kan lave nogle missioner jeg vild efter at komme ud og være ninja *stiller sig op af vækken medd krydset arme*

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Tors 6 Jan - 23:45

avatar
"Samme her glæder mig til, at klare min første mission. Nu skal jeg også bare finde mig 2 mere så jeg kan komme på et team." *stiller sig også op til væggen med krydset arme*

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Fre 7 Jan - 0:19

avatar
hvad siger du til at starte et team så mangler vi bare en mere og en sensai *ser på ham* du ser ret stærk ud jeg tror vi bliver et godt team *ser lidt rundt*

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 0:25

avatar
"det ville være en god ide." *smiler* "Så mangler vi bare en." *kigger på ham* "Du ser altså også stærk ud, og det ser også ud til du ved en masse."

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Fre 7 Jan - 0:37

avatar
som jeg altid siger viden er det bedste våben og forsvar er det bedste andgreb *ser meget tænk som ud han tænker på hvæm der mon bliver den næste til deres team* jeg tror vi skal gå hend og få lidt at spise inden vi finder et team medlem mere

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 0:41

avatar
"JEg er altid sulten, og man kan ikke kæmpe på tom mave." *mave rumler* "lad os det"

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Fre 7 Jan - 0:57

avatar
okey godt så lad os tage hend og få lidt rammen *han begynder at gå ned af den lange gang mod den dør han var kommet ind af han går mod Ichiraku Ramen Bar*

//Out - Ichiraku Ramen Bar //

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 16:57

avatar
"Jeg kommer" *følger efter Umaku* "VENT på mig!"



//Out - Ichiraku Ramen Bar //

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Fre 7 Jan - 19:55

Fasa
Fasa drejede ned ad en af gangene på akademiet. "Det var da en gang ned og så til højre... Tror jeg." hun sukkede dybt og kiggede ud af vinduet.

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Fre 7 Jan - 23:21

avatar
"Det må blive en anden dag! Kan simpelthen ikke finde det lokale!" Spike går ud af hovedporten og følger nogle veje. Efter noget tid ankommer han til Konohas hovedgade.

//Konohas hovedgade//

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 8 Jan - 2:27

Fasa
Efter at hører en forlade stedet, besluttede Fasa sig for at kigge efter prøverummet -som hun fandt overraskende hurtigt efter sin lille 'pause'. 'Så er det nu' tænkte hun til sig selv og trådte ing i lokalet.

Lidt tid efter træder Fasa ud af lokalet og forlader stedet.

//Out - Konoha's hovedgade//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Søn 9 Jan - 14:46

Konan
Shini havde hørt Hokagens tale, han havde slet ikke brug for at kigge derhen.. eller nærme sig.. hans hørelse fejlede ikke spor..

"Så Akatsuki er altså løs igen" han lo for sig selv "endelig ser jeg" han satte sig ned, havde hverken set eller hørt noget fra Baru og Denji længe.. de havde sikkert droppet ham.. det undrede ham nu fatisk ikke

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Søn 9 Jan - 21:25

avatar
Spike kommer gående ind gennem Akademiets hoveddør. "Man skulle næsten tro at jeg bor her, så meget som jeg kommer her"
"SKRIIIG! JUBIII! HURRAAAA!"
"Huh?" Spike ser hen mod en skrigende folkemængde. "Det ligner umiddelbart nogle som er bestået..og de står ved en dør! Jeg tror endelig at jeg har fundet lokalet!" løber hen til døren og træder indenfor.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tirs 11 Jan - 2:05

Konan
Han så op på stjernerne.. de blinkede.. hans jutsu var aktiveret, han ville se dem.. i dag... det avr nemlig 5 år siden nu... 5 år siden forbandelsen havde langt sig over ham.. han sukkede.. havde ikke tid til at være mut.. han valgte at tage sig en løbetur


//OUT - hovedgaden//

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Tirs 11 Jan - 8:41

avatar
Spike træder ud af døren med et tilfreds smil på læben. Han havde bestået, tilmed med bravour! "Så skal man bare lige finde sig et hold...hvilket nok bliver lidt svært! Jeg må vel bare se mig omkring efter nogle andre geniner"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 12 Jan - 17:17

Konan
"Er det nu hvor jeg skal sige til dig at Baru har være på Mission.. eller har du selv regnet den ud" Julie lød, sjovt nok helt glad

"Har jeg regnet ud" sukkede Shini "det eller død.. og begge dele uden betydning.. den stærkeste overlever og sådan er det bare"

"Jeg er så træt at høre dig pive muldvarp" Julie gav ham en flad "du behøver jo ikke og hele tiden skråle op om det.. jo det du siger er sandt men det må vi bare glemme engang i mellem"

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Ons 12 Jan - 17:35

avatar
Spike ser sig omkring. "Hvad gør man så nu? Det er jo ikke fordi at jeg har prøvet dette før".
Spike vandrer rundt ved indgangshallen, mens han tænker sig om. "Jeg skal vel på missioner? Men jeg skal vel også danne mig et hold..."

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

Ons 12 Jan - 17:39

avatar
Baru flådede nærmest døren op til et tilfældig klasselokale. "Ups, forkert rum. Undskyld..." Han smilede dumt og listede ud igen. Svagt vaklede han ned langs gangen, og håbede på en måde på ikke at støde ind i sin sensei. Hun ville jo flå armene af ham, hvis hun så ham sådan. Det var måske dumt at have lukket hans chakra port allerede, men han skulle jo nødig ødelægge sin krop...

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner