Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 4 Feb - 20:21

Anguis
Efter nogen ganske få dage fik han lært Shoton: Hexagonal Shuriken.

''YES det skete jeg har lært Shoton: Hexagonal Shuriken.'' Sagde Anguis

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 8 Feb - 17:21

Machaku
Oppe i toppen af et træ midt i skoven sad Shini og Masako, de havde skruet deres chakra ned på 0, så ingen kunne finde dem så let. De sad med en pose fyldt med Isvafler. Anbuerne var løbet rundt nede i skoven, men kunne ikke finde dem. ''Så er nummer 32 ædt'' Bøvser Masako. ''Så.. Var der ikke noget med, at du ville prøve dine nye kræfter på Blaze? Og jeg skulle teste Machaku?''
------------------------------------------
Machaku løb hurtigere og hurtigere ''Jeg kan intet se?! De er ikke i syne nogen steder!''

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 8 Feb - 17:27

avatar
Blaze stoppede op og koncentrerede sig om en eneste ting; At finde Shini. "Jeg kan mærke deres tilstedeværelse, men de har skruet ned for deres Chakra, så jeg kan ikke se hvor de er" sagde han hurtigt, imens hans kappe blæste en smule omkring sig.

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 8 Feb - 17:33

Machaku
En gren knækkede og en isvaffel faldt ned fra træet og ramte Machaku i hovedet ''Jeg.. jeg tror der er nogen som spiser is over os.'' Sagde han langsomt og irriteret..

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 8 Feb - 17:35

avatar
Blaze kiggede hurtigt op, og opdagede hvem der var oppe i træet. Han stivnede, da han så personerne deroppe. "Shi...Shini?" hviskede han, i tvivl om at det virkelig var ham.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 8 Feb - 18:33

Konan
"Blaze?" Shini lænede sig lidt ud over grenen hvilket resulterede i, at han faldt ned fra den og landede på jorden "jeg tænkte nok jeg kunne kende din stemme" lo han "så hvad går man så og laver?"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 8 Feb - 18:39

avatar
"D...Du" stammede han nervøst, overrasket over endelig at se Shini efter de to år. "Hvorfor forlod du Konoha?" spurgte han alvorligt, og vidste ingen tegn på at le sammen med ham.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 8 Feb - 19:19

Konan
Shini sukkede og mærkede seriøsiteten, det var da rart at se, at der var nogen der havde forstået situationens alvor. Han rejste sig op og børstede sig ren af støv "Min plan var at advare Hokagen, men den gamle mand mente at jeg var 'ond" han smilede "han mente faktisk også at lille Shini kunne blive en trussel, så jeg har leget fangeleg med Anuberne de sidste par dage"
Han lagde sin hånd på Blaze skulder "hvorfor forlod du Konoha, om jeg må spørge?"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 8 Feb - 19:24

Machaku
Masako hoppede ned til Shini, og så på Machaku og Blaze ''Er det ikke ham den desperate, som løb efter os, to år siden?''

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 8 Feb - 19:39

avatar
"Jeg forlod Konoha for at blive stærkere, ikke for at samarbejde med...dem!" sagde Blaze arrigt, og spyttede hen mod Masako. "Jeg ville blive stærkere for at få dig tilbage til Konoha, men jeg kan se på dig at det sikkert er håbløst" sagde han modløst.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 8 Feb - 20:04

Konan
Shini sagde ikke noget "Hvad er den af" han smilede, nærmest helt oprigtigt "Du virker så meget stærkerer end før,og alligevel vil du bare give op" han lo "hvis du stadig gerne vil have mig tilbage til Konoha, så kæmp for det, så kæmper jeg for det jeg tror"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 8 Feb - 20:17

avatar
Selvom Blaze havde forsøgt at bevare fatningen, fik Shinis sidste kommentar ham til at ryste sig løs. "Give op?! Give op?!! Jeg har trænet i al den tid, og du troede jeg havde givet op!!!" råbte han og kastede sig frem mod Shini, med sin Byakugan aktiveret.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 8 Feb - 20:23

Konan
Shini fnøs let "Men fatningen har det vist ikke så godt" Shini tog fat om sit pandebånd der stadig skjulte hans øjne... han slap det ikke.. dette var ikke tiden eller stedet til det, i værste fald ville han jo ikke engang selv kunne styre det "Så hvad vil du nu, Blaze?" Shini var ganske rolig

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 8 Feb - 20:30

avatar
Blaze stoppede lige foran Shini, og kiggede ham i ansigtet. Han viste et kort øjeblik, noget som kunne antages som et smil, men det forsvandt med det samme igen. Han fik igen det alvorlige udtryk. "Jeg kan bare ikke fatte at du gjorde det, Shini..." sagde han, og lød ked af det. Med en pludselig bevægelse slog han ud efter Shini. "Men jeg vil gøre alt for at få dig til at ændre mening!" råbte han rasende.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 8 Feb - 20:35

Konan
Shini undgik med lethed Blaze slag "Det må gøre ondt" Shini lavede nogle håndtegn, men det var kun en forvirring for i samme nu prøvede han at sparke Blaze væk "at være så uvidende at dine handlinger kan koste dem du holder af livet" Shini knækkede sine fingre "Blaze, gå din vej nu.. ellers kommer du ikke ud af denne her skov i live"

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 8 Feb - 20:38

Machaku
Masako smilte ''Og imens de to små hygger sig, vil jeg holde dig med selvskab, lillebror.'' Masako tog en kunai frem, og Machaku trak sit sværd ''Det her.. skal nok blive.. sjovt'' Sagde machaku ironisk, og få sekundter efter kæmpede de i tæt kombat, Machaku ødelagde kunai efter kunai, og Masako stoppede pludseligt op ''I shall burn you with my blade'' Sagde Masako, og trak et sværd op, som var lavet af ren Chakra. Han antændte det, og sendte tryk bølger af ild og gløde efter Machaku ''Brænd! BRÆND!'' Machaku kastede en masse is spyd mod Masako, og et is spyd mod Shini

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 8 Feb - 20:53

avatar
Blaze var lammet af forvirring. *Jeg har trænet i så lang tid, men det hjalp ikke? Undskyld søster, men jeg bliver nødt til det* tænkte Blaze febrilsk, og trak sit sværd frem. "Jeg har trænet som en gal, med mit sværd, og jeg vil besejre dig, koste hvad det vil!" råbte han vredt, og svang sit sværd mod Shini.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 8 Feb - 21:18

Konan
Shini stod stille, greb Machakus isspyd, den ekstreme kulde mod det nu åbne lange sår fik det til at hele med det samme og han brugte nu Machakus spyd som et sværd.. det skulle dog kun bruges som et midlertidigt våben, Shini havde stadig ingen intentioner om at kæmpe

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 8 Feb - 21:23

avatar
Blaze var for rasende, til at tænke over at han havde såret ham, han havde svoret at redde. Blind af raseri tog han sit sværd tilbage om på ryggen, og slog tre lynhurtige slag afsted mod Shini.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Ons 8 Feb - 21:34

Konan
Shini mærkede en mystisk styrke tage over, Blaze første slag ramte ham lige i hovedet hvilket resulterede i at Shinis pandebånd blev skåret af og tilbage stod han og missede med sine sorte og røde øjne. Han var svimmel mens det hele var slørret, men alligevel kunne han tænke klart, han vendte hovedet og og tog imod de næste to af Blaze angreb, og tilbage stod Shini, stirene i smerte mens blodet løb fra hans, igen blinde øjne.
Han holdte sine øjne åbne så Blaze kunne se hvad han havde været skyld i, for Shini.. så var det sådan her det altid skulle være, Eternal Mangekyo eller ej, Shini havde det bedst i mørket

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 8 Feb - 21:50

Machaku
''Uchiha Masako.. Din død.. er snart'' Machaku aktiverede Shharingan, og tog noget af sit bryst, hvilket resulterede i at hans chakra steg med fuld fart ''HAAAARH!!'' Tusind is stråler susede mod Masako, og frøs områder omkring ham, og det ramte hans venstre arm. ''Kkkkk-koldt!'' Masako lukkede øjnene, og aktiverede Mangekyo Sharingan. Han omdannede sig selv til ild, og isen smeltede. Machaku og Masako susede mod hinanden, Masako havde en powerful ild jutsu i hånden, mens Machaku havde en is en. De ramte hindanden lige i brystkassen, og pludselig eksploderede området omkring dem, og et ti meter krater var blevet formet.

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Ons 8 Feb - 22:18

avatar
Blaze blev lige med det samme, bevidst om hvad han gjorde igen. "Shini!" udbrød han panisk og løb hen til ham. Uden at vide hvorfor, gav han ham et kram. "Shini, kan du ikke bare komme tilbage til Konoha? Alle savner dig, og det var ikke min mening at såre dig!" hulkede han, og lod tårerne strømme. "Jeg vil gøre alt for at du kommer tilbage, selv hjælpe dig" sagde han, mens han stadig græd.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Ons 8 Feb - 22:22

Shadow
Maruchinu og Hinata: *stod oppe i et træ ikke så langt der fra*

Maruchinu: Blaze *ser ned på Blaze*

Hinata: skal vi ikke gører noget

Maruchinu: nej ikke i nu måske sener *tænker* (Blaze dit fjols) *smiler*

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 9 Feb - 11:27

Konan
Shini stivnede et kort sekund og lod Blaze være "Det er bemærkelsesværdigt, at du bekymre dig så meget om mig. Han lukkede sine øjne, "Akatsuki kunne godt bruge en spion" sagde han stille

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tors 9 Feb - 12:00

Shadow
Maruchinu: hmm hvad vil du gører Blaze *lukker øjne og lytter godt efter* hvad vil du svare

Hinata: skal vi ikke gører noget

Maruchinu: nej det her er op til Blaze ikke os *Tænker* (gør nu ikke noget dumt Blaze)

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner