Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

on Søn 9 jan - 2:38

"Nu skal du se." *bruger sexy nojutsu* "Ups forkrt jeg skulle bruge kagenushin."

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

on Søn 9 jan - 2:57

karuto hvad har du gang i *ryster på hovedt* bliv dig selv igen det ik til at se på og få nådet tøj på

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

on Søn 9 jan - 3:04

"bliver normal* "Undskyld." * bruger Kagebunshin no jutsu* "og nu til." * håndtegn til Kage shuriken no jutsu* "Nå hva siger du så."

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

on Søn 9 jan - 11:22

"Jeg smutter herfra! Jeg skal bestå den eksamen med bravour! Eller i hvert fald bare bestå..". Spike følger den samme rute som han tog, da han gik herhen

//Out - Akademiet//

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

on Søn 9 jan - 21:22

hmmm okey det var godt du fik nådet tøj på og ret fedt det du kan *ser lidt rundt og får øje på en fugl som virker lidt mistænkt som* karuto prøv at se den fugl den ligner ik en der plejer at være her i konoha

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

on Søn 9 jan - 22:36

"Hmm hva kan det mon være, Skal vi følge efter den.??" *Ser hen imod den* "Måske bare en sjælden race??"

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

on Man 10 jan - 2:53

jeg vhed det ik men den ser ik helt naturlig ud jeg tror der nådet i gære her jeg tvivler på det vil være en god ide at følge den jeg tror vi kommer i problemer de n fugl er nok mere end som så ¤tænker hvad kan det mon være ejg syns jeg har læst om den et sted¤ hmm

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

on Man 10 jan - 16:09

"En justsu måske??" ¤Hvor skulle jeg vide det fra¤ "Hmm jeg har mange problemmer i forvejen så det skal jeg nok klare...."

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Tirs 11 jan - 2:08

Shini så ud over gaden, der var stadig små svage lys men folk var så småt faldet til ro.. dernede var der tre chakraer.. sikkert et nystartet Team, hvilket mindede ham om hans eget.. og selvom han vidste det ikke ville holde havde han nu nydt det alligevel

"Er i ikke sent ude?" han så rundt på flokken "ja hvis i ikke skal på mission altså?"
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

on Tirs 11 jan - 2:15

*høre en stæmme bag sig han vender sig om og ser drengen* hej mit navn er umaku jo måske ldit men vi lige blevet gunin alle sammen så vi snakker lidt sammen og finder ud af hvad vi vil til at lave nu hvor vi er blevet et team og du er ?...

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Tirs 11 jan - 2:23

"Shini" han lød glad men mere høflig "en del af Team 9, har været genin i et par måneder nu" han smilede "bare i bliver enig sammen.. og holder sammen.. ser du mit Team.. tja jeg ved ikke hvor mine holdkammerater er"
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

on Tirs 11 jan - 2:25

okey er de lige frem blevet væk det lyder meget mærkeligt hvad siger din sensei til det *ser undrene på ham* tror du de er blevet bortført eller nådet ?

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Tirs 11 jan - 3:04

Shini lo "min Sensei.. hun er også forsvundet med vinden" smiler "men vores hold har nu heller aldrig været de gode til at arbejde sammen.. men kidnappet... det er jeg næsten sikker på at de ikke er.. og var de.. så kommer det mig ikke så meget ved.. i den her verden er det kun den stærkeste der overlever"
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

on Tirs 11 jan - 9:43

*går hen imod Umaku, og Shini.* "Jeg tror ikke vi forlader hinanden." *smiler* "Vi er allerde blevet gode venner, og man han brug for et team der altid holder sammen, har jeg ikke ret??"

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

on Tirs 11 jan - 13:46

"Det kan jeg kun håbe for jer" smiler og springer videre


/OUT - Akademiet/n
Signatur:

- You say that even though you are blinded by such things as sadness and sorrow, you still refuse to leave you’re path?

- I’ve been cursed with stubbornness, refusing to let me be tricked. I maybe walking the path of the blind, but at least I am walking blind, seeing my goal right before my eyes.

Uchiha Hyuga Toki-Shinibi

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

on Tirs 11 jan - 20:17

"Ja, det skal nok gå" sagde Fasa fra baggrunden og gik frem til de andre. "Anyway, glæder mig til at komme på missioner med jer gutter"

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

on Tirs 11 jan - 20:58

"Jeg glæder mig skam også til at klare missioner med dig og Umaku, men hvornår skal vi ud på en.??"

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

on Ons 12 jan - 1:12

hmm ja vi må se at finde os en sensai så vi kan kommer på missioner så vi kan hjælpe byen og deres indbyggere *ser rundt han ser at den lille fugl er fløjet væk*

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

on Ons 12 jan - 9:29

"Nå men jeg er klar nu." *venter lige 2 minutter" "En sensai kommer ikke af selv selv øv!"

// Out - Ichiraku Ramen Bar //

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Ons 23 feb - 14:39

Shinrai: *går hen til en grønthandler* godt du kom *kigger på Kirisuke, som står ved siden af hende*
Kirisuke: Hvad vil du nu? Akaui har vel ikke klaget?
Shinrai: Tværtimod. Jeg er glad for, at du blev hans sensei. Du giver ham virkelig udfordringer...
Kirisuke: Ville du så bare snakke eller...?
Shinrai: Akaui vækkede sit Sharingan under kampen.
Kirisuke: hvad? hehe... endelig, hvad? Det forklarer hvorfor han havde mindst skader...
Shinrai: Han skal trænes. Jeg regner med, at du vil sørge for den slags på missioner...
Kirisuke: Selvfølgelig. Men jeg ved ikke, hvordan han skal trænes...
Shinrai: Bare tag hensyn til ham. Det bliver en gang intens træning
Kirisuke: Selvfølgelig! *går igen*
Shinrai: Hm... *går også*

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 13 maj - 17:39

"BARU!" Hun så chokeret på den næsten døde krop der faldt til jorden. "Det er det der sker når en lille svæklinge Ninja prøver at gå op i mod en så mægtig mand som jeg!" En halv buttet fyr stod og holdte godt fast i sin datter, en pige Baru havde reddet på en mission noget tid siden sammen med Akaui og en anden. Foran dem stod familiens Jounin level Bodyguard. "Så lydt nu godt efter knægt. Det her viser kun hvorfor du er Genin og jeg er magtfuld." Han lo højt og hånligt. "BukkaChi..." Den næsten livløse krop kæmpede sig langsomt op og stå. "Jeg ville endelig selv helst have ordnet med hænderne, men hvis du er så sulten efter blod..." Og der stod den så. Kirigakure ANBU maske, hulsort Katana, og et helt i gennem koldt og blodtørstigt monster.

På trods af sin Jounin rank var han ingenting mod dette uhyre. Han blev slynget rundt i luften, smadret ind i bygninger og helt igennem tævet synder og sammen. "Hvad er der med den knægt..." Pigens far trådte skræmt tilbage og så hvordan hans højt betalte Jounin Ninja blev besejret af en lille snothvalp. Pludselig lød braget. Fyren lå livløs på jorden og Baru stod med sin sorte Katana rettet mod hans krop. "Beklager Konoha. At du skulle se dette... Jeg troede virkelig BukkaChi ville holde tilbage..."

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 13 maj - 23:51

Akaui: *kommer løbende og får øje på nogle smadrede bygninger* Hvad i alv-? "Sharingan!" *får øje på rester af stærk chakra* Det var som bare pokker... *får øje på Baru* Hey! Baru! Hvad er her sket?
...

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Fre 13 maj - 23:55

Baru så hurtigt over på Akaui. "Hvem kaldte efter grønsags handleren? Jeg har ikke bestilt agurker..." Smiler nedværdigende. "BukkaChi og jeg skulle lige have færdig gjort vores mission." Falder i knæ. "BukkaChi... Stærkere end man skulle tro..."

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

on Fre 13 maj - 23:58

Akaui: Hv-
???: Akaui! Gå hellere hjem. Jeg skal nok ordne det her.
Akaui: Hvad? *får øje på sin mor* Mor!?
Shinrai: Baru, du bør følge med mig op til Hokage-sama.
Akaui: *aner ikke hvad der foregår*

Kontakt BaruLUK


Skrevet af Baru

on Lør 14 maj - 0:05

Baru ser på kvinden. "Hvis du siger det..." Han ser kort over på pigen og hendes far. "Nu må de have en god tur hjem, og tag venligst jeres affald med." Hentyder til Jouninen. "Til vi mødes igen." Nikker farvel og forsvinder mod Hokage tårnet.

//OUT//

Kontakt Sponsored contentLUK


Skrevet af Sponsored content

Today at 11:30

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | © PunBB | Free forum support | Kontakt | Report an abuse | Sosblogs