Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 26 Aug - 23:43

Shadow
Maruchinu: *begynder at grine* HAHA det have jeg glemt *trekker ned i sin halskrave og vise Renshiro sit pandebånd* jeg er genin *smiler til Renshiro* så kan vi måske værer på samme team

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 27 Aug - 8:54

avatar
Blaze kigger nysgerrigt på dem begge. *De ligner ellers ikke geniner* tænkte han mistænktsomt og går hen til dem. "Mit navn er Blaze...rart at møde jer" sagde han og smilede venligt.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Lør 27 Aug - 12:08

avatar
jeg kigger på den anden dreng og bemærker at han har blå øjne men dog er han en hyuga. "I lige måde... blaze. Mit navn er Djinnet Renshiro, Men du kan jo bare kaldt mig Ren. Og du behøver ikke at bruge -san til mig... Bare Ren, okay?" Jeg smiler venlig til blaze og prøver at flytte mit pandebånd på maven. Så til sidst ligger den ved mit venstre arm.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 27 Aug - 12:40

avatar
"Okay...hej Ren" sagde blaze og smilede. Han kiggede overrasket på hans pandebånd. "Er du virkelig en genin?" spurgte han nysgerrigt. Han havde hørt at geniner var MEGET bedre en akademistuderende.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Lør 27 Aug - 16:20

avatar
Jeg nikker og smiler venlig. "yup, jeg blev genin i gårs. Men det var ikke nemt... du skal bare svare på noget spørgsmål og bestå det! det er sådan, man bliver et genin. Og dog mangler jeg et team men eftersom maruchinu siger at han er et genin, mangler jeg bare en mere genin." jeg kigger rundt og opdager at vi er ved skolegården i akdamiet, hvor der er mange børn rundt. Jeg vidste at jeg kan nemt fare vild igen hvis det var ikke for maruchinu. Jeg vender mig om og smiler til maruchinu.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 27 Aug - 17:06

avatar
Blaze smilede nervøst til Ren. "Men så skal jeg da bare skynde mig at blive genin. Så kan jeg komme på jeres hold" sagde Blaze og smilede.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 27 Aug - 21:37

Shadow
Maruchinu: det er rat at møde dig Blaze *ser op mod himlen og ser på alle de skyr der flyver forbi* det ville værer rat at få dig med på teamet så skyn dig at blive genin

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 27 Aug - 22:25

avatar
"Selvfølgelig" sagde Blaze og smilte til dem begge. Han så nysgerrigt på dem. "Hvad for en jutsu type har i? Jeg har ild" sagde han og smilte.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 27 Aug - 22:32

Shadow
Maruchinu: *ser på Blaze* mit er vand men jeg er også fra Nara klan så jeg kan også bruge min skygge

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Lør 27 Aug - 22:59

avatar
jeg kigger på dem og tænker type? mener de chakra type? "uhmm... jeg ved det ikke, hvad mit chakra type er... Men det bliver sikker noget, jeg kan bruge til mit parkour." jeg smiler lidt til dem. Jeg ser en af de andre børn har masser ryo så jeg stjal lidt ryo fra ham. jeg nikker glad da jeg putter dem i mit lomme.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 27 Aug - 23:19

avatar
"Hvad laver du?" spurgte Blaze forvirret da han så at Ren tog nogle ryo fra en dreng.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Lør 27 Aug - 23:28

avatar
"huh, jeg stjæler ryo, hvad ellers?" siger jeg imens jeg griner lidt.
"Makker, hvis du vil vide om hvorfor jeg stjæler. Bør vi finde et sted hvor ingen kan hører mig." i et øjeblik er jeg kede af det og derefter prøver jeg at smile glad. "Det er meget langt historie." siger jeg samme tid jeg kigger på blaze.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 27 Aug - 23:33

avatar
Blaze fisker lidt i sin lomme og tager nogle ryo frem. Han giver dem til ham drengen som Ren tog pengene fra. Da han kom hen til Ren smilte han. "Det er det gode ved at være fra Hyuga...Men jeg vil gerne høre historien...Hvis det er fordi du mangler penge må du gerne få nogle af mig" sagde Blaze og smilte venligt.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Lør 27 Aug - 23:50

avatar
"det behøver du altså ikke... men altså det korte af det lange historie er at jeg er en tyv som er en genin." jeg kigger på ham med et venlig smil.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 28 Aug - 0:23

avatar
Blaze blev lidt chokeret, men smilede så igen. "Hvorfor stjæler du? Er du fattig?" spurgte han bekymret.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Søn 28 Aug - 1:04

avatar
jeg kigger på ham og svarer "nope, men jeg bor altså på gaden... Men altså ryo vokser altså ikke på træer, vel?" jeg står ved siden af ham og stjæler hurtig og ubemærket et eller andet værdi som ligger i blazes lomme. "for resten, er det her ikke din ting... blaze?" jeg smiler venlig og giver ham det.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Søn 28 Aug - 1:13

Shadow
Maruchinu: *har gårdet lidt rundt og kigge på akdamiet* Ren stjæler du nu igen *går over til dem*

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 28 Aug - 1:18

avatar
Blaze ser pludselig helt kold ud og river tingen ud af Rens hænder. Han skynder sig at putte tingen ned i lommen igen. "Du skal ikke røre den" snerrer han. Pludselig ser han trist ud og kigger undskyldende på ham. "Undskyld at jeg blev sur" hviskede han. *Jeg vil bare ikke have at nogen rører halskæden som jeg fik af min søster* tænkte han lidt vredt.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Søn 28 Aug - 1:24

avatar
jeg bliver overrasker over blaze og bukker undskylde. "Det må du undskyld, men altså det er mine gamle vaner som jeg har fået da jeg bor på gaden." jeg vender mig om og opdager maruchinu. "Oi maruchinu, nej, jeg stjæler ikke, Jeg låner dem bare for et kort tid blotset fra ryo." jeg griner lidt.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Søn 28 Aug - 1:28

Shadow
Maruchinu: *bliv også overrasket over Blaze* jeg forstår godt hvordan du har det Blaze jeg har også en søster jeg holder meget af

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 28 Aug - 2:12

avatar
Blaze kiggede panisk på Maru. "Søster?...Hvem har sagt noget om en søster?" spurgte han bange og begyndte at svede.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Søn 28 Aug - 11:21

avatar
jeg kigger på blaze. "hmm... jeg tror at vi skal glemme det, jeg kan allerede mærke at jeg får lyst til at træne så hvem vil gerne træne lidt med mig?" jeg kigger på dem.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 28 Aug - 13:40

avatar
"Jeg vil gerne" siger Blaze og smiler. Han rækker ned i sin rygsæk og viser stolt et pandebånd. "Det skulle have været en overraskelse til min søster...Men nu kan i se den" sagde han og bandt det fast til panden.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Søn 28 Aug - 20:00

Shadow
Maruchinu: jo det kan vi da godt *ser sig om* men hvor skal vi gører det henne *ser spædt på de andre*

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 28 Aug - 20:02

avatar
Blaze kigger sig lidt omkring. Han får øje på et lille område, skabt for en træningskamp. "Hvad med derovre?" spørger han og peger.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner