Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 13 Aug - 13:31

avatar
Her bor Blaze, med sine forældre og hans kærlige storesøster. Blaze elsker sit hjem, men er lidt trist over ikke at have nogen naboer. Hans familie kan nemlig bedst lide at bo for sig selv. Deres hus ligger en anelse uden for Konoha.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 13 Aug - 20:54

avatar
Blaze kom endelig hjem, efter en lang dag på akademiet. Hans mor stod udenfor og vinkede til ham, sammen med hans storesøster, som der havde sit Jounin-tøj på. Da Blaze var kommet op til hende blev han undret.
Blaze: "Hvad skal du?" spurgte han langsomt. Jasmine: "Jeg skal ud på en længere mission, som vil tage et par uger" sagde hun og gav Blaze et stort knus. "Jeg kommer til at savne dig" hviskede hun og så var hun væk. Blaze kiggede ind mod byen. "Jeg kommer også til at savne dig" sagde han glad.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Fre 2 Sep - 22:40

avatar
Blaze kom løbende op mod huset, mens han slæbte på Maruchinu. Hans far kom gående ud af døren og så vred ud da han så Maruchinu. "Og hvem er så det?" spurgte han og pegede på Maruchinu. "Det er bare en af mine venner" sagde Blaze og smilte forsigtigt. "Jeg har sagt at du ikke skal tage dine venner med hjem!" sagde faren bestemt. Pludselig kom Jasmine ud gennem døren og løb hen og gave Blaze et knus, så han var ved at tabe Maruchinu. "Hej lillebror" sagde han og grinte da hun så Maruchinu. Hun så op på deres far. "Bare rolig far jeg skal nok styre dem. Det er vel ikke for ingenting at jeg blev forfremmet til ANBU" sagde hun stolt. Blaze måbede. "Er du blevet forfremmet til ANBU?!" spurgte han forvirret. "Selvfølgelig" sagde hans søster glad.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Fre 2 Sep - 22:47

avatar
jeg hopper op på taget ved blaze hus. jeg sidder der og venter på blaze. jeg smiler da det er nemlig første gang at jeg besøger blaze. jeg vidste at jeg stjæler ikke fra mine venner så jeg prøver at holde lav profil samme tid, jeg smeder chakra da jeg kan mærke at jeg har næsten ingen chakra og kan stadig mærke at det gør ondt over det hele.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Fre 2 Sep - 22:53

avatar
Blaze kigger op og får øje på Ren. "Halløj deroppe" griner han, men kommer så i tanke om at hans far er der. Ryu er med et oppe foran Ren. "Og hvem er så du? Endnu en af Blazes...venner?" spurgte han koldt.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Fre 2 Sep - 23:04

avatar
Jeg opdager at blazes far står foran mig. Jeg bukker venlig og høflig. "goddag sir. Ja, man kan kalde en af blazes ven. Og for resten mit navn er Djinnet Renshiro, sir." siger jeg venlig og smiler til ham.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Fre 2 Sep - 23:07

avatar
Ryu vender sig om. "Bare bliv væk herfra" hviskede han og var væk med det samme. Blaze og hans søster kommer op til Ren. Jasmine smiler til ham og rækker en hånd frem. "Du må undskylde vores far. Mit navn er Hyuga Razor, Jasmine. Hvad hedder du?" spurgte han varmt.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 3 Sep - 0:36

Shadow
Maruchinu: *vånder* av mit hovde hvor er jeg *ser sig omkrig og opdager at han sidder på Blazes ryg* du må godt give slip nu tak

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 3 Sep - 0:48

avatar
Blaze smiler til Maruchinu og lægger ham stille ned foran ham. Jasmine holder sig ned foran ham og bruger lidt læge jutsu. "Det burde hjælpe lidt" sagde han og smilte til Maruchinu.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 3 Sep - 0:57

Shadow
Maruchinu: tak øøh hvem er du enlig *ser på Jasmine*

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 3 Sep - 1:21

avatar
"Mit navn er Jasmine. Hyuga Razor, Jasmine" sagde han og smilte til ham. "Men hvem er du? Er du en af Blazes venner?" spurgte han varmt.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 3 Sep - 3:02

Shadow
Maruchinu: det eer rat at møde dig Jasmine mit navn er Nara Maruchinu og man kan vel godt sige at mig og Blaze er venner

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 3 Sep - 3:48

avatar
"Det var da dejligt" sagde Jasmine og smilte varmt. Blaze kiggede nysgerrigt op på hende. "Men søs, mens du har været væk er jeg faktisk gået hen og blevet genin. Så jeg tænkte på om du måske ikke ville være vores sensei?" spurgte han både nysgerrigt og stolt over at være blevet genin.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Lør 3 Sep - 13:24

avatar
jeg smiler og tager imod hånden. "mit navn er Djinnet Renshiro. Blaze har fortalt mig at han har en storesøster." jeg ser maruchinu som er vågne. "yo, maruchinu. du må undskylde at jeg slog dig bevisløse men altså jeg kender ikke til mine egne kræfter så det beklager jeg meget." jeg prøver igen at smede chakra og jeg kan mærke at det kommer langsom igen.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 3 Sep - 13:29

avatar
Jasmine opdager at Ren har svært ved at smede sin chakra. Hun kigger strengt på Blaze. "Har du brugt gentle fist imod ham?" spurgte hun irriteret. "Undskyld" svarede Blaze stille og opløste de steder i Rens krop som han stoppede, så Ren fik det normalt igen. "Og angående at være jeres sensei..." sagde Jasmine tænktsomt. "Så ved jeg ikke helt om Hokage vil gå med til det. Men vi kan da godt spørge" sagde hun og smilte til drengene.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Lør 3 Sep - 13:49

avatar
jeg fik det bedre med at smede chakra. "tak, blaze. Men hvor var det nu, at hokage bor..." jeg står og tænker over det. "jeg har stort problem og det er med at fare vild så det kan godt sket at jeg kommer for sent..." jeg kigger på himlen som viser blå.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 3 Sep - 13:56

avatar
"Kom nu Ren...Hokage bor oppe i hans residens" sagde Blaze og smilte. Han så op på Jasmine. "Hvorfor tror du ikke at Hokage vil give dig lov?" spurgte han nysgerrigt. "Fordi jeg er jo lige blevet forfremmet til ANBU og jeg ved ikke om han så vil tillade det" sagde Jasmine og smilte kærligt til sin bror og nulrede i hans hår.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 3 Sep - 15:59

Shadow
Maruchinu: *ser på de andre og smiler* skal vi gå venner

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 4 Sep - 9:25

avatar
"Lad os det" sagde Blaze og smilte. De begyndte alle at løbe op mod stedet.

//OOG: vi er alle sammen out. hokagens residens//

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Søn 4 Sep - 20:53

avatar
jeg smiler og begynder at løbe sammen med blaze og maruchinu.
Og denne gang holder jeg i blazes trøje så jeg kan ikke blive fare vild.

/out - hokagens residens.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Fre 9 Sep - 19:17

avatar
Jasmine og Blaze ankommer foran døren. Blaze så sig tilbage og smilte. "Det ser ud til at vi kom først" sagde han og grinte. Jasmine tillod sig at grine. "Ja det kan du have ret i" sagde hun og smilte. Så så hun alvorlig ud igen. "Grunden til at jeg skal have jer samlet, er at i skal trænes" sagde hun. "Og jeg skal også lære dem at kende" sagde hun.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 9 Sep - 21:46

Shadow
Maruchinu: *ankommer til Blazes hus* hej venner hvad skal vi så nu *ser hen mod Jasmine*

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Fre 9 Sep - 22:23

avatar
Jasmine smiler kærligt til Maruchinu. "Jeg vil gerne have samlet jer her, så vi kan lære hinanden lidt bedre at kende, og så vil jeg også gerne træne jer, så i kan kæmpe lidt bedre" sagde hun venligt og så sig om. "Nu mangler vi kun Renshiro" sagde hun og sukkede.

Kontakt renshiroLUK


Skrevet af renshiro

Søn 11 Sep - 13:16

avatar
jeg ankommer ved baghaven og kigger efter andre. "hvor er de andre..." jeg ser en stort og højt træ. Jeg sender chakra ned til mine fødder så de kan løbe op ad træet. Første og anden gang mislykkede det men den sidste gang løber jeg op ad træet og griber en gren og prøver at sidde på den.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Søn 11 Sep - 18:36

avatar
Jasmine vendte sig og fik øje på Renshiro. Hun hoppede hurtigt op til ham. "Hvad er det du laver?" spurgte hun glad. Hun bar Renshiro ned til de andre og smilte til dem alle. "Grunden til at jeg har samlet jer, er fordi vi skal lære hinanden og kæmpe, så jeg spørger jer, en ad gangen og så fortæller i mig om jeres personlighed, jeres mål, jeres natur type og jeres kampstil. Okay?" spurgte hun glad. Hun pegede på Blaze. Blaze smilte til hende og rejste sig. "Jeg hedder Blaze. Jeg plejer at holde hovedet koldt, og jeg elsker en udfordring. Indtil videre har jeg ikke noget mål, på nær at beskytte mine venner. Min natur type er Katon, men jeg bruger også Hyuga jutsuer. Når jeg kæmper, fokuserer jeg mest på om mine venner er okay, og jeg vil aldrig bruge våben mod andre" fortalte Blaze. Han satte sig igen. "Det var fint Blaze. Maruchinu?" spurgte hun glad og pegede.

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner