Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Fre 7 Jan - 19:23

Suigetsu
Konohas hovedgade befinder sig lige foran Hokage Tårnet. Det er her de fleste caféer og butikker er, og også her de fleste indbyggere i Konoha går rundt.

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Fre 7 Jan - 22:38

avatar
*efter at ha gådet en lille tur ned igenem byen når han til konhas hovedgade* nå så er vi her nu må vi se hvad der sker *læser på en sedel der henger på en pæl* hmmm okey det først imorgen det sker nådet !

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 22:41

avatar
*ankommer løbende* "Nåede jeg det????." *læser sedlen på pælen* "Puha jeg troede jeg kom forsent, det er først i morgen." *kigger hen imod Umaku*"Hej igen, hvad tror du det er der sker i morgen``???"

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Fre 7 Jan - 22:47

avatar
*ser på karuto* jeg hved det ik helt men jeg har en teori men den holder jeg for mig da jeg ik vil starter nogle former for ryggter *stiller sig op af pælen med krydset arme* men vi må jo bare vente og se hvad der sker...

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Fre 7 Jan - 22:50

avatar
"Når men jeg glæder mig da." ¤Hmm hvad er det for en teori¤

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Fre 7 Jan - 23:23

avatar
Spike kommer gående ind på gaden. "Hmm, bliver der afholdt noget?" Går hen til en forsamling af mennesker.
"Det er her Hokagen vil holde sin tale" siger en fremmed mand.
"Nå, så tror jeg, at jeg vil blive og høre den"

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 8 Jan - 13:59

Fasa
Fasa kommer gående ned af hovedgaden da hun får øje på en scene. Hun beslutter sig for at gå derhen og tjekke det ud.

Kontakt SuigetsuLUK



http://www.pokequest.danskforum.net

Skrevet af Suigetsu

Lør 8 Jan - 14:01

Suigetsu
Nu sker det! Eventen starter nu! Alle folk er spændte, og stille. De venter kun på Hokagen. Han træder frem i toppen af tårnet, og folk begynder at snakke løs:

Obito Hatake ser ud over flokken, som er mødt op til hans tale. Han blev mildt overrasket over tallet. Men nu var det ikke tid til at tænke over det. Der var nemlig en grund til, at alle var mødt op: For at høre sandheden.
Ældsteråddet havde været uenig, men Obito følte, at det var hans pligt, at fortælle byen det hele.
Flokken af mennesker mumlede og snakkede, og snakkede. De havde vist set ham, og begyndt at snakke om hans fravær. Obito holdt hænderne frem, så alle blev stille.
”Borgere i Konoha,” talte Obito, ”ninjaer såvel som handelsfolk. Der har været mange rygter her på det seneste. Rygter om en ond organisation, som destruerede denne by, og startede en ninjaverdenskrig for godt halvtreds år siden.
Folk har spekuleret som gale; hvorfor har jeg sat sikkerheden op, hvorfor mindskes kontakten med vore allierede lande, og hvorfor har jeg været væk denne uge? Nu skal jeg forklare det hele:

Resten vil blive sendt via PB til alle, som er mødt op.

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Lør 8 Jan - 14:03

avatar
"oH" *har hørt talen* "De er tilbage..."

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Lør 8 Jan - 20:04

avatar
*har stådet og lyttet hele talen igenem* hmmm tænkte jeg det ikke nok hmm *ryster på hovedt* jeg viste der var nådet i gære det typisk at de skulle komme tilbage...

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Lør 8 Jan - 20:06

avatar
"Jeg har lyst til, at flå dem i små stykker." ¤Hvordan kunne dette lade sig gøre¤ "Umaku hvad er ding plan for nu?" *kigger hen mod Umaku*

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 8 Jan - 20:10

Fasa
*Har hørt det hele* "Ser man det.." *ligger mærke til de andre* "Men hvad kan man gøre"

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Lør 8 Jan - 20:20

avatar
hmm lad mig se *ser tænksom ud* jeg hved det vi skal finde en mere til vores team og derefter skal vi træne hårdt så vi kan blive stærkere det er vores plan

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Lør 8 Jan - 20:28

avatar
"God plan, vil gerne ud på nogle missioner." *kigger hen mod Fasa* "Hvis du vil hjælpe så vil jeg råde dig til at finde et team, og klare missioner som vil hjælpe."

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Lør 8 Jan - 20:34

avatar
*går hen til pigen* hej *giver hende hånden* mit navn er umaku hvad er dit *smiler* mig og karuto søger et team medlem vil du være med på vores team

Kontakt SogekingLUK


Skrevet af Sogeking

Lør 8 Jan - 20:50

avatar
"Aha...så er verden da også af lave!" Ser rundt på folkemasserne, som bekymret snakker med hinanden om talen. "Jeg skal også se at bestå den eksamen.."

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 8 Jan - 21:12

Fasa
*giver Umaku hånd* "Mit navn er Fasa... Og jo, det vil jeg egentlig godt" *smiler lidt*

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Lør 8 Jan - 21:16

avatar
*Giver fasa hånden* "Jeg hedder karuto, og velkommen på holdet." *smiler*

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Lør 8 Jan - 21:19

Fasa
"Tak" ¤ det var nemmere at få hold kammerater end jeg havde troet o.O ¤

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Søn 9 Jan - 1:03

avatar
¤ tænker hun ser da ret godt ud ¤ nå skal vi tage ud og træne så vi kan blive stærke til at forsvare konoha fra den onde klan

Kontakt FasaLUK


Skrevet af Fasa

Søn 9 Jan - 1:09

Fasa
"Yeah, det lyder som en god ide" *betragter på sine nye holdkammerater*

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Søn 9 Jan - 1:43

avatar
"EHmm skal lige spise den her risbolle" *spiser risbollen* "Yeah jeg er klar."

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Søn 9 Jan - 2:18

avatar
hmmm karuto nu skal vi prøve nådet sjovt *laver hånd tegn han bruger kagemane så han fanger karutos skygge* fik dig

Kontakt new2005manLUK


Skrevet af new2005man

Søn 9 Jan - 2:25

avatar
"ehmmm hvad sker der, kan ikke gøre noget." ¤Hm hvordan kommer jeg ud¤

Kontakt GæstLUK


Skrevet af Gæst

Søn 9 Jan - 2:35

avatar
hehe nå jeg skulle bare lige prøve om det virkede jeg har øvet mig i lang tid *sliper ham* men enlig mester jeg den godt

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner