Log Ind

Forbliv logget ind

Ingen bruger? Tilmed dig her
Glemt kodeordet? Klik her
Sidste nyt
Anime afsnit
First and last opponent!
Manga kapitel
Edo Tensei's Release!

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Tors 9 Feb - 16:19

Machaku
Masako dukkede op foran Maruchinu, og smilte ''Du har ikke noget at gøre her'' sagde Masako, og sendte en masse ild i hovedet på Maruchinu. Machaku havde rejst sig op nede i krateret, men han havde ingen skrammer.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Tors 9 Feb - 16:27

Shadow
Maruchinu: haha det har du vist ret i *tager sine arme op foran hovde men for overbalengse og falder bagover og rammer en gren og besvimer og rammer så jorden til sist*

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 9 Feb - 17:43

Konan
Shini vendte hovedet over mod Masako "Du Masako, den der ekstra rulle bandager du sagde du ville tage med.. du ved lige ved siden af køletasken med vores is.. har du stadig den" han lo, bøvet"for ja" han pegede på sine gensemflænsede øjne "de her gør lidt ondt"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 9 Feb - 19:08

avatar
"Spion...?" mumlede Blaze svagt, og kiggede op på Shini. "Hvis bare du engang vender tilbage til Konoha, vil jeg gøre alt" hviskede han, så kun Shini hørte det.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 9 Feb - 19:20

Konan
Shini smilede "Jeg vender tilbage" han smilede og lukkede sine øjne "Når Akatsuki har groet sig stort nok til at have en fair chance vender jeg tilbage.. går i krig og dræber alle hvis nødvendigt, så verden kan blive, præcis som jeg vil"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Tors 9 Feb - 19:34

avatar
"Der vil jeg ledsage dig..." hviskede Blaze svagt og smilte ydmygt til Shini. "Uanset forhold, vil jeg følge dig, hvorhen du vil" afsluttede han.

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Tors 9 Feb - 19:39

Konan
"Jūken" sagde Shini for sig selv og hakkede Blaze i maven med en stor energibølge. Han så på ham "Så du er altså en svækling" han bevægede sig nu hen til det træ han var faldet ned fra og forbandt sine øjne til, så hoppede han op i træet og ventede på, at Masako blev færdig, så de kunne komme viderer i teksten

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Fre 10 Feb - 9:13

avatar
Blaze hostede blod op, men forsøgte alligevel at rejse sig. "Hvis det er sådan du er blevet, så aldrig!" sagde han vredt, og kom op at stå. Han genaktiverede sin Byakugan, og lavede et sidste fremløb med Shini og slog ud efter ham. "*Hakke Hyakunijuuhachishou!!!"

//*128 hænder//

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Fre 10 Feb - 13:35

Konan
Shini, hvis sanser lige havde vænnet sig til at kunne se, og nu ikke kunne, var ret sløve så han undgik ikke alle slag. Shini der, ikke just var blevet mere stærk fysisk mærkede slagene tydeligt men formåede at holde sig i gang.
"Blaze!!" råbte han forpustet "hvis du vier dit liv til at følge mig.. og KUN følge mig, hvor store tror du så chancerne er, for at jeg vil have dig med?" han forholdte sig seriøst "en stærk mand sætter ALTID sine egne drømme før alle andre.. hvorfor tror du ellers, at jeg forlod byen?"

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Fre 10 Feb - 17:25

avatar
Blaze stod som lammet, forundret over Shinis ord. Han hoppede tilbage, med øjnene fyldt med had. "Fint, så vil jeg gøre som du! Jeg vil følge mine egne veje, og ikke hælme før jeg får dig overbevist om at vede tilbage!!" råbte han vredt.

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Fre 10 Feb - 19:03

Shadow
Maruchinu: *var ved at komme til sig selv men det hele var stadivæk meget sløget han noget hen til et træ og satte sig ved det og tog så sin ene hånd til hovedt* av det gjore ondt *kunne ikke tænke klaret så sad bare ved træet mens han kom sig efter fadlet*

Kontakt KonanLUK


Skrevet af Konan

Lør 11 Feb - 13:16

Konan
Shini lo og smilede "sådan skal det lyde" han samlede sine ting op "men nu må jeg hellere komme tilbage til Hokagen, jeg tror gerne han vil have en forklaring" han smilede til Blaze "skal du med" og så smuttede han op mod Hokagens tårn

//OUT//

Kontakt BlazeLUK


Skrevet af Blaze

Lør 11 Feb - 14:44

avatar
Blaze kunne ikke lade være med at smile. Shini havde haft en smule respekt for ham. Han stormede afsted efter ham.

//OUT//

Kontakt ShadowLUK


Skrevet af Shadow

Lør 11 Feb - 23:50

Shadow
Maruchinu: *visket svagt* Blaze *så ned i jorden*

Hinata: *kom løbene* Maru *lage en hånd på Maruchinus skulle*

Maruchinu: *slog hånden væk* rør mig ikke *kom på benne og begynde lige så stille at gå*

Hinata: Ma.. *gik med uden at sige et ord*

Maruchinu: *tænker* (har du forrårt os Blaze)*slog sin hånd ind i et træ og gik vider bagefter*

//OUT//

Kontakt MachakuLUK



http://www.pokeforum.danskforum.net

Skrevet af Machaku

Ons 22 Feb - 23:15

Machaku
Machaku løb ud af skoven og tilbage til Konoha //out//

Kontakt AnguisLUK


Skrevet af Anguis

Lør 25 Feb - 23:51

Anguis
Anguis gik et anden sted hen
//OUT//

Kontakt Sponsoreret inholdLUK


Skrevet af Sponsoreret inhold

Ingen muligheder tilgængelige
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Statistikker

Skjul blokken

Antal indlæg: Indlæg pr. dag:
Antal emner: Emner pr. dag:
Antal brugere:
Brugere pr. dag:
Nyeste bruger: Sidens alder: dage
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner